Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2011 20:08 - Виртуалните образи
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2840 Коментари: 8 Гласове:
3



 Искало ли ви се е да започнете отначало на място, където никой не ви познава, никой не е чувал за вас, и да се представите по начин, по който винаги сте искали да изглеждане, да бъдете такъв, какъвто винаги сте мечтали....? Виртуалното пространство ви дава тази възможност. Само се регистрирайте в някой форум и сте вие!
 Ако сте пълна шушумига в живота, но пък ви сече пипето, за вас е форумският образ на всезнайкото. Вклинете се от раз с гръмки, арогантни и остроумни коментари. "Ударете" по форумските авторитети и едва ли ще останете за дълго незабелязани. Най-вероятно ще ви оплюят, но да не ви пука, вие и без това сте си свикнали от реалния живот, 
 Грозновата в действителност женичка, е идеалната форумска красавица с богат сексуален опит, интересен живот и безброй обожатели. Подчертавайте винаги, с повод и без, че сте невероятно красива и желана, ах, да, и умна разбира се. Определено не ще остан
ете незабелязани.
 Плейбоят- вие сте супер несретник и хич не ви върви с жените. Е, някой дамски форум е идеален за целта. Дръжте се като истински мъжага, наричайте женичките пичета, обяснявайте им, как редовно таковате руси 18-годишни, пиете в отбрани заведения и карате поне  Q7. Така ще се сдобиете с поне стотина виртуални обожателки.
 Страх ли ви е да си кажете в действителност какви са вашите политически пристрастия? Споко, и за това има лек- станете политическия коментатор. Плюйте на воля цар, премиер, президент, министри, шефове на здравни каси.....Ако не ви чуят, то поне ще ви олекне.
 Психологът- вие разбирате от всякакви човешки взаимоотношения, знаете всичко за всеки, три хода пред останалите сте. Вашата сцена е някой форум за взаимопомощ.
 Интелектуалецът- за вас всичко е пошло и чалгаджийско, няма нищо стойностно след Достоевски, а съвременната култура е пълна пародия. Впуснете се в жлъчни
коментари за поредната показала се фолкаджийска гърда и колко прекрасна е била Л.И. през 60-те. Все ще уцелите някой по сантименталната струна, и ще си спомняте в компания за стойностното от преди 25-30 и повече години.
 Ако се чудите кой форум да изберете, къде ли има толкова шарани, пъстърви, скумрии, китове и пр. хващащи се с въдица твари, ориентирайте се към Бг-мама. Няма да сбъркате, стига да не ви настигне един гущер с полицейска униформа. Но и да ви го натаковат, спокойно, то е виртуално, а от такова таковане, още не боли.





Гласувай:
3



1. анонимен - ти от кои точно виртуални образи си?
05.01.2011 20:16
смотания некадърник-психолог ли?
цитирай
2. mafani - Да ти кажа, щом ме питаш
06.01.2011 08:39
Не душко, аз съм интелектуалецът. :))))
цитирай
3. анонимен - Ще ти се да си интелектуалеца! :))) Виртуално интелектуален-реално простак!
07.01.2011 15:44
mafani написа:
Не душко, аз съм интелектуалецът. :))))

цитирай
4. mafani - Боже, каква злоба, Божеее :)
07.01.2011 15:47
Ето, права съм като твърдя, че е пълно с ужасно злобни хорица.
Защо реагираш така, откри се някъде ли? :)))
цитирай
5. анонимен - Хосе ;)
09.03.2011 15:55
Уважаема Надя!

Днес като по чудо имам време и вече почти час чета статиите Ви. Не можех да разбера откъде имате толкова ‘гориво’ за да съчетавата работа , две деца и блог който следите явно ежеминутно. Ако отделяхте половината от тази 'енергия' да правите секс - съпруга Ви щеше да е най-щастливия мъж на света. ;) Споменаването на БГмама обаче ми дава сериозен довод да си мисля, че сте ‘заразена’ от форумна зависимост. Сега разбирам, че статията за виртуалното (форумното) самоубийстово може би е посветена също на БГмама. Коментара на българо-английски е мой.
Нямам идея защо сте му насъбрали толкова много на този форум, че да ни правите съпричастни на всичко това (Гущера явно има пърст). В Бгмама не им пука за Вас – вземете пример от тях ;)
Лично аз прекратих форумстването си в един доста по-скромен форум (уж за взаимопомощ) където се мъчех да давам съвети на хора които уж искаха съвети. От форумната ми кариера научих следното:
- личния ми опит и всичко което съм научил от него (т.нар. труден начин) за другите е несъществен.
- искащите съвети не искат да чуят нещо което самите те не са си мислили да направят или не им изнася да направят.
- благодарни хора няма !
Само тези 3 неща (лично за мен) са достатъчни да не правя вече подобна грешка - да се регистрирам някъде с някакъв странен ник - и да споделям неща от личния си живот от които другите да се поучат за да не повтарят грешките ми и дори отбягвам платформи където не се коментира анонимно.

Ако наистина искате да се оттървете от вируса на форумната зависимост – постъпете по същия начин.
Знам че няма да ме послушате (личен опит) ;)

Успех !

Хосе Кура ;)
цитирай
6. mafani - Г-н Х. Кура,
11.03.2011 00:05
прекрасният ми, гладкоепилиран и педикюриран крак, дълъг близо 110 см. никога повече няма да стъпи във форум.
- не работя;
- имам помощ в домакинството;
- секс правя, когато съпруга ми си е у дома и децата спят, а обикновено това става през нощта.

Съпричастни са четящите, насила никого не карам да чете :)
Бгмама споменавате вие, не аз.

Успех!
Г-жа П. Мафани!
цитирай
7. анонимен - 6- Мафани
15.03.2011 13:09
mafani написа:
прекрасният ми, гладкоепилиран и педикюриран крак, дълъг близо 110 см. никога повече няма да стъпи във форум.
- не работя;
- имам помощ в домакинството;
- секс правя, когато съпруга ми си е у дома и децата спят, а обикновено това става през нощта.

Съпричастни са четящите, насила никого не карам да чете :)
Бгмама споменавате вие, не аз.

Успех!
Г-жа П. Мафани!


Няколко уточнения:

- Не съм питал за формата и размера краката ти? Хвалиш ли се или ???

- В една друга публикация във ваш отговор казвате че сте при Новозеландски работодатели ??? Там плащат ли ако не работиш ?

- Секса е по-качествен ако през деня си имал положителни емоции. Заяждането с този или онзи не е от тях (или поне за мен е така).

И защо си мислите че не сте споменали Бг-мама – прочетохте ли си статията ?? Там пише:
mafani написа:

Ако се чудите кой форум да изберете, къде ли има толкова шарани, пъстърви, скумрии, китове и пр. хващащи се с въдица твари, ориентирайте се към Бг-мама.


Впрочем това е към края така че може и да не сте я прочели до там ;)

Хосе Кура. ;)
цитирай
8. mafani - Г-н Кура,
15.03.2011 15:44
такова експозе ми е трудно да коментирам. Неспособна съм.
Само да уточня, че в момента съм по майчинство. /това относно работодателите/
И вие се заяждате- аз се забавлявам, т.е. трупам положителни емоции.
А вие, беж при мамките!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 568815
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3176
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930