Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2011 18:46 - Хаотични следтретомартенски размисли....
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2011 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Как посрещнахте 3-ти март? В София беше  паднала бомба. Толкова празно Цариградско шосе рядко се среща. Супер! Разходих децата из пусто-празничната столица, Военно-историческия музей и бързо у дома, че беше студено....а и тягостно..призрачен град...
Напъвах се да се чувствам горда българка, обаче нещо що не ми се получи, бре?
Вечерта гледах Джордж Клуни по БТВ, докато се чудех, какво му е българското и на него и на Мишел Пф...там както й беше заглавието... Яко, а? Ма то друго имаше ли? А вие какво правихте? Ах, да гледах и зарята. Притесних се, че не виждам Бойко в кадър до Президента и Цецка, а той се криел по-натам. Ох, като го видях, си отдъхнах! Липсата му в три поредни кадъра ми създава чувство за тревожност и липса на държавност.
О, а новините? Вие разбрахте ли, че вече бедните не са толкова бедни, а богатите толкова богати? През 2000 година разликата е била 8 пъти, а днес само 7. Седем, с-е-д-е-м пъти, чухте ли не 8! Значи не сме вече бедни. Освен физическата бедност, някой правил ли е статистика на духовната, поголовна, неграмотна бедност? Едва ли. Важен е насъщният, кой го е еня за култура? Ще пуснат ли скоро пак Тест за интелигентност на нацията?...........
Какво ядохте? Имаше ли празнична трапеза? Това знам, че го можем и по време на чума! Ама сега, честно, не си ли заслужаваме поне в този ден пържолите? Ама, ха, онези само мръвки ядат цяла година....А и ние бедни не сме! Ясно! Шшшт, алоууу, не роптай бе, ти нищо не разбираш!

Е, поне батачани ще бъдат канонизирани за светци....135 години по-късно. Защо БПЦ чака до сега? Хм, ПР ли си прави? От там и това не могат, само ги подозирам и излишно им вменявам мисъл...
Може след век и нещо и нас да канонизират за светци, но те май и от Църквата пасивните ги не щат...

А пък как от БТВ  ме зарадваха с факта, че един българин по гражданство, но различен по етнос, ми чете новините. Ега ти, аз ако бях на мястото на Юксел Кадриев изобщо нямаше да се навия да чета новините на връх 3-ти март, ма пуст телевизионерски популизъм, джамън. И толерантност- етническа.
Ах, ах, ах, а кабеларките си праскаха турските сериали на воля. Ма иначе не може....щеше да има истерични пристъпи на вбесени от някакъв си национален празник домакини....

Спиш ли спокойно, българино?
Отпочинал ли си? Спокоен ли си? Горд ли си? А парното и тока.....те мъчат ли те...недей се мъчи с подобни битовизми....Празнувай, българино, бъди горд и да не ти пука за пенсии, заплати, кредити, сметки....Празнувай и яж, пий и се весели, празник ти е, малко време ти се дава през годината за такъв гювеч....Развей трибагреника, бъди патриот.




Гласувай:
9


Вълнообразно


1. анонимен - Мафани, през кура ми е за твоите размисли :(((
04.03.2011 18:49
Още една блогова луда няма кой да я фанИ :(((((
цитирай
2. mafani - Уф, че си ужасно невъзпитан!
04.03.2011 18:57
Защо четеш тогава, пък и коментираш?
И аз като Оскар Уайлд се държа дружелюбно с тези, които са ми безразлични.....

П.П. Един съвет от мен- нека не всеки ти е през пенисът, защото някои, които ги прекарваш от там, може да имат остро венерическо заболяване, ако ме разбираш..., но едва ли! :)
цитирай
3. lisichka - Тока ще е постоянно у Софето, когато ...
04.03.2011 19:07
Тока ще е постоянно у Софето, когато селяните се приберат постоянно по родните места. тогава ще ревете - Върнете се селяни, защото ще ви фалира икономиката без селянията ...
цитирай
4. mafani - Не знам кого, наричате селяни, lisichka?
04.03.2011 19:15
Аз не определям никого на база месторождение.
За съжаление /не мое/ хората, родени в провинцията няма да се върнат скоро по родните си места, не само поради нежелание, а и поради невъзможност да си намерят елементарна работа....да обяснявам ли още?
Не търсете под вола теле. При мен няма да го откриете.... :)))

А сметки за ток плащат и в най-дълбоката провинция.
цитирай
5. анонимен - Мери
04.03.2011 20:05
Мисля, че рибата и тук мирише откъм главата.
Защо медиите не показват по-малко сериали и реалита и повече история и култура?!
Поне в този ден трябва да се наблегне на събитието- не само на венците и цветята по паметниците и лицемерното ""Честит празник, българи!...
Да разкажат какво е било, защо. И дори и на петнайсетгодишната Пенка да и стане ясно какво можеше да е, ако го нямаше този празник...
цитирай
6. nicodima - Този ден беше паметен и за мен -
04.03.2011 20:17
разбрах, че съм богата!
Статистическите анализи винаги са ме изпълвали с върховно учудване...
В кварталния магазин продавачката ме поздрави с празника. Нищо учудващо, освен табелката с името и - Севджан... Замислих се дали за нея този празник също има някакво съдържание, или е изпразнен от такова като у другите пазаруващи като за последно...
Такива работи...
цитирай
7. mafani - Мери, на никого не му трябва Пенка да знае повече от едини урок по история
04.03.2011 20:22
nicodima написа:
разбрах, че съм богата!
Статистическите анализи винаги са ме изпълвали с върховно учудване...
В кварталния магазин продавачката ме поздрави с празника. Нищо учудващо, освен табелката с името и - Севджан... Замислих се дали за нея този празник също има някакво съдържание, или е изпразнен от такова като у другите пазаруващи като за последно...
Такива работи...


Подсещаш ме за онзи стар виц за етническото турче, разказващо урока за Шипка:
- И тия наште, другарко от долу налатат, а тея другарко, наште отгоре метат на наште отдолу умрели....
Такиви работи.... :)))))
цитирай
8. nicodima - Стар, ама актуален : ))...
04.03.2011 23:20
mafani написа:
nicodima написа:
разбрах, че съм богата!
Статистическите анализи винаги са ме изпълвали с върховно учудване...
В кварталния магазин продавачката ме поздрави с празника. Нищо учудващо, освен табелката с името и - Севджан... Замислих се дали за нея този празник също има някакво съдържание, или е изпразнен от такова като у другите пазаруващи като за последно...
Такива работи...


Подсещаш ме за онзи стар виц за етническото турче, разказващо урока за Шипка:
- И тия наште, другарко от долу налатат, а тея другарко, наште отгоре метат на наште отдолу умрели....
Такиви работи.... :)))))


За мен беше нов и се посмях, thanks!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566545
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3170
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930