Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2011 18:49 - Аз да питам старите блогъри
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10956 Коментари: 65 Гласове:
-15

Последна промяна: 25.02.2011 18:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Защо така не мога да разбера, тук има някакви явно, неписани правила да се харесват публикациите на определени хора, ако ще и те да са празен лист или най-много нещо черно като точка на бял фон. И в същото време чета доста добри блогъри, които остават извън зрителното поле на аудиторията. Половината от най-четените блогове...ми губи ми се смисълът на отправеното към тях внимание...Та питам защо така? :)

П.П. И да, да, разбира се, искам мен да харесате непременно, няма нужда да го коментираме. Дайде нещо градивно в друга посока. 

П.П.2 4udovi6teto, ти си моето изключение!






Гласувай:
148


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - откакто има гласувене
25.02.2011 18:59
и самовлюбени

градивност е да се махнат класациите
цитирай
2. анонимен - Защото и тук
25.02.2011 19:01
"обществото" е разделено на "касти" . Под най-различни форми и състав.
И което е най-лошото, понякога се водят борби от завист и неприемане на чуждото мнение, в стила и методите на "флашка и Патрашка" ......
цитирай
3. анонимен - Питай
25.02.2011 19:10
модераторите:) От тях зависи!:):)
цитирай
4. mafani - ?
25.02.2011 19:37
Защо да зависи от тях? Питам сериозно, не съм наясно.
цитирай
5. copycat - -----
25.02.2011 21:49
Болите пък теб кой за кой гласува. Те тука що звезди минаха и заминаха, като се почне от "птичките-журналистки" на днес бг, та се стигне до култовия Цео. Ако ти липсва гласуването, ти обещавам аз ще гласувам за всеки твой пост. :-) Ма трябва да ми пишеш кога пускаш, щото не проверявам често блог.бг, само като ми е мнооооооооооого скучно.
цитирай
6. mafani - :)
25.02.2011 22:20
copycat написа:
Болите пък теб кой за кой гласува. Те тука що звезди минаха и заминаха, като се почне от "птичките-журналистки" на днес бг, та се стигне до култовия Цео. Ако ти липсва гласуването, ти обещавам аз ще гласувам за всеки твой пост. :-) Ма трябва да ми пишеш кога пускаш, щото не проверявам често блог.бг, само като ми е мнооооооооооого скучно.


Ще те предупреждавам редовно и с усърдие. Така държа да гласуват за мен. ;-)
цитирай
7. tera - Ще взема да отговоря сериозно,
25.02.2011 23:09
защото съм точно от старите блогъри.
Какво те интересуват правилата? Номерът е да пишеш, каквото на теб ти е интересно. Тогава ще те намерят хора да те четат.
Ако искаш да те четат, разбира се, а не само да гласуват за теб пътьом, за да им върнеш гласа.
Лично аз гласувах в този блог само един месец, после реших че е чиста загуба на време и спрях да го правя.
Пиша каквото и когато ми е кеф, който иска да чете, негова си работа.
В крайна сметка съм тук за мое удоволствие, а не за нечие друго.
Това е моето мнение, което е твърде различно от масовото и борбата за гласове и популярност.
Но пък в крайна сметка ме четат доста хора, въпреки всичко това. :)
цитирай
8. mafani - защото съм точно от старите блог...
25.02.2011 23:26
tera написа:
защото съм точно от старите блогъри.
Какво те интересуват правилата? Номерът е да пишеш, каквото на теб ти е интересно. Тогава ще те намерят хора да те четат.
Ако искаш да те четат, разбира се, а не само да гласуват за теб пътьом, за да им върнеш гласа.
Лично аз гласувах в този блог само един месец, после реших че е чиста загуба на време и спрях да го правя.
Пиша каквото и когато ми е кеф, който иска да чете, негова си работа.
В крайна сметка съм тук за мое удоволствие, а не за нечие друго.
Това е моето мнение, което е твърде различно от масовото и борбата за гласове и популярност.
Но пък в крайна сметка ме четат доста хора, въпреки всичко това. :)


