Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2017 06:40 - Сън
Автор: didige Категория: Хоби   
Прочетен: 2676 Коментари: 16 Гласове:
15

Последна промяна: 20.09.2017 06:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Спи и ти сред облачета бели.
Спи сънувай гълъби глави навели мълчаливо.
Тихо ослепени с глътка нежност от дъгата,

ароматна чудна прелест на горите и цветята.
До тях звездите пеят в танца на светулките.
И душите им така немеят без да спират
по пътеката на лунната забрава от мечти.

Небрежен  вятъра като хлапак
до тях се спрял и казал им,

че лятото е пропилял
с думите изречени не като магия,
а като спомен мил,
отминала стихия
на сляпата река от истини
и тучните поля на болките избистрени.
Невидими пътеки на забравата.
Дали не е тишината само там и океана?



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Невидими пътеки на забравата. Дали ...
20.09.2017 07:13
Невидими пътеки на забравата.
Дали не е тишината само там
цитирай
2. kvg55 - Сън сънувах, моя обич, мой ясен ден. ...
20.09.2017 09:51
Сън сънувах, моя обич,мой ясен ден. Сън-наведе ти лице до мен, все ръцете си повдигах, все не можех да те стигна. Сън сънувах, моя обич,мое сърце- вятър как ме дигна на ръце. Над Родопа ме понесе и със песен ме унесе. Припев: (х2) Ех,любов,любов! Ти кажи, защо (все за теб една земя не стига, ни един живот!?) Черни очи, като угар небранена, устни, като слънце в ранина, вежди-свилени гайтани от зографи начертани! Песен, силна като вино прекипнало, чиста, като утро сипнало. Чудна песен притаило твойта обич, твойта сила.
цитирай
3. anin - Хубаво е, браво!
20.09.2017 09:56
Много красиво си описала всичко в стиха...
цитирай
4. vesever - Диде, много е уютно! Ако знаеш, ...
20.09.2017 11:42
Диде, много е уютно!
Ако знаеш, при мен цяла нощ пеят щурчета под прозореца ми и е като някаква магия...
Искам да ти подаря едно мое старо стихче, именно по такова преживяване
///////////////////////////////////////
За мене пяха цяла нощ щурците -
Под отворения ми прозорец
А иззад клоните надничаха звездите -
Приканваха ме пак за полет

Под звуците на щурчовата песен -
Прегърнах ярките звезди
И се понесох с тях в полет чудесен -
Полет на сбъднати мечти

С щурците пак танцувах в моя свят -
Където песен и магия се излива
Светът, във който всеки е богат –
С Доброта и със Душа красива

Светът, във който се докосват нежно -
Тревите и пръстта, цветята и Небето
В който грее чистото море безбрежно -
И връща в мен Душата на Детето.

Светът, във който няма мрак и злоба –
Ни калните пътеки на скръбта
Цветя цъфтят, без капчица отрова -
Там всички същества са Светлина

С щурците пях, за моята Мечта –
Добри да бъдат всички хора
Как искам да живеят на света –
С Любов и Нежност, с светъл взор!
////////////////////////////////////////////////

И музика, накъде без музика. Не помня на теб пращах ли ти тази песен, обожавам я, на много приятели я разпратих...
https://www.youtube.com/watch?v=As-oVm6NDX0
цитирай
5. lexparsy - Харесва ми :-)
20.09.2017 15:27
Чувството ми е познато е споделено и есенно...
цитирай
6. urpa4a - Красиво е...
20.09.2017 23:14
Кой ли би го описал, тъй игриво и хич не пестеливо...чак е живо :)
цитирай
7. tikovpisane - Браво за поредне път, Диди. Много е ...
21.09.2017 19:26
Браво за поредне път, Диди. Много е добро!
цитирай
8. didige - Невидими пътеки на забравата. Дали ...
22.09.2017 02:20
zaw12929 написа:
Невидими пътеки на забравата.
Дали не е тишината само там

Мъдростта на тихи, спокойни води.
цитирай
9. didige - Много красиво си описала всичко в ...
22.09.2017 02:21
anin написа:
Много красиво си описала всичко в стиха...

Благодаря ти Ани!
цитирай
10. didige - Сън сънувах, моя обич, мой ясен ден. ...
22.09.2017 02:26
kvg55 написа:
Сън сънувах, моя обич,мой ясен ден. Сън-наведе ти лице до мен, все ръцете си повдигах, все не можех да те стигна. Сън сънувах, моя обич,мое сърце- вятър как ме дигна на ръце. Над Родопа ме понесе и със песен ме унесе. Припев: (х2) Ех,любов,любов! Ти кажи, защо (все за теб една земя не стига, ни един живот!?) Черни очи, като угар небранена, устни, като слънце в ранина, вежди-свилени гайтани от зографи начертани! Песен, силна като вино прекипнало, чиста, като утро сипнало. Чудна песен притаило твойта обич, твойта сила.

Много ми хареса, ще си я слушам с удоволствие!.Благодаря!
цитирай
11. didige - Диде, много е уютно! Ако знаеш, ...
22.09.2017 02:36
vesever написа:
Диде, много е уютно!
Ако знаеш, при мен цяла нощ пеят щурчета под прозореца ми и е като някаква магия...
Искам да ти подаря едно мое старо стихче, именно по такова преживяване
///////////////////////////////////////
За мене пяха цяла нощ щурците -
Под отворения ми прозорец
А иззад клоните надничаха звездите -
Приканваха ме пак за полет

Под звуците на щурчовата песен -
Прегърнах ярките звезди
И се понесох с тях в полет чудесен -
Полет на сбъднати мечти

С щурците пак танцувах в моя свят -
Където песен и магия се излива
Светът, във който всеки е богат –
С Доброта и със Душа красива

Светът, във който се докосват нежно -
Тревите и пръстта, цветята и Небето
В който грее чистото море безбрежно -
И връща в мен Душата на Детето.

Светът, във който няма мрак и злоба –
Ни калните пътеки на скръбта
Цветя цъфтят, без капчица отрова -
Там всички същества са Светлина

С щурците пях, за моята Мечта –
Добри да бъдат всички хора
Как искам да живеят на света –
С Любов и Нежност, с светъл взор!
////////////////////////////////////////////////

И музика, накъде без музика. Не помня на теб пращах ли ти тази песен, обожавам я, на много приятели я разпратих...
https://www.youtube/watch?v=As-oVm6NDX0

Ххехехех ще започнеш отново ти да пишеш пчеличке!Весело изкарване!
цитирай
12. didige - Чувството ми е познато е споделено и ...
22.09.2017 02:37
lexparsy написа:
Чувството ми е познато е споделено и есенно...

и успокоено.:)))))
цитирай
13. didige - Браво за пореден път, Диди. Много е ...
22.09.2017 03:49
tikovpisane написа:
Браво за пореден път, Диди. Много е добро!

Благодаря приятелче!
цитирай
14. didige - Кой ли би го описал, тъй игриво и хич ...
22.09.2017 11:48
urpa4a написа:
Кой ли би го описал, тъй игриво и хич не пестеливо...чак е живо :)

:)))
цитирай
15. vedra79sineva - Красиви стихове. Много ми хареса.
23.09.2017 09:36
Красиви стихове. Много ми хареса.
цитирай
16. didige - Красиви стихове. Много ми хареса. ...
08.10.2017 18:28
vedra79sineva написа:
Красиви стихове. Много ми хареса.

Много мило и аз благодаря сърдечно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didige
Категория: Хоби
Прочетен: 560019
Постинги: 246
Коментари: 915
Гласове: 2374
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031