Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 16:12 - Вярвам ти, Бойко! Не ме предавай, няма и аз!
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2260 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 16.02.2011 16:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Правете деца, не мислете толкова за бизнес, съветва премиерът Борисов. Ето:paper.standartnews.com/bg/article.php
С кеф ще правя деца, ще ги раждам и отглеждам, обаче ти, г-н Премиер какво ще направиш за мен? Деца не искам да ми правиш, ще са кофти биологичен мат`рял ;-)
Аз сама ще си имам грижата за това. Но пък можеш да им осигуриш на първо четене поне две-три неща. Мани ги местата в детските градини, мани и това, че ще го закъсаме и за училища, ако се плодим, както на теб ти се ще. По ми се иска нещо като адекватна здравна система да имат тея чавета, а? Щото много деца почнаха да си отиват, ей, така уж не от лекарски грешки....В тоя ред на мисли, аз като си направя едно дете, ти как ще задържиш поне един читав лекар да продължи да блъска у нас, а не в Австрия например? Фифти-фифти, нали? Аз раждам, ти правиш добро.
А тази съдебната система? Тя някога ще проработили? Или промоционалните присъди от 15 години за двойно убийство, се наричат работеща система? Хм. А поне един осъден лекар.....Не, не защото ми се иска да ги видя зад решетките, а защото не мож не убеди, че всичките са невинни...
А образователната система? Или прости хора лесно се управляват. Докога всяко решение там ще е предпоследно?
Сигурност.....ма такава вътрешна. Не говорите за нивото на дребната престъпност, за кешлъшките кражби и какво е довело да тях, нещо за битовото насилие, мачо мен? За Трактори, Октоподи и Ботори ми писна, от Янита също. Пуцайте си се на воля, мен ме интесерува оня дето разбива мазетата в блока ми, мамицата му!
Пътищата...нещо пътищата ни куцат, а? Не, не те куцат, ми аз май куцам от тях. Аз като родя догодина, ще заведа ли малкото на море по новата магистрала? А дано, де, че аз ти имам вяра. Ей!
Ма аз ти викам, не ми дреме за детските градини, но до след три години, когато бъдещото ни споразумение стане годно за посещаването на ясла, ще има ли безпроблемно място или ще се наложи да търпна в очакване на поредното класиране?
То няма лошо, аз знам китни български градчета, където детските градини са пред закриване, ако ми намериш свяста работа, ма по специалността в някое от тях, доброволно ще си продам аристократичното жилище на пъпа на София.
Добро момче си, наше, такова народно, нали? На баба Пена от Чепръчане й угаждаш на мен няма да откажеш, нали?
И аз такова последно да те питам....ъъъ, ти що не си направиш едно-две хлапенца?
Не че ще видиш зор да ги гледаш, не и точно ти, ама е така за пример да си ми!
Щото Станишев и Елена ги чаках....На теб ти имам доверие, а ти възможности за качествен подбор на мат`ряла!

Вярвам ти, Бойко! Не ме предавай, няма и аз!
image
Цунки, гушки от едно българско майче!





Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мери
16.02.2011 16:38
Давайте да направим списък и да му го пращаме! :–)

Досега имаме:

- по-добри здравна и съдебна система
- здрави пътища (тротоари)
- места в детските градини

Бих добавила:

- контрол над хранителна индустрия и търговия

цитирай
2. mafani - Re: Мери
16.02.2011 16:41
Хайде!
Искам свястна образователна система също!
цитирай
3. tit - Ха, ха, хаа!:))
17.02.2011 01:21
Това е много добро!:))
На мен не ми се шегува - "вбесена съм и искам да крещя!"/" Телевизионна мрежа" - за младежта!/:)
цитирай
4. анонимен - е много пък искате
18.02.2011 11:37
Е много пък искате за четири години всичко да направи, айде пак ще го изберем пък може и да стане нещо, ако не ще го преизберем за още четири и така здраве и живот може внуците ни да усетят нещо
цитирай
5. анонимен - Ако още не сте пратили списъка ?!
09.03.2011 15:19
Искам тройка кебапчета и шопска салата ;)
цитирай
6. mafani - 5. анонимен- уф, много евтино,
09.03.2011 16:27
да и една бутилка ракия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566561
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930