И всъщност нищо не сте разбрали. Майната му на нечий глас, който е даден, както е ясно на всички ей, така мимоходом /аз пък до сега съм гласувала само три-четири пъти и то защото така съм почувствала, че трябва/. Интересно ми е, как така са четивни, съжалявам за израза, но абсолютно посредствени публикации от сорта на- черна точка на бял фон? Как така тези публикации са в класацията за най-коментирани и най-четени? Това е. Гласуването ми е все тая. Обективизъм няма никъде, не го и търся, няма и как да го открия, именно защото е лично усещане.
Правилата, неписаните, не ме вълнуват, драскам си тук, и не го правя за местните аристократи, а за една шайка приятели, на които им е удобно да ме четат тук. Но като нова съм любопитна и се интересувам. Това е. Популярност на местна почва и 9876543210 коментари под моя публикация не са моята заветна цел.
Благодаря за сериозния отговор. :)
цитирай
9. tera - Всъщност всичко съм разбрала :)
25.02.2011 23:50
Ако изобщо не ти дремеше, нямаше да питаш.
цитирай
10. mafani - Ама разбира се, че ми дреме
25.02.2011 23:58
как да не ми дреме. Все не мога така да го раздавам ларж и да обяснявам на другите, как видиш ли трябва да бъдат над нещата.

П.П. Винаги ми е допадал онзи леко нравствено-напътстващ тон, които използват "стааарите", обръщайки се към новодошлите.
Обаче пък ми харесва да се чувствам новак и да чакам моментът, когато ще се издигна над нещата и нищетата /духовната/. ;-)
Сполай ти, стар блогъре!
цитирай
11. copycat - --------
26.02.2011 01:04
Ужасни са направо старите блогъри. Само младите блогъри стават за лаф. Ся ще те сложа в блог-рола, да имам пряк път към гласуването.
цитирай
12. mafani - Re: copycat
26.02.2011 09:55
Непременно, не належащо е да го направиш. Аз ставам за лаф и за разни други неща. :) А и държа да бъда и да се чувствам млада и нечисляща се към групи, клики, клоаки..., дали в нета, дали в реала все тая.
цитирай
13. mafani - Непременно, не належащо е да го н...
26.02.2011 15:27
Пфу, понеже съм доста мнителна, първо, от добро възпитание, а и от зачервени от комплименти бузки, ще кажа- благодаря, но второ, ще попитам все пак с надежда-думите са сериозни, нали? :)
цитирай
14. анонимен - поредната търсеща внимание ;)
26.02.2011 16:09
по повод това твърдение `И в същото време чета доста добри блогъри, които остават извън зрителното поле на аудиторията` аз питам кои са тези `доста добри` и от какво изключваш този с пп?
цитирай
15. becksss - Започни да четеш мен и съвсем ще си ...
26.02.2011 16:15
Започни да четеш мен и съвсем ще си отговориш на въпросите защо, как, къде и кога. :))))
цитирай
16. sins - Като гледам колко "поети&...
26.02.2011 16:25
Като гледам колко "поети" са се извъдили тук, нищо чудно, че качествените и казващи нещо блогове остават незабелязани. Както спомена един съблогър по-горе, тук всеки трябва да пише за това, което го кефи. Що се отнася до черната точка на бял фон - тя говори сама за себе си. Някои я намират за изкуство, други я считат за кръстословица за извънземни, трети виждат смисъла на живота си в нея, а тези, които са я пльоснали тая точка с белия фон, явно толкова си могат. Интелектуалните напъни в тази страна отдавна са дали резултат - едно голямо, миризливо лайно, в което съвсем спокойно можеш да се подхлъзнеш и да паднеш наранен и вмирисан на земята.
Аз също споделям учудването ти, но отдавна съм се отказал да си го обяснявам. Просто защото умният човек ще напише нещо умно без да се притеснява как ще го приемат другите, а глупавият ще изтипоса точката с белия фон и ще чака Великото одобрение на останалите. Има хора, които не могат да живеят без това.

