Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2011 16:42 - Да умреш виртуално- въпрос на съзнателен избор
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2928 Коментари: 15 Гласове:
5

Последна промяна: 20.01.2011 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вчера се самоубих виртуално. "Замразих" по правилата на един форум акаунта си. Направих го без нещо минути преди това да ми е подсказвало, че ще се случи. Едно лично съобщение реши нещата от раз. И сега вместо леко поумряла, се чувствам като преродена. Липсва кофти зависимостта да преглеждаш със сутрешното кафе поредните тъпизми на до болка познатите стари муцуни. Усещам и положителната липса на това че, днес ни един виртуален задник, скрит зад никче и аватарче, не ми е вдигнал кръвното и не ме е обидил поне два пъти до обед. И най-вече- аз не съм обидила никого, не съм се скарала с никого и прочетох поне 100 страници повече, отколкото вчера, докато клечах пред компа.
Чудесно е да си пообщуваме във виртуала, но е редно и да слагаме границата до къде. Аз моята явно я бях прекрачила. Не с имагинерни образи и измислици, не с проектиране на несбъднати мечти и пр. присъщи за доста форумстващи шизоидни прояви, а с това че, вярвах в нормалните взаимоотношения във виртуалното пространство. Останах излъгана, и това и сложи край на този ми живот.
Е, ще излъжа, че имаше само негативи. Намерих прилично количество интересни хора, с които отдавна общувам, ако не реално, то и на места извън въпросния форум.
Сега се чувствам като героиня от "Шепот от отвъдното", гледам и се чудя, кога ли съвсем ще отлетя без интернет? 
Обаче се размислих, така ли лесно човек слага край на живота си? В крайна сметка с това замразяване, три години от моя отидоха в небитието. 



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - регистрирай си нов акаунт
20.01.2011 16:49
регистрирай си нов акаунт
цитирай
2. mafani - регистрирай си нов акаунт
20.01.2011 16:50
Чакай първо да се порее душата ми и тогава евентуално може да се прероди. :)))
цитирай
3. анонимен - ти си знаеш
20.01.2011 16:53
ти си знаеш
цитирай
4. анонимен - Господин П. Мафани, добре сте до...
20.01.2011 16:53
Господин П. Мафани, добре сте дошли!
цитирай
5. mafani - Господин П. Мафани, добре сте до...
20.01.2011 16:59
Добре заварили!
цитирай
6. анонимен - Добре заварили! Ще позволите ли да ...
20.01.2011 17:05
mafani написа:
Добре заварили!
Ще позволите ли да ви наричам по малко име?
цитирай
7. mafani - Ще позволите ли да ви наричам по малко име?
20.01.2011 17:11
Ако ви позволява възпитанието... ;-)
цитирай
8. анонимен - едно на ум
20.01.2011 20:58
На мен пък ми харесваха твоите постове и донякъде ще ми липсват.
Но времето лекува, ще имам едно на ум да те чакаме някога :)
цитирай
9. mafani - едно на ум :)
20.01.2011 21:15
Е, щом ще ти липсвам само до някъде, все ще се срещнем пак някъде :)))
цитирай
10. анонимен - ...чудех се как успяваш...
20.02.2011 17:08
...да участваш в толкова теми. И то адекватно.
А обидите и тъпизмите винаги ги има. Виртуално сякаш са многократно повече, по - лесно е, когато си скрит зад измислено име и снимка. Но не свикна ли с това? И защо само с едно ЛС се реши на "замразяване"?
Аз лично често си давам почивка, има дни, в които изобщо не отварям форума. Ядосвам се понякога, друг път се кефя и разтоварвам... различно.
цитирай
11. mafani - Re: анонимен
21.02.2011 12:06
анонимен написа:
...да участваш в толкова теми. И то адекватно.
А обидите и тъпизмите винаги ги има. Виртуално сякаш са многократно повече, по - лесно е, когато си скрит зад измислено име и снимка. Но не свикна ли с това? И защо само с едно ЛС се реши на "замразяване"?
Аз лично често си давам почивка, има дни, в които изобщо не отварям форума. Ядосвам се понякога, друг път се кефя и разтоварвам... различно.


С обидите и хорските негативни чувства свикнах, но не съм свикнала да ме обвиняват несправедливо. ЛС-то дойде от най-високо ниво и ме обвиняваше във връзки с един кръг хора, към които изпитвах явна неприязън.
А и вече виртуалното общуване там не ми носеше никакви положителни емоции- обратното. Видях как и какво съм писала преди три години, когато се регистрирах и в какъв ужасен, арогантен, на моменти злобен и мачкащ околните потребител се бях превърнала. Там те повлича тази линия на поведение- добричките не се котират. Или се научаваш да хапеш или те изяждат.
цитирай
12. анонимен - :)
05.03.2011 00:52
И на мен ми липсват постовете ти,понякога сериозни,понякога иронични,че чак дори и арогантни,но в повечето случаи пълни със смисъл и истина.За форумското "общество" си напълно права.Жалко,че си се разочаровала след толкова години прекарани във форума,но може би почивката от него ще е за добро и най-вече ще е разтоварващо,ще можеш да си дадеш ясна представа и самооценка за прекараното време там,което виждам,че вече май се е случило.
цитирай
13. mafani - Почивката е повече от ползотворна!
06.03.2011 10:17
:) И надявам се трайно-безкрайна от там.
цитирай
14. анонимен - Един друг виртуален призрак ;)
09.03.2011 14:46
mafani написа:
Вчера се самоубих виртуално..


Уелкъм то дъ клъб ;)
цитирай
15. mafani - 14. анонимен - Един друг виртуален призрак ;)
09.03.2011 14:59
Тен кю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566143
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930