Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2011 11:57 - 8-ми март е ден на тати и двете му жени....
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5323 Коментари: 18 Гласове:
10

Последна промяна: 07.03.2011 11:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Празнува ли съвременната жена 8-ми март? Сега за какво й е някакъв определен ден да й се подаряват цветя и да я карат да се чувства жена? Това /подаряването на цветя/ трябва да става ежедневно или поне ежеседмично, в най-лошия случаи ежемесечно или поне два пъти в годината, е може и само на рождения й ден, защото то сега нали нямат вече всички годишнини от сватбите. Нали и не се омъжва вече днешната жена.... Старовремско е. А да й припомня, че е представителка на слабия, нежния пол не е за препоръчване да става толкова често, защото е болезнено за припомнящия го. Но цветята са друга бира, де, както се казва. Съвременната жена за това е съвременна, за да не й трябват поводи и празници да се чувства такава, нали? Тя отдавна вече не е само колхозничка и ударничка на многотъкачен стан, не за друго, ами заради това, че вече няма къде да ни да копае, ни да тъче. Днес съвременната жена е като съвременният мъж- ни риба, ни рак, но силна и смела, еманципатка и вече много по-рядко патка. Тя е мобилна- не само с телефон, лаптоп, Ipod и т.н. Тя физически и духовто е мобилна, абе, не е вече така зависима. Печели си хляба и може във всеки миг да си прави 8-ми март, както и кефне и с когото й се прииска. Не е като едно време да чака жмульото да се прибере от служебния банкет, вонящ на джибре и с некъв опърпан карамфил, а често и без него. Отварям скоба, че се сетих за онзи стар виц: Пиян мъж се прибира у дома след полунощ на вече 9-ти март - Какво ми купи за 8-ми март, бе?, пита другарката- съпруга. - Ми слонче, отговаря мъжът, като вади празните си джобове навън. -На му ушичките, а хоботчето му намери сама.
Сега ако няма поне резервация за тридневна спа-почивка, оня да не се прибира. Не, бе, не че, не може и сама да си направи резервето, ама....абе, и той да направи нещо, бе. Щото много се бият в гърдите /обезкосмените/ мъжете, че са силния пол, а всъщност, ако не е жената, той /мъжът/ като вид да е изчезнал....
Много роли в страшия филм- да степенуваме, мани го тоя 8-ми март, са и некви приказки за съвременни жени. Те тея жени нали почиват на наученото от баби и майки, които не са баш много с модерно звучене днес. Заучените фрази от женските журнали не на мен, моля. / 8-ми март е ден на тати и на двете му жени, а комшийката отсреща бартче ми роди/
Жената- домакиня

Все по-малко жени избират да останат у дома в името на благото на семейството, да отглеждат децата си до прогимназията и да се правят нахрисими  по цял ден /то хрисими, хрисими, ама вие "Отчаяни съпруги" да сте гледали?/ Абе, тя истината е друга- трябва да се рАботи... Е, значи отиваме на:
Жената кариерист

Тя е млада, образована, може и не много хубавка и не много умна, но има едно ненадминато качество- гази като трактор. За едната кариера е способна на всичко- от това да преспи с шефа си /може и с шефката, ако се налага/ до това да натопи най-добрата си приятелка по бюро в промишлен шпионаж и връзки с чужди планети....Минава й, като затрака усилено биологичният й часовник и реши, че й е време да се мултиплицира. Но отсъствието й трае не повече от седмица преди секциото /защото тя ражда секцио, няма време да чака изненади и това трикилограмовото да я мотае още неродено/ до три седмици, максимум месец след операцията /защото тя не ражда, нея я оперират от бебе/. На такива още по модерно му се казва БКК- безкрупулна корпоративна кучка.
Държанката
Задължително е хубава, не е задължително да е глупава, но със сигурност е покорна или поне умело играе ролята на такава- ах, колко е хубаво да си лежа и да получавам пари! Тя, независимо от капацитета на сивото си вещество, знае, че царството й няма да е вечно, но вечно ще бъде на наследника й, за това и се ориентира своевременно.