П.П. Обещавам, че ако ми станеш фен, и аз ще стана твой фен!
:)))
цитирай
17. анонимен - номера
26.02.2011 16:37
Не си нов блогър, затова загубих интерес към теб.
цитирай
18. ran - може би липсват критерии?
26.02.2011 16:38
От тези, които те карат да зададеш така въпросите.
Нямаш блогрол, за да е ясно какво харесваш.
Нямаш определение на "черна точка на бял фон",
или поне един пример за стар блогър с пепитен пост.
Затова са и такива отговорите.

Което ме подсеща да попитам: Защо така задаваш въпросите?
И, коя половина от старите блогъри питаш,
пепитените или тези на райе?
(мисля, бях градивен)
цитирай
19. mafani - Re: поредната търсеща внимание ;)
26.02.2011 16:38
анонимен написа:
по повод това твърдение `И в същото време чета доста добри блогъри, които остават извън зрителното поле на аудиторията` аз питам кои са тези `доста добри` и от какво изключваш този с пп?


Щи ти ги изброя поименно.
цитирай
20. mafani - Re: becksss
26.02.2011 16:39
becksss написа:
Започни да четеш мен и съвсем ще си отговориш на въпросите защо, как, къде и кога. :))))


Отивам.
цитирай
21. mafani - Re: ran
26.02.2011 16:43
ran написа:
От тези, които те карат да зададеш така въпросите.
Нямаш блогрол, за да е ясно какво харесваш.
Нямаш определение на "черна точка на бял фон",
или поне един пример за стар блогър с пепитен пост.
Затова са и такива отговорите.


Което ме подсеща да попитам: Защо така задаваш въпросите?
И, коя половина от старите блогъри питаш,
пепитените или тези на райе?
(мисля, бях градивен)


Трябва ли да имам блогрол?
За черна точка на бял фон говоря абсолютно буквално, но доброто възпитание, годините и вродената ми тактичност, ме карат да предпочета сами да видите вашите ТАКИВА фаворити. Иначе би било липса на проява на всякакъв вкус за пльоса името на Х, Y, Z. Пепитността и райраността като определения оставам на вас.

А как така задавам въпросите? Въпроси като въпроси.
Коя част от старите блогъри ли питам- ми тези, които не скачат като ощипани на такива като мен. ;-)
цитирай
22. анонимен - дойдохме си на думата, ще рекламира ...
26.02.2011 16:43
дойдохме си на думата, ще рекламира себе си и групата си
цитирай
23. анонимен - Докосваш се до най-уродливото явление в нета -
26.02.2011 16:46
израждането на нормалното човешко одобрение до обожествяване. Деформацията на естествените човешки реакции - одобрението до превъзнасяне, неодобрението-до омраза. Размиването на човека и автора - не харесваш автора , мразиш човека.
Неизлечима е тая зараза. Поетите и поетесите тук са затрупани от океани най-долнопробни хвалби, които са жалки и смешни. Смея да твърдя, че съм единственият поет, който няма в блога си такива уродливи хвалби - щях да ги трия, ако имах.
Причините са и обективни, и субективни. Практиката на коментари и гласове изкушава почти всички да се мазнят, за да мазнят и тях. Но истинските не хвалят никого и си държат на своето, без да им пука от рейтинга.
цитирай
24. mafani - Хихи, профил за реклама ли?
26.02.2011 16:49
Аз това ли? Ако съм искала да рекламирам определени хора, още в началото щях да ги изброя, нали така?
Просто дори и отличаващата ми се маса тук, явно ми е убягнала като наименование.
Та сега тамън се чудех кои бяха моите тукашни фаворити.

