Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2011 11:47 - Дисекция на "моя" тв ефир
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2709 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 27.02.2011 11:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отдавна вече не гледам телевизия или поне не често, не с идеята, че следя някое предаване, сериал или харесван водещ. Но пък, седейки си у дома в последно време, си дадох бойната и нелека задача на съвестен аскет-стоик в рамките на месец да отделя подобаващо време на сутрешната, обедната, /следобед спя с децата/ и вечерната програма на родния тв ефир. След като мина този месец, си купих прекрасна покривка в нежно пепелно розово, избродирана с романтични мотиви и с нея покрих телевизионния приемник, за който уважаемият ми съпруг плати не скромна сума.  
  Сутрин рано, сутрин рано...бим-бам-бум...  
  Та да зАпочна със сутрешните блокове.  
  БНТ   Уф, що така в 2011-та от студиото, излъчването, водещите, гостите, материалите на БНТ ми лъх свеж комунизъм? Не, не не мога да пречупя у себе си усещането, че годината е 1986-та, аз съм на 5 и ям с 300 зора мекици за закуска рано сабахлем. Настроя ли се на вълна носталгия, този сутрешен блок е моят пристан.   
  БТВ   Моят фаворит- и Ани Цолова и Виктор Николаев са ми симпатични и приятни, и лесно смилаеми за гледане от недоспалата ми главица, и същевременно що-годе компетентни по повечето политически, обществени и културни въпроси. Ясно е, де, ясно е, че имат слушалки и ползват кю, но без това и най-големите не минават.    От подредбата на студиото до подбора на темите всичко лъха на желание да се слезе при масата без да се принизяват към нея.    Критиките ми- уф, сега не всички са невероятно красиви като мен и още малцина, но пък тези стилисти за пореден 9876543210 пък се изгавриха с главицата и косичката на г-жа Цолова. Последната й прическа буди у незнаещата нищо за подготовката преди ефир аудитория, подозрението, че Цовова не се хигиенизира редовно. Ужас. Ми да си каже, че така не мяза за нищо. Но пък може и да се харесва знам ли? И да не мънка толкова, и да не се вживява толкова в драматичните си гости и случаи, това не е женско ток- шоу! Мъжът ми е със сериозна професия и сълзи рано сутрин му развалят ищаха да е благосклонен към партньорите си.   Виктор Николаев- ми като изключим усещането, че е по-женствен от партньорката си, останалото ми харесва. Само да не се прави на мъж и да не прекъсва така кофти Бойко Борисов....щото...ми щото е тъпо!  
  Нова ТВ   Ееее, ааааа, ууууу, муууу, бееее....Не може така, бееееее. Набедената за красавица милионерска щерка и Фродо са така нелепа комбинация за водещи на сутрешен блок, че се чудех това сега експеримент-хумореска на НТВ ли е, или този татко-милионер, е вЕрно голям милионер, ама и не особено умен, щом плаща за такъв невероятен резил на щерка си. Дават ли ги още? Не знам, не ме интересува, няма и да повторя за пусна този канал в сутрешен час. Избиват ме на тиха агресия....  
  Разни ТВ7, 8, 11   Изобщо не ме вълнуват посредствените опити за създаване на сутрешни блокове. РАботих в един такъв и съм наясно, че с пръдня боя не става.  
  Женските магазинни предавания до към обед  
  БНТ- Жените говорят с М. Вачкова   Уважаемата, г-жа Вачкова, така ме ядосА една сутрин, че замерях тв-приемника. То пък бива самочувствие, граничещо с дебилизъм, то пък вяра в собствените си възможности, то пък бива нелепости на едно място...И не е само г-жа водещата, ами и глуповатите репортажи, дело на някакви явно стажант-репортерчета І-ви курс журналистика в СУ. Защото, ако са дипломирани колеги, не само ще замерям телевизора, но и ще се наложи да си изгоря дипломата. Аз понеже, такова нали съм по майчинство, та се обидих на едно предаване, посветено на майчинството, в което стана ясно, че няма родила жена, която да не е идиот и мегатъпанарка. Тен кю, г-жа Вачкова, баща ви, е бил прекрасен актьор, вие си водете там този блавоч и се радвайте на вярната ви 80-годишна аудитория.  
  НВТ- На кафе с Гала   Когато работех с Гала преди 12-13 години не очаквах да стане нещо повече от посредствена водеща на треторазрядно предаване в осморазрядна телевизия. Обаче попадна на мафията Халваджиян и с техните напористи арменски характери, връзки, пари и т.н. се издигна до водеща на най-вървежното дамско магазинно предаване. Евала. Това да не можеш да разбереш камерата работи ли, на къде да гледаш и какво изобщо правиш пред тази камера, предполага, че няма да стане от теб нещо много. Но ето, Гала докажа, че може и става. Още веднъж- браво!  
  За всички онези момчета, които готвят преди обед- едно огромно БЛАГОДАРЯ! Звездев, Лео- обичам ви, харесвам ви, готвя по вас и така печеля благоволението на претенциозния си съпруг + редовно по някой прекрасен подарък. :))))  
  Обедните новини- о, бедните новини. Уф, ми те са си по презумпция бедни, не от невъзможност на редакторите.  
  Следобед както казах, спя, но пък чух за някаква фолк-певица, която развява гордо цица в кабеларка....уф, да ми говорят за екстремен секс подир обед...ноу тен кю.  
  Вечерни новини- аз съм си вярна на БТВ- малко сълзливи, малко така удрящи по струната на още ненахранилото се следностатистическо сърце...О, как добре действа преди първата домашна ракия, туршийката и свинското с картофи някой репортаж за изнасилено, убито и разсечено дете....Интервютата с учителката от първи клас, акушерката, дето го изроди, класната...Нова ТВ имате да се учите...нищо и вие ще успеете. БНТ те са за сериозни хора, върли партийци и стари интелектуални. Аз понеже не съм от тях....  
