Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 10:16 - Българинът- между митичният герой и Супермен
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3611 Коментари: 16 Гласове:
-7

Последна промяна: 10.03.2011 10:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Чета, чета, пак чета и се дивя- ех, този българин значи, бе! Уникален по природа и генотип човешки индивид! То империи затривал само с простия си тарикатлък, то метне ли се на автобуса към Европата, цели тихи и скромни предградия покварява, а дойде ли тук някой чужденец задължително се превръща в типичен ганьо- нагъл, алчен, корумпиран и мързелив. Чуден е този българин, невероятен, виновен за всичко- от краха на Византийската империя, през Османската, Третия райх, комунизма... та сега го чакаме да  види сметката и на съвременната демокрация. И това постигнато не с борба, а с отвратителните му долни качества! Ти българино, си прост, мързелив, алчен, злобен, низък, отвратителен, нещастник....ти, ти, ти. Сочат те с пръст, обобщават те, обясняват ти, какъв си долнокачествен и така като ти го повтарят, ти вземеш, че почнеш да вярваш. А вярваш ли, значи си такъв.
От тебе, българино, нищо не става! И от децата нищо няма да излезе...Абе, с две думи боклук! Пълен при това. Как беше- кофти биологичен материал. 
О, да, българино, ти си индивидуалист човек, умреш да сочиш с пръст и да обясняваш другите колко са кофти, какви са им ужасни вкусовете, нуждите и потребностите, каква овчедушна маса са и как видиш ли тая им еднаквост е пагубна. Аз не съм от тея, како Сийке, нал тъй, а! 
Ужасна нация! Да мре тогава! За какво е нужна борба? Ми този българин ще погуби света бе! Може да не е по календара на майте, може да не е през 2012-та, но тук до десетина години виждам как Европа загива под ударите на простака българин.
Е, какъв е изводът- значи българинът е като хлебарката. Не, не той е хлебарка!
Отвратително, мързеливо, човеченце, бе ей, значи! Ама, аз не съм от тея, како Сийке, нали мъ разбра?

П.П. Ако  усещате иронията, значи не сте от тея.



Гласувай:
19



1. анонимен - Като те чета,
10.03.2011 10:19
направо се разплаках за европата. горката тя.
цитирай
2. janabel - Мен пък наистина ме е яд, защото п...
10.03.2011 11:15
Мен пък наистина ме е яд, защото покрай сухото гори и суровото. Но не е важно да се каже, а да се почувства, което не вярвам да се случи на този на който е необходимо, защото ,, Аз не съм от тея как Сийке "'.
цитирай
3. nicodima - Mafani,
10.03.2011 15:31
разбрах чие писание визираш...
За мен човеците са еднакви навсякъде. Няма почтени и непочтени страни. Има почтени и непочтени хора, които са повече или по-малко в зависимост от това, дали им се позволява. Просто има страни, където демокрацията и правосъдието, свързано с нея, пък и общественото мнение, са отработени и хитринки не минават. Но в България има наистина някои постъпки на хора, които направо ме изумяват. И днес сутринта, след като отидох на работа, буквално се стъписах от едно такова действие, което ни изложи пред световна американска компания.
Според мен виновни сме другите, които мълчим като овце и не кажем на наглеца, че е наглец. А само се възмущаваме, шушукаме и накрая - той си прави каквото си иска, ние си оставаме с мърмора : (... И с негативите, които отнасяме заради единични комплексари!
Поздрави!
цитирай
4. panazea - Ето моето мнение по въпроса .
10.03.2011 15:35
http://panazea.blog.bg/technology/2010/06/08/apoteoz-na-bylgarina.558674
цитирай
5. mafani - nicodima,
10.03.2011 15:38
проблемът е, че сме по-склонни да обобщаваме и окачествяваме себе си, а не да търсим и негативите у другите.
Това нагнетяване на отрицателното, сякаш е с цел да смачка и малките прояви на желание да покажем истинската си същност.
Негодници има навсякъде, и да, не е лошо, вместо да шушукаме явно да им го кажем.
Но малцина я имат тази смелост. Защо ли?