И не на последно място- ето ви моята черна точка на бял фон, началната публикация, с която аз провокирах старите, четените, посредствените, добрите, райраните, пепитените, кашмирените и т.н. блогъри. Е, става ясно, че територията си е територия, че плювките и подпсувкването под сурдинка може да го има само между "старите", а леко подвикне ли "Що точно вие, де?", някой по-нов, веднага се намира време за коментари. :)
цитирай
25. esen - Всеки чете според времето, с което разполага,
26.02.2011 16:51
според настроението си, според интереса или заинтересувалото го в момента. Понякога се връщам на пропуснати постинги и ги намирам много интересни, а друг път гледам някои, които съм коментирала и се опитвам да се вмъкна в емоцията си, но някак ми е тясна или широка и не успявам...
Важното е да ни е хубаво и да не вредим на другите, които също се стремят към трибуна, от която ще са чути и разбрани.

Хубави почивни дни за теб!
цитирай
26. анонимен - да знаеш
26.02.2011 17:06
хареса ми статията ти и ти поставих 20 плюса а за ставащото тук и за шашмите с броячите,сама си направи изводите.
цитирай
27. becksss - Момичето задава съвсем нормален и ...
26.02.2011 17:08
Момичето задава съвсем нормален и обикновен въпрос, професори такива. Не виждам какво не ви става ясно. По стара блогърска традиция, обаче, повечето веднага скочихте отгоре й, че рекламирала някого и простотии от рода на пепитени и раирани блогъри и не знам си още какви природни чудеса. Това само доказва каква жалка, безмозъчна маса сте повечето тук. Чел съм много ваши блогове и мога смело да се присъединя към авторката, че голяма част от вас са си въздух под налягане. Аз например страшно много се дразня, когато някой напише г.з, вместо гъз, к..ва, вместо курва или п..ка, вместо путка. Това си е чиста проба лицемерие. И, поради тази причина, повечето от вас, професори, прибягват до черната точка на белия фон, щото си мислят, че тя ги извисява над останалите сволочи и казва дасийбемайката колко повече от простите думички. Според мен, тук трябва да има модерация ТОЧНО за такива като вас - черноточковци на бял фон.
Аз казах.
цитирай
28. mafani - becksss
26.02.2011 17:12
Малко виртуални хора ме карат да се смея така напоително.
цитирай
29. becksss - Към №31 (анонимен) Не виждам к...
26.02.2011 17:16
Към №31 (анонимен)
Не виждам какво значение има от колко време човек е тук. Не е необходимо кой знае колко, за да види човек Истината, такава, каквато е - лайняна, вмирисана на псевдоинтелектуалност и разлагаща се като риба на асфалта в горещ летен ден.
цитирай
30. mafani - Не, бъркаш
26.02.2011 17:17
Аз съм тук от скоро. Бях на друго място дълго време, борих се, бих се, ритах, ритаха ме и т.н. и накрая си тръгнах- замразих си акаунта, плюх и на приятелите си там така да се каже и за това дойдох тук, да пиша в място, удобно да ме четат тези, които го правеха и на другото място. Даже и предложението за блог дойде от тях.

анонимен написа:
Сега просто си с нова роля...;)

............
И какво става- тази публикация стана една от най- коментиранети за момента, което доказа, че нещо, предизвикващо зрелище е доста по-интересно от наистина градивните неща.
цитирай
31. becksss - Малко виртуални хора ме карат да се ...
26.02.2011 17:19
mafani написа:
Малко виртуални хора ме карат да се смея така напоително.