  Делнични вечери   Хайде, вече е време да погледаме телевизия, децата спят. Обаче, моля, дайте ми нещо, което да не прилича на другото нещо.   Ако Слави не беше два метра висок, а двамата дебили, хем, двама, хем дебели, щях да мисля, че това е едно предаване, раздвоило се в две телевизии. "Битието определя съзнанието", казал Карл Маркс и и изигран от този неразривен дует, на който така и не научих имената, т.е. кой кое. О, Боже, милостиви, не ща това да е битието ми. Не ща Шоуто на Слави, даже и понеделник вечер с Вечерта на актьорите, защото и актьорите му се принизиха до битието, което той им създава. Не искам тези две природни недоразумения, да ми смущават спокойната вечер. Еднаквостта им, комплексарщината, неандерталщината не са по моя вкус. Дали масовата публика подскача от радост и квичори на смешката на Иван и Адрей към майката на единия от двамата, на която пожела собственият й син "анално здраве" по случай РД.   Ако някое от моите деца ми причини това, ще изяде най-якият шамар, ако ще и пред очите на цяла България. То пък една България, де.  
  Пълна лудница, Комиците гледам с кеф, имат добри попадения и ме карат да се смея искрено- доообре, Жоре!  
  УикендЪТ- Лора, Отчаяните съпруги и тук таме Кулезич- уф, ми не сте лоши мацки, можете и повече обаче да си знаете! Не съм ви особен фен, но сите си ви гльодкам с Ентерес. :)  
  Събота вечер /включая и неделя/  
  О, неразумни зрителю, що дириш пред синия екран в почивните си вечерни дни? Как ни не омръзна да ни цакат с топла бира, бе!? Едни и същи филми по емнайсет пъти се повтарят....   Поне мъжкото око се разнообразява с г-жа водещата Виолета Сечкова. Ние отдавна сме в в джаза, "В джаза" само се явява доказателство за това.  
  СеизмографА и Очите- ако ще и магаре да им е на гости, пак ги гледам с интерес и Петрова и Ризова.  
  Моят апотеоз на седмицата е "Велика България" - неделя вечер. Ужасно прекрасно предаване! Ма едно такова гротесктно-истинско, че чак през смях ми се плачка.....Уж създадено да те развесели, а на мен ми става едно такова тъжно от тази действителност. Браво, браво автори, актьори....!  
Моите скромни изводи ли....Баси, колко пари, време труд и усилия, се хвърлят на вятъра за да се създаде една невъобразима помия, която ни залива със смес от ужасно неумели водещи, тъпи теми, лоши изпълнения, пошло поведение...Има и много добри и стойностни неща, но явно целта е да се хванат, онези уважаеми зрители, които харесват хумора, дето ако употребена думата "путка" или най-малкото "цица" не се засмиват. Много е подценен уважаемият зрител. За него явно се смята, че харесва само вулгаризми, голи жени, лигави мъже и теми за секс, убийства и яко кръв....Жалко, но да, битието определя съзнанието....



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. nicodima - Пропускаш "Код Криминално"...
27.02.2011 12:55
То е един вид "Код Криминално" - 2, обяснително, след "Новините" по bTV...
Иначе, доста предавания не гледам поради служебна заетост, но вечерите ми са кошмарни, ако се наложи да се "забавлявам" с TV...
Няма свястно публицистично предаване. "Панорама" отдавна е беззъба и захаросана, Росен Петров се опитва да играе по острието на бръснача, балансирайки между щенията на "простичкия" и "средно интелектуалния" зрител / иначе защо ще кани по 2 фолк-звезди средно на предаване /, зад напъните на Светла Петрова в "Сеизмограф" прозира политическата поръчка...
Поздрави за перото!
цитирай
2. mafani - Никога не съм гледала Код Криминално,
27.02.2011 13:01
а Росен Петров е моят кошмар на яве.
Само подложена на инквизационни мъчения, мога да го гледам, доброволно никога!
Всъщност само веднъж, когато моят любим ББ разви теорията за бедното момченце...
цитирай
3. nicodima - А, пропуск!!!
27.02.2011 13:03
След него може да си купиш втора розова покривка и да я метнеш върху първата : ))... В общи линии, мъчат се да "разнищват" престъпна дейност от всякакъв вид и род...
А що се касае до интервютата с ББ, проф. Вучков трябва да се класира на първо място, има записи в мрежата : ))...
цитирай
4. mafani - Винаги съм харесвала проф. Вучков
27.02.2011 13:08
всъщност той е моето друго изключение освен Р.Петров, но обратен на полицайчето аспект.
А интерюто му с ББ беше неповторимо.

Код Криминално е предполагам разширен вариант на БТВ Репортерите и Темата на Нова. Моите уважения към колегите.....останалото ще си го спестя.
цитирай
5. becksss - Мафани, аз затова съм ограничил до ...
27.02.2011 15:51
Мафани, аз затова съм ограничил до минимум глЬОдането на телАвизия. А и нямам време де.
Човек сериозно може да се разболее ментално, гледайки повечето от т.нар. "забавни шоу-програми".
Затова само Двама мъже и половина, Комиците, Господарите и още две-три неща...
Това е.
цитирай
6. анонимен - муржо
28.02.2011 17:59
Като казвате , че сте от бранша, можете ли да посочите поне двама водещи антикомунисти. От другите ТВ не ви ли лъха на комунизъм.
цитирай
7. mafani - муржо,
28.02.2011 22:54
лъха ми на бойковизъм. Якоууу. Да ти говоря ли още и напевно, как конюктурата определя поведението?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565708
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3136
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031