Поздрави!
цитирай
6. panazea - Замисляла ли си се , че
10.03.2011 16:48
да омаскарят българина , на някои журналисти им плащат . Т. е. това е поръчково унижение , за да загуби българина вяра във себе си .
Замисляла ли си се , че за не толерантността на българите , пишат тези , които са на чужда софра " Хюман Райтс " , "Хензелски уоч " и всевъзможна предателска сволач , продала се за шепа грошове .
А българите са самокритични , горките и мислят , че е истина .
Такива самокритични са и италианците и мислят , че няма по-калпава нация от тях по света .
цитирай
7. stoineff - Има ги
10.03.2011 17:02
...сек`ви индивиди :), и то не само българи, а и цигани и руснаци, грузинци, албанци та дори 2-3 ма американци. Даже и един в Брюксел (ако щеш вярвай) отговаря много точно на описанието ти, а той и думичка българска не знае. Няма общо нито с тракийски царе, нито с канове, нито с Левски дори... дори не им е далечен правнук - европеец там някакъв (Белгиец ли, или германец ... не знам)!
цитирай
8. mafani - И с доблест българинът обяви:
10.03.2011 18:32
анонимно ще й хакна минуси!

цитирай
9. panazea - Минусите ги е въвел някой , който не е прочел
10.03.2011 20:08
какво си написала.
Сред 1000 винаги ще се намери една мърша .
Ами няма да й обръщаме внимание .
Интересни са 999 мата.
цитирай
10. анонимен - виждам, яко си му набрала на тоя тъпунгер :)))
11.03.2011 06:37
не се хАби, простотията лети като бяла гълъбица по света и се хваща лесно.

Искам да те успокоя, че от мнооого години не съм в България и откакто не съм - срещнах най-големите свини в живота си. От ония, надутите с хормони свини - със съмочувствие и празни глави, и небългари, и лизогъзещи. Говоря за двукраките свини, специалната порода, тази, която може и да говори, и пописва чат-пат тъпотии. Аман от тях!
Българите са интелигентни, работливи, лоялни, обичат децата си и са готови да се жертват за тях. Не съм видял нормален българин да изпрати родителите си в старчески дом, но много нормални англоговорящи го правят с чисто съзнание и с чиста съвест. Тяхната съвест е по-изчанчена, те не се поддават на емоции и дълг. Затова ни намират странни и допотопни. Не ни разбират и не могат да ни разберат.
Не се ядосвай и не се поддавай на манипулации. Кефя ти се, че си българка до мозъка на костите си!
цитирай
11. анонимен - Забравила сте само това:
11.03.2011 08:28
българинът е голям ебач. Затова българите са на изчезване, а след 30- 40 години ще са малцинство в собствената си страна!
цитирай
12. detra40 - :)
11.03.2011 09:49
на автора , който е написал тази душевна пръдня небето му е доста ниско:)
цитирай
13. pevetsa - ЗА МЕН Е ЧЕСТ, ДА СЕ НАРЕКА БЪЛГАРИН!
11.03.2011 10:24
Аз съм българче

Аз съм българче и силна
майка мене е родила;
с хубости, блага обилна
мойта родина е мила.

Аз съм българче. Обичам
наште планини зелени,
българин да се наричам -
първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,
в край свободен аз живея,
всичко българско и родно
любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна
в дни велики, в славно време,
син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.

Иван Вазив
цитирай
14. mafani - Аз ли това или другият, който ме ядоса?
11.03.2011 10:31
detra40 написа:
на автора , който е написал тази душевна пръдня небето му е доста ниско:)

Ако съм аз да кажа, че небето ми е високо, виско и синьо....
_______________________________

10 и 11. анонимен- да, вярно, българинът е голям ебач, а българката страшно красива, но недооценена.
цитирай
15. анонимен - Ох, успокоих се...
13.03.2011 12:17
Така поднесеното експозе се отнася само до българина.
За българката - само добро или нищо. )))
Радвам се, че съм създадена преди да ме нарекат кофти биологичен материал и затова не се чувствам такава.
Гневът, който струи от всеки ред, доминира над иронията и не е градивен.
Да се тревожи човек е важно, но да се гневи е безполезно, по-скоро вредно.
Разхождам се аз из блог-пространството и виждам как негативизмът е избуял. Избуял до неразумни размери. А той влече след себе си поредна доза негативизъм. Не толерирам сладникаво-сантименталните излияния на разцъфнали (о, боже защо) души, но и другата крайност не е за предпочитане.
Мафани, пишеш добре, напипваш пулса на времето.
Само чадър ти е нужен, да се стекат по него заредените с отрицание капчици.
цитирай
16. mafani - Тен кю, бабо!
13.03.2011 15:08
Тен кю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 568805
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3176
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930