Мафани (хм... яко никнеймче да го еба!!!), аз не съм виртуален човек. Ако бях такъв, щеше да ми гледаш черните точки на белия фон. :))))
цитирай
32. sins - mafani, като споменах за поетите ...
26.02.2011 17:24
mafani, като споменах за поетите тук, та се сетих, че и аз имам една...мммм... как да я нарека... поема. Признавам, че се бях вдъхновил от една друга блокърка тук, която страшно ме разсмива. Естествено, тази "поема" няма нищо общо с черните точки и не трябва да се чете от деца под 16 години, както и от високоинтелигентни академици, с които е фрашкано тук.
Препоръчвам ти да я прочетеш и после ще си говорим за изкуство.
Така де - нека и аз да си направя малко реклама...
:)))))))
цитирай
33. mafani - Re: sins
26.02.2011 17:26
Моля, дай линк към тази "поема", някак не ми се рови. ;-)

А и аз моля, за изкуство не говоря.
цитирай
34. анонимен - ??
26.02.2011 17:26
поне едно мерси няма ли за двайсетте плюса?
цитирай
35. mafani - Анонимни мой, другарю едно голямо
26.02.2011 17:27
Благодаря за тези така нужни ми за душевния баланс 20 гласа!

анонимен написа:
поне едно мерси няма ли за двайсетте плюса?

цитирай
36. silencemurmur - Гласуване и прочеи
26.02.2011 17:32
Искаш ли да си сред тях или желаеш да дадеш нещо на тази малка общност тука?
Избирай. Може и двете. Ако те харесат редакторите си техен човек.

Пожелавам ти да се държиш на твоя стил и на твоите интереси преди всичко.
цитирай
37. sins - Моля, дай линк към тази "по...
26.02.2011 17:33
mafani написа:
Моля, дай линк към тази "поема", някак не ми се рови. ;-)

А и аз моля, за изкуство не говоря.


Хахахааха!
Ето...
http://sins.blog.bg/tq-i-toi/2010/08/18/ina-puema-za-liubof-i-oshti-neshtu.593006
цитирай
38. gita969 - И аз отскоро
26.02.2011 17:38
съм тук и съм си задавала същия въпрос.Някой не помня кой сравняваше гласуването и блогуването на групички с детската градина.Напълно основателно. Всеки четвърти постинг разисква враждата между този и онзи. Едни обвинения се сипят,едни нападки.Направо съм озадачена. А новите изобщо не сме наясно с тези конфликти и лично на мен ми е непонятно. Вместо да си гледат кефа,да се забавляват и да помъдруват те делят ефира. Щура работа.
цитирай
39. dolsineq - Опитвай всякакви вариянти и ще р...
26.02.2011 17:39
Опитвай всякакви вариянти и ще разбереш...;)
цитирай
40. mafani - sins, вашата пУемЪ
26.02.2011 17:49
е ОникалнЪ! Браво!

gita969 , попрочети какво са ми отговорили повечето и вече ще спреш да се питаш :))))

dolsineq, вариЯнти не ми се пробват, нали расбираш.

silencemurmur, тук съм заради себе си, а не да се доказвам пред кого и да било. И да, благодаря за пожеланието, това е моята цел- да бъда себе си.
цитирай
41. анонимен - никъде не видях да си ги изброил;а ...
26.02.2011 17:53
никъде не видях да си ги изброил;а `интересните`?
цитирай
42. анонимен - хихихих, еваларка, пич!
26.02.2011 17:54
този блог май се опитва да пунтира едни други два???
цитирай
43. mafani - Няма и да видиш, защото
26.02.2011 17:54
само при тяхното споменаване, скокнаха, че рекламирам на баба си транадафорите. :)

анонимен написа:
никъде не видях да си ги изброил;а `интересните`?

..................
анонимен написа:
този блог май се опитва да пунтира едни други два???


Е, я кажи, кои други пунтира?
Щото ти прочете ли нещо изобщо от това, което съм публикувала тук? Не ми отговаряй, стрити зад анонимки сте ми най-мили и сладки.
цитирай
44. ferre - Аз ще ти отговоря. . . Защото старите ...
26.02.2011 17:55
Аз ще ти отговоря...Защото старите пумияри киснат 24 часа в блога и за това те са толерирани,понеже те потдържат тоя сайт макар и изкуствено :)
виж за пример онази мастия Тутанкамон.Горкото животинче става от компютъра единствено да ходи да се изхожда.Ако му се спре нета ще се самоубие :)
цитирай
45. kdraganof - И аз го забелязвам това
26.02.2011 18:05
а и друго, като че ли бавно но сигурно блога се превръща в една новинарска емисия, мислете бе хора напишете нещо собствено, каквото и да е, тоя копи пейст дразни очите. Има толкова много сайтове за новини, може би и този се превръща. Доста от хората мога да предположа че си трият акаунтите заради това обезличаване. Тъпо и типично българско.
цитирай
46. mafani - Усетих, усетих, но
26.02.2011 18:05
къде за Бога, тук е бутончето "Информирай за нередност"?
.............