 Шесторъката Шива
Най-разпространеният тип съвременна жена и не само, този тип винаги си е бил разпространен и най-многолюден- при нея всичко е средно- от успеха й в кариерата, през възпитанието на децата до отношенията със съпружеското тяло. /щото то обикновено е тяло, рядко има и дух в него/. Нея може да я видите уморена и преждевременно състарена в метрото, автобуса, в магазина, въоръжена с минимум три торби след работа, пътьом наминала да напазарува с децата, след като ги е взела от детска градина и училище. Тя е онази дето крещи на обществени места и вглеждайки се в нея, може да видите, че още една искра й ще избухне кълбо нерви. Но никой не се вглежда в нея, защото тя е обикновена, нищо, че може много и се справя с много. Е, на средно ниво, но тя златната среда е най-важна. На нея й купете едно цвете, тя със сигурност ще му се зарадва. И накарайте децата да й нарисуват една картичка, ще се просълзи бъдете сигурни и поне за една вечер няма да крещи и вечерята ще е по-вкусна, пък може и друго да има след това....
Бъдете съвременни! И не се връзвайте на разни приказки за еманципирани жени и метросексуални мъже. Всичко е лъжа.

 МАМА

Косата на мама 
е светла и мека,
ръката на мама
е нежна и лека.

Тя много е мила
и много добра е,
даже когато 
не и се играе.

Но често до късно
мама я няма-
тя работи в нейната
служба голяма

и само от работа 
ми телефонира,
но това не ми стига,
то се разбира,

и истински хубаво 
е в нашата къща
само когато
тя от служба се връща

и погалва косата ми
с уморена ръка...
Когато порасна ,
ще направя така,

че тя да не работи 
през целия ден...
или нека работи,
но нещо при мен!

             Валери Петров



Гласувай:
11


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ако ставаше само с напън, щангис...
07.03.2011 13:08
ако ставаше само с напън, щангистите щяха да са романисти.
цитирай
2. mafani - От опит ли с напъването говориш?
07.03.2011 13:18
То можеш и да се изпуснеш в гащите от напъване от мен да знаеш, така че, внимавай.
цитирай
3. анонимен - впечатлен съм
07.03.2011 13:23
от чувството за хумор на авторката, изключително тънко, бих казал дори английско!
цитирай
4. lilu2011 - Не съм съвременна
07.03.2011 14:24
Всъщност, не обичам цветя.
Не е нужно и да ми подаряват нещо, за да се почувствам жена.
Нямам нужда и от определен ден, за да ми напомнят, че съм специална.

Но не съм съвременна.
Нямам против да прекарам живота си като смесица от домакиня и държанка.
Вкъщи мъжете да имат право да носят панталоните си и да се облекчават прави.
Дамите пък да се радват на привилегии- да им се отварят врати, да им придърпат столовете- за да седнат, а не да паднат...

Да, ако имам право на избор, определено бих била старомодна.
Дали не съм изчезващ вид?
цитирай
5. mafani - Те ролите са за това, да се играят.
07.03.2011 14:53
И да се сменят периодично.
цитирай
6. анонимен - Поредната 'самокритика' и 'самооценка'
07.03.2011 15:57
попаднах на статията в търсене на нещо с което да изненадам половинката си, но останах 'изненадан' аз ;) Защо жените умират да се самооценяват и самоопределят ??? Кому е нужно това освен на тях самите ??? Ако ви трябва оценка просто попитайте някой цапнат в устата мъж който не ви сваля и се подгответе да чуете истината ;) Не че ще я разберете де ;)
цитирай
7. mafani - 6. анонимен - Поредната 'самокритика' и 'самооценка'
07.03.2011 17:20
Не ми се слуша мнението на някой цапнат в устата мъж, толкова е просто. :)
А и жалко, когато и устатите търсят нещо интересно да изненадат половинката си в нета.
Или те са дотолкова устати и критици на чуждите жени, на своите не смеят много-много да се опъват и правят на лошо момчета?
цитирай
8. mafani - 3. анонимен - впечатлен съм
07.03.2011 17:59
Благодаря. Моето чувство за хумор съм установила малцина разбират.
цитирай
9. nicodima - mafani, здравей!
07.03.2011 20:24
Хванала си основните категории, но има и междинни : )... В полутонове, така да се каже...
Привет от Шива със силен кариеристичен уклон : )...
Иначе много ми се иска да бъда или домакинка или държанка, или и двете : ), ако трябва да вмъкнем полутон и тук... Но съвременните мъже явно са по-умни от очакваното и не пръскат пари по глупави жени : )... Глупави, защото са се докарали до Шива и кариера... А колко по-лесно би било друг да им дава парите : ))...
Поздрави!
цитирай
10. mafani - здравей, nicodima!
07.03.2011 23:17
О, то има още много типове знам, но тези са около мен най-ярките и многобройни.
цитирай
11. анонимен - 7. mafani
08.03.2011 09:34


Цитат:
Не ми се слуша мнението на някой цапнат в устата мъж, толкова е просто. :)

Там ви е грешката. Другото е че всичко което ви допада го приемате за чиста истина , а всичко което не ви допада – за абсолютна лъжа.

