Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2011 15:51 - Ти си наш грЕх!
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1471 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 17.02.2018 08:06


 Обичам Бойко Борисов! Обичам неподкупния му сластолюбив поглед, обичам мъжествената му генералска осанка /ах, нека не отричаме, как добре му стои униформата!/, простонародното му отношение към уважаемия избирател- онази мммм, секси усмивка към младите булки, братското потупване, което отнасят мъжете, прегръдките му с незнайни баби и дядовци, хитрия му поглед към децата...Ах, ах, ах, колко мило ми става от и за това народно момче, това бедно дете, това съвестно пожарникарче, стигнало до висините на държавния апарат! Това е нашата сбъдната българска мечта.   Обичам Бойко Борисов! Обичам интелекта му, обичам едната му прочетена книга, обичам и театъра му, дето ходи на него преди дни, обичам отношението му БАН, българското образование и култура.   Обичам Бойко Борисов и целия умен куп юпита, с които ни управлява, на които вярва и, които ни водят към добро. Ах, добро...   Аз обичам Бойко Борисов и личната му, сякаш частна кореспонденция с Брюксел. Там нещата не са на ниво официални доклади, а на ниво "Аз и моите приятели от ЕС!". Така  България спира да е мръсно предградие на ЕС, а обгрижван по-малък, но силен брат.   Обичам Бойко Борисов и онова усещане, което създава за домашен уют, вечеря по къси гащи и двеста на сто по нЕкое несдържано оригване. Онова чувство, че и той е като съседа Пешо, дето си хвърля боклука /не през балкона, де/ по шорти, тениска, къси бели чорапи и обувки.   Обичам Бойко Борисов и безкрайното му чувство за хумор, което не винаги му се получава, но все пак по-важен е опитът, нали така!   Обичам Бойко Борисов и музикалния му вкус. Кой друг български политик се е целувал с Ангела Меркел, Цеца Величкович и Ивана? А? А!  
  Обичам Бойко Борисов. Аз съм българка и всичко българско и родно, любя, тача и милея...Няма как, иначе ще съм родоотстъпник!   Щерка съм на земя прекрасна, на юнашко племе! Живея в дни велики, в славно време! Та аз съм съвременник на една легенда, един Крали Марко, един Хитър Петър, един хан Аспарух, един хан Крум, един Тодор Живков.... Станишев, Доган, Костов ви се струват далечни и някак различни от нас, нали? Какво да говорим за поамериканчения Дянков!  А Бойко е като нас, олицетворение на българина и българщината- селско момче, ма оправно, не много умно, но напористо,приятелче на всички, готинко, тарикатче, успЕяло. А? Те такъв е и образът на целокупното ни братство в странство и то в най-добрия случай. Та поради що, неразумни, се срамите да не почитате събирателния си образ? Да, бе, наясно съм, че Пенчо, Генчо, вие, аз и Атанас сме различни. Ако не друго, то поне нЕкои говорим по-добре английски или сме прочели поне две книги. Четейки коментари по разни форуми и новинарски сайтове, стигам до извода, че изборите са манипулирани из основи. Никой не си признава, че харесва Борисов и е гласувал за ГЕРБ, защото ще го обявят за прост неандерталец, като идола си. ГЕРБ ли? Всъщност не, гласът беше за Генерала, също като за Царя. Както и да е. Той ще си отиде, знам /освен ако не стане президент/, но ще остане един от малкото български политици толкова близко до избирателите си и толкова еднакъв с тях. Погледнете Борисов и ще видите какви са очакванията, плановете и мислите на Брюксел, Обама и марсианците за нас. Не ви харесва? Ми това е- какъвто народът, такива му и властниците.



Гласувай:
4


Вълнообразно


1. анонимен - Обичам Бойко
18.02.2011 11:31
Няма по готина статия от тази, четох със зяпнала уста
цитирай
2. zabunova - Браво!
25.02.2011 22:53
И умна, и смела mafani ! Много интересно поднесено и с позиция! Поздрави, mafani!
цитирай
3. mafani - Re: zabunova
26.02.2011 09:57
Благодаря!
цитирай
4. анонимен - Мерси
09.03.2011 15:20
Обичам да ме обичат !

Б.Б. ;)
цитирай
5. mafani - 4. анонимен
09.03.2011 16:40
Б.Б. и публично ли вече ме обичаш? :-0
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566295
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3165
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930