kdraganof написа:
а и друго, като че ли бавно но сигурно блога се превръща в една новинарска емисия, мислете бе хора напишете нещо собствено, каквото и да е, тоя копи пейст дразни очите. Има толкова много сайтове за новини, може би и този се превръща. Доста от хората мога да предположа че си трият акаунтите заради това обезличаване. Тъпо и типично българско.


Ей това и на мен направи силно впечатление, какво му е така интересното да пейстнеш тук едно към едно, че днес еди какво си и еди кой си...И именно такива публикации са коментирани и обсъждани все едно са авторски. Това явно не само мое впечатление, беше и един от мотивите ми за това питане. Защото дали ще пусна празен бланк или копи пейст от нета все тая.
цитирай
47. becksss - . . . онази мастия Тутанкамон. Го...
26.02.2011 18:07
ferre написа:
...онази мастия Тутанкамон.Горкото животинче става от компютъра единствено да ходи да се изхожда.

Аааа, не съм съгласен - всеки уважаващ себе си блогърманиак сяда на РС-то с памперс.
:))))))
цитирай
48. deleted-4udovi6teto - Да, Мафани.
26.02.2011 18:07
Постингът ти е добър повод за размисъл.
Вероятно най-добре ще си отговориш сама.
Едва ли нечий отговор на твоите въпроси ще бъде по-точен.
Благодаря.
Чу
цитирай
49. becksss - а и друго, като че ли бавно но сигурно ...
26.02.2011 18:09
kdraganof написа:
а и друго, като че ли бавно но сигурно блога се превръща в една новинарска емисия, мислете бе хора напишете нещо собствено, каквото и да е, тоя копи пейст дразни очите. Има толкова много сайтове за новини, може би и този се превръща. Доста от хората мога да предположа че си трият акаунтите заради това обезличаване. Тъпо и типично българско.

Напълно подкрепям!
Освен това, повечето от тези "новини" дори не са интересни. Най-учудващото е, че точно те са и най-четените и най-коментираните.
цитирай
50. sins - sins, вашата пУема е ОникалнЪ! Б...
26.02.2011 18:13
mafani написа:
sins, вашата пУема е ОникалнЪ! Браво!

Нали?
Много се гордея с нея аз.
:)))
цитирай
51. valsodar - Тера го е казала много добре - под...
26.02.2011 18:14
Тера го е казала много добре - подкрепям я за всяка една дума. :)
Само едно мога да допълня, от старите блогъри , тези които си заслужаваше да ги чете човек, поне 90% от тях отдавна ги няма - отвратиха се от това, в което започна да се превръща сайта и отидоха на далеч по-малко манипулирани за блог платформи.
Тук е... нещо средно между цирк и селска седянка с елементи на психиатрия. :)
цитирай
52. анонимен - само 2 стари блогъра са те уважири, ...
26.02.2011 18:22
само 2 стари блогъра са те уважири, моме. валсо и тера.
цитирай
53. анонимен - ран също. значи 3 от старите блог...
26.02.2011 18:24
ран също. значи 3 от старите блогъри
.
всички други салаици новопристигнали
цитирай
54. mafani - И като са лаици и новопристигнали?
26.02.2011 18:25
нали имат поле за изява, другото е все тая.
А ти кой си? Явно не нов, но защо анонимен?
цитирай
55. анонимен - сама си си дала отговор отворке!
26.02.2011 18:26
щом си сложила накрая някакво "изключение"
Там е работата, че всеки си има "своето изключение" и прави в блога му това, дето питаш.