Цитат:
Или те са дотолкова устати и критици на чуждите жени, на своите не смеят много-много да се опъват и правят на лошо момчета?

Не съм правил на лошо момче, но ако така прозвучало не мисля че сбъркал за горно написано от мен.

цитирай
12. mafani - 11. анонимен,
08.03.2011 10:01
подценявате ме! Дано не подценявате и жената до себе си.
Смятате ли, че това, което ми допада, е точно написаното тук?
А истината предложена от вас по този начин, е типична за приемане от 15-16-годишните. За мен отдавна моята, вашата, неговата....истина са различни и многопластови и далеч не толкова приятни за мен.

Весел празник на половинката ви!
цитирай
13. анонимен - 12. mafani
08.03.2011 14:06
mafani написа:
подценявате ме!


Вие го казвате!! Млада сте (освен ако снимката не е от студентските Ви години) тепърва ще разберете кой наистина Ви подценява и кой не.
Ако Ви подценявах намаше да Ви отговарям.

mafani написа:
Дано не подценявате и жената до себе си.


Ако подценявах жена си нямаше да се оженя за нея нито пък да си правя труда да и правя празника приятен.

И един съвет – избягвайте като жена да давате характеристики на другите жени. Причината - нямате поглед върху нещата именно защото сте жена. Изпадате в положението на Слави Трифонов който във всеки удобен момент се хвали какъв готин мъж е. Смешно е !
цитирай
14. mafani - 13. анонимен
08.03.2011 14:12
Звучите като засегната от мен жена? Хм.
Едно заключих за вас- липсва ви чувство за хумор.
Може и дза имате, но сигурно от това дебелашкото.

Само мъжете ли имате поглед върху жените? Хаха, блажени са вярващите....

Това е моят прочит на съвременната жена, ако имате друг- изложете го, ще се радвам да се запозная с него. Всеки пречупва битието си през собствената си гледна точка. Тази е моята, с която не задължавам никого да се съгласява.
Четете личен блог /подчертавам личен/, а не законов или нормативен документ, където нещата се налага да са истинни за всички
цитирай
15. анонимен - 14. mafani
08.03.2011 15:01
mafani написа:
Звучите като засегната от мен жена?


А вие звучите като жена която е имала късмета да се роди красива, но си мисли, че е постигнала всичко с труд и акъл.

mafani написа:

Само мъжете ли имате поглед върху жените? Хаха, блажени са вярващите.... Това е моят прочит на съвременната жена, ако имате друг- изложете го,


Мъжете обикновено не се интересуваме от това какво жените говорят сами за себе си или за други жени. Да сте чули жена да каже за себе си или приятелката си, че е проста или грозна ?? Доколкото за моя прочит - бих го изложил но както вече казах:

анонимен написа:

Другото е че всичко което ви допада го приемате за чиста истина , а всичко което не ви допада – за абсолютна лъжа.


което обезмисля изложението.

mafani написа:
Всеки пречупва битието си през собствената си гледна точка. Тази е моята, с която не задължавам никого да се съгласява.


И явно не Ви интересува дали с мнението си ще изглеждате смешна в очите на другите или не ??! Или предпочитате никой да не ви казва !! Май е второто ;)
цитирай
16. mafani - :))))
08.03.2011 15:15
1. Да родила съм се красива, но и умничка....какво да се прави, господ на едни ни давал, та се забравил
2. Жените пък обикновено се интересуват от чуждото мнение, но моето Аз отдавна е надраснало значението на чуждото мнение, независимо дали е дошло от мъж или жена. Нито комплименти, нито обиди вече ме карат да се усмихвам или натъжавам, а само да си правя съответните изводи.
Дали съм чула жена да казва за приятелката си, че е грозна и тъпа? :) Всяка една, която познавам. За себе си също мога да изброя поне 10 негативни качества и външни и вътрешни.
3. Не, напротив- не противоречи и не обезсмисля.

4. О, аз съм прекрасен комедиант- държа да бъда смешна в очите на анонимците. Ако съм станала смешна във вашите, значи съм постигнала целта си!

П.П. Половинката ви не спори ли с вас? Усещам желание за словесен конфликт. :)
цитирай
17. анонимен - Странни неща усещате !
08.03.2011 16:16
Странни неща усещате !
цитирай
18. mafani - :)))
08.03.2011 16:29
Сензитивна съм!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566772
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930