Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2011 20:50 - Най-мразя емигранти да ми обясняват колко е шибана страната ни
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9314 Коментари: 49 Гласове:
21

Последна промяна: 10.03.2011 21:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Срам ли ви е да кажете, че сте българи? Притеснява ли ви българския ви корен? Чувствате ли, че сте част от нация втора категория? В чужбина предпочитате ли да скривате от къде сте? 
Трудно се живее у нас, факт. Изискват се доста жертви за нормално съществуване, но по-упоритите и амбициозни се оправят чудесно. Мнозина избраха да напуснат страната. Право на избор. На мен също ми предстои съвсем скоро. Привкусът след емитрацията ми е интересен, не мотивите за нея.
Държавата- майка, е, може и мащеха, родна стряха, земя на спомени от детството, младостта, свързана с роднини и приятели...Родината. Тя няма как да стане друга, човек е добре известно, не избира къде да се роди, тя си остава завинаги. Е, излязал веднъж, човече от тук, тръгваш като от дома си, нали? И  колкото и да си ядосан на тъпи политици, нескопосано управление, бюрокрация, корупция....редно ли е да плюеш по майка си и братята си? За пореден път тази вечер прочетох от емигрант, че страната ни е шибана, а в други негови писания, че сме сбирщина от гнусен и долен генотип, носещ бацил, разяждащ всичко около себе си...Кофти. Много кофти. Човек не трябва да забравя никога от къде е тръгнал и къде са корените му, но често се случва след година-две и български 
да забрави  говори. От друга страна пък на страната ни не й трябват такива хейтъри. И за тях по-добре да намерят място, където да са щастливи, защото негативизмът е заразен в пъти повече от позитивизма. Тези, обичащите да сочат с пръст, вероятно са обект на същото сочене. Ужасно е, да си от кофти биологичния материал, но по-кофти е, не само да плюеш гените си, а да си мислиш, че ти си №1, докато останалите тънат в простотия и лайна.
Успехи на всички! 




Гласувай:
22



1. анонимен - emigrant
10.03.2011 20:54
nai - mrazq balgarin da ne mi pla6ta i balgarin da me luje, sme edna krav
цитирай
2. sharon - Съгласна съм
10.03.2011 20:56
Видях коментарите ти са чалгата, а сега и този постинг. Искам да те поздравя за точните думи! Напълно си права.
цитирай
3. panazea - Аз пък в чужбина , когато съм ходила на екскурзия , винаги съм се чувствала царица .
10.03.2011 21:02
Не знам , може би , щото не ми се налага да целувам ръка.
И някак си адски се гордея от това.
Ами , хората са хубави и те обичат , ама ...........
Не знам ! Сигурно съм много горделива .
Едно ми харесва в другите страни : там хората живеят по-спокойно , нямат нашата нервност и амбиция . Някак си по детински са наивни .
Бих желала и нашата нация да си е щастлива , спокойна и уверена в себе си .
цитирай
4. zelas - Има хора всякакви, защо се връзваш и ...
10.03.2011 21:28
Има хора всякакви, защо се връзваш и освен това малко генерализираш за всички зад граница. Ами ето някой може да те упрекне, че ти самата дизертираш, но не се знае какви са мотивите ти.

Разкажи все пак, на мен ми интересно, щото съм го преживял, и както един дядка там ми беше казал: Емиграцията, да знаеш, на никого не прощава.
цитирай
5. mafani - Аз ще се върна, моето е временно,
10.03.2011 21:32
макар че, трябваше да бъде за по-дълго.

Но това не е първото ми емигриране. Времето прекарано зад граница и то винаги в среди на образовани и образоващи се, ми потвърждава думите на "твоя" дядка. Имаше моменти в по-ранните ми години, когато емиграцията и на мен не прости.

Не е важна причината да излезеш от тук, а това си какви чувства го правиш.
цитирай
6. анонимен - емигрант
11.03.2011 02:58
Душата ми е българска. Боли ме за България, боли ме и че не мога с нищо да И помогна.

Не се ядосвай, мила. Светът е пълен с идиоти.
цитирай
7. indiajane - Бях, видях, поживях...
11.03.2011 03:00
И затова нямам илюзии за "хубавия" запад, а откакто почнах активно да чета нашата история, все повече се гордея, че съм родена тук, но и ми е все по-мъчно на какво превръщат държавата ни някои хора. Доживях и да ми кажат - "ама ти кво четеш българска история, то това е мъртва наука", изречението дойде точно от моя приятелка, дългогодишна емигрантка, която си изкривява нашите традиции както й е удобно според чакрите и явно не иска бъдещите поколения да знаят тя за какво се бори на студентските барикади едно време и защо напусна страната си.

За мен емигрантството беше просто един етап от живота, който много ми даде, но и взе също толкова. Парите за мен просто никога не са били такава ценност, каквато са за някои хора, че да ме мотивират да остана там. Предпочитам си Юндола, тракийското домашно червено вино, русенските сгради, пловдивската менажерия, Белмекенските мистерии и прочее. Единственото, за което съжалява е, че животът тук не ми дава възможност да пътувам повече, особено в чужбина :)

Пък на всички отричащи българските си корени мога да кажа, няма какво да псувате страната си, щом сте се отказали от нея и не работите активно тя да стане едно по-добро място на живеене.
цитирай
8. анонимен - Крия - да !
11.03.2011 07:46
Не споменавам че съм българин защото за местните 'българин' значи черен и некъпан крадец.
цитирай
9. panazea - Успех ти желая !
11.03.2011 09:55
Щастлива да си там ! Поначало е тежък емигрантския живот .
Но пък ние сме жилави българи и ще се справим .
Дано срещнеш добри хора и да се чувстваш като рибка във вода.
Добри хора има навсякъде по света !
цитирай
10. mafani - 9. panazea - благодаря!
11.03.2011 10:38
8. анонимен - Крия - да !- лошо.
7. indiajane - благодаря за споделеното
6. анонимен- :)
цитирай
11. mglena - Пожелавам ти
11.03.2011 11:18
навсякъде по света да се чувстваш като у дома си.
Чувството е прекрасно!
цитирай
12. solinvictus - Mafani, всекакви откачалки има и ...
11.03.2011 11:29
Mafani ,всекакви откачалки има и навсякъде.Измислица е ,че навън всички се обичали били нормални,некакви приказки се разказват и то на официални нива.Пропагандира се ,че навън от България в така наречените "цивилизовани" държави едва ли не се целуваме с всеки срещнат,цари някаква приятелска взаипомощ и т.н. да те уверя НЯМА нищо такова.
Това е долна лъжа и ако някой ти го казва не му вярвай!
давам ти пример с който скоро ми мина през главата ...трябва да си направя мед.изследвание и щастливо усмихвайки ми се (сейно гледа най голямия си любовник) ми казва ,че не мога да си го напрая...демек
усмихвайки ми се щастливо ми казва :
-"Умри мръсен инмигрант заради тебе ние не можем да се лекуваме" а това е ценност ,която на нас ни липсва!мдаа
цитирай
13. lidislidis - Истинските българи не се делят на емигранти и живеещи в България
11.03.2011 11:51
А що се отнася до мнението им, както и мнението на коментарите на поста ти, всеки има право да има гледна точка, но не бива изпаднал в ауфория на по-висок стандарт и условия за живот в чужбина, да съди българите, тъй като е отишал на готово в хубавата страна и не е допринесъл с нищо за нея. Аз винаги съм подчертавала произхода си, макар да съм виждала винаги представите на чужденците за нашата страна, като за една разбойническа циганизирана държава с много престъпност и беззаконие. Това не може да се скрие или да се излъже света.Вижда се. Винаги съм се старала в разговор да ги убедя, че не всички хора в Родината ми са на ниво престъпници и че ние останалите не сме допринесли нищо лошо за това име на България. Така ,че всеки има повод и право да си мисли каквото ще, а ти си обичай България и знай ,че голям % от емигрантите я обичат повече и от теб и помагат с инвестиции и каквото могат! Поздрави за поста и не се впечатлявай от тези, които хулят Родината си.Те хулят себе си !
цитирай
14. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.03.2011 12:27
Така се завъртя живота, че в България живях на доста места. Отелно от това успях да обиколя на стоп една голяма част от нея, така че страната си я харесвам и обичам.
После успях да замина за Испания. Живея вече 7 години и тук и изобщо не смятам да се връщам.
Не ме е срам да заявя, че съм от България, няма значение /за мен/ какви асоциации си правят останалите.
Да, бях си и в България, миналата година. Видях как за толкова време почти нищо не се е променило. Видях хората по улиците- намусени, депресирани, гледащи те подозрително...
Благодаря ви много, България е една много красива страна, но нямам никакво намерение да се върна там, при вас.
Като стана дума за мразене- мен най ме дразнят пишман националистите, които ми обясняват каква отрепка съм, щот съм предал страната си. И то без да си дават сметка колко милиони се вливат годишно в държавата благодарение от точно тези предатели...
цитирай
15. анонимен - булгарите са кофти плене, спор н...
11.03.2011 12:57
булгарите са кофти плене, спор няма. Дали ще ми каже емигрант или "патриот", че не струваме няма значение
цитирай
16. анонимен - Прав си!
11.03.2011 13:15
Като стана дума за мразене- мен най ме дразнят пишман националистите, които ми обясняват каква отрепка съм, щот съм предал страната си. И то без да си дават сметка колко милиони се вливат годишно в държавата благодарение от точно тези предатели...
цитирай