П.П. това "мафани" да няма общо с Путко Мафани?
цитирай
56. анонимен - Кво значение има кой съм?
26.02.2011 18:27
Нали ти питаш "старите блогъри" да ти кажат
Значи има значение. Ти кажи какво .
цитирай
57. sins - щом си сложила накрая някакво &q...
26.02.2011 18:27
анонимен написа:
щом си сложила накрая някакво "изключение"
Там е работата, че всеки си има "своето изключение" и прави в блога му това, дето питаш.

П.П. това "мафани" да няма общо с Путко Мафани?

Не, предполагам, че има нещо общо с теб - отговори си сам/а защо!
цитирай
58. анонимен - Путко Мафани
26.02.2011 18:34
е официалният спортен агент на Христо Стоичков.
С мене няма общо. Аз не съм си го избрал за никнейм.
Недей да предполагаш самоуверено нищо, ами бягай при "изключението" си да напраскаш някой мазен коментар.
цитирай
59. mafani - Анонимничък, мои, явно засегнат блогъре,
26.02.2011 18:35
отворка съм и то голяма, позна! :) От онези нахаканите, умни и хубавки отворки, дето много дразнят посредствените.
Трябва да си трайкам и да правя маанета пред някаква мними големи имена тук ли? Ба, как ли пък не. Имам питане- питам си. Притреперване и нервничете пред клавиатурката ли усещам?
Като си задоволя любопитството, ще деактивирам публикацията.

Като започнат обидите, ми става ясно, че нечие миризливо мазолче е настъпено.
Пийте си редовно "Прекурина" и да не ви пука. На мен много добре ми действа, да знаете!
цитирай
60. анонимен - sins
26.02.2011 18:35
ти да не си второто "аз" на мафани, че коментираш от нейно име?
цитирай
61. анонимен - Тъй ами
26.02.2011 18:37
Да си дойдем на думата
Ти ще отидеш да правиш маанета при твоето "изключение"
Аз при моето. И това е.
Защо са писаниците ти?
цитирай
62. mafani - Ах, ах, ах
26.02.2011 18:40
господин Чудовище не ви е любим. Ох, ох, ох, набутах се между шамарките.
цитирай
63. kdraganof - Да
26.02.2011 19:00

.............

kdraganof написа:
а и друго, като че ли бавно но сигурно блога се превръща в една новинарска емисия, мислете бе хора напишете нещо собствено, каквото и да е, тоя копи пейст дразни очите. Има толкова много сайтове за новини, може би и този се превръща. Доста от хората мога да предположа че си трият акаунтите заради това обезличаване. Тъпо и типично българско.


Ей това и на мен направи силно впечатление, какво му е така интересното да пейстнеш тук едно към едно, че днес еди какво си и еди кой си...И именно такива публикации са коментирани и обсъждани все едно са авторски. Това явно не само мое впечатление, беше и един от мотивите ми за това питане. Защото дали ще пусна празен бланк или копи пейст от нета все тая.[/quote]

Абсолютно и това е супер тъпото, и е причината много стойностни хора да изчезват и за в бъдеще аз не съм изключение. Има доста ограничени хора, и копи пейста за тях е някаква утеха за душичките им. Не искам да превръщам това в полемика, но ми е писнало от българския манталитет, и простотията която ни залива включително и тук. Вземете един лист пък напишете нещо няма значение каквото ви хрумне, това е малка крачка, другото е ежедневната сивота.
цитирай
64. sins - ти да не си второто "аз" ...
27.02.2011 00:18
анонимен написа:
ти да не си второто "аз" на мафани, че коментираш от нейно име?

Не, просто казвам, че си путка.
цитирай
65. анонимен - sins
27.02.2011 18:20
защо се правиш на бекссс?
Или просто ти е гот да си Путьо?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565615
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031