Прав си, от България идва омразата срещу емигрантите. Това е национална черта да мразим тези, които са заминали. Що се отнася до предатели, бих казал,че Продатели са те !Тези които продадоха и опозориха България и сега настроиват българите щрещу емиграцията. Аз не се чувствам нито предател, нито продател. И вместо ние да им търсим сметка, те плюят и насаждат омраза от злоба и за заличаване това, което направиха за лошата известност на България и я съсипаха.Докато те крадяха , ние работехме в чужбина, за да издържаме семействата си почтенно.
цитирай
17. darcy - Добре, че са емигрантите, да има българинът на кого да си изкарва злобата.
11.03.2011 13:42
Да, аз си признавам, че ме е срам и се крия, че съм българка. Но се крия от българите, не от чужденците. Повечето чужденци, с които общувам, са достатъчно интелигентни, за да знаят, че не може да се обобщава за дадена нация по било то и преобладаващи индивиди. А на българина му дай да обобщава и дава оценки.

И да си настоява за изконните варварски традиции, дето дори не ги знае какви са и от къде точно идват.

ПП. И преди да са гракнали анонимните хейтъри: Да, и аз правя оценка, но визирам средностатистическия българин от новото време. Обикновено неговите представители първи ме нападат по форумите :-D
цитирай
18. анонимен - Срамежливеца
11.03.2011 14:05
Няма кво да ми обясняват ква ни е страната. Аз си го знам. Това, че на някои не им стиска да рискуват и да идат в чужбина или ги мъчи носталгия и се принуждават да живеят тук като скотове си е техен проблем. Впрочем и аз съм от тези и си сърбам попарата без да мрънкам.
цитирай
19. apostapostoloff - Много са щастливи те...
11.03.2011 14:08
С мизерните заплатки от по 300- 400 евро, които им подхвърлят на запад. А билетчето за транспорт до работното им място струва 2 евро. Едно кафе струва 2 евро, а цигарите- 5 евро. И при положение, че живеят с 10 евро на ден, те нямат пари за да се приберат у дома след работа. "Дома" ли казах? Те нямат дом, те живеят в коптори, за които плащат от 500- 2000 евро МЕСЕЧН НАЕМ. Извън България останаха само най- големите идиоти и така е по- добре. Защото ние, българите, живеем чудесно без тези отрепки!
цитирай
20. анонимен - Чети, Говедарче!!!
11.03.2011 15:12
http://e-vestnik.bg/11231/boli-me-za-balgariya-a-vas/
цитирай
21. mafani - Не мога да чета, нали съм Говедарче!
11.03.2011 15:14
;-)
цитирай
22. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.03.2011 15:38
Пък най- обичам да ми обясняват как живея хора като apostapostoloff, които нерядко си нямат и идея как са в ецйствителност нещата.
Особено с техните заплатки по 300-400 лева, цигари по 4 лева /там някъде бяха, нали?/, даващи за бензин по 10 лева на ден, плащащи по 200-300 лева месечен наем в краен квартал на София...
Хайде да не се правим на интересни, а?
цитирай
23. mafani - voinyt, в ужасна грешка сте, що се отнася до
11.03.2011 15:40
наемите- те са по 200-300 в Е ;-)
Заплатите също са малко повечко, цигарите не зная- не пуша, близките ми също.
цитирай
24. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
11.03.2011 16:42
Мафани аз знам как са в Испания, край Малага. Там живея. Плащам 415 евро за 55 квадрата апартамент с тераса и гледка към морето. И съм доволен.
Обаче заплатите са малко повечко основно в някои по- големи градове, личните ми наблюдения показват, че в голяма част на страната са такива...
Но не това е важно в случая. Просто исках да подчертая на гордият ни националист колко страни има една монета.
цитирай
25. darcy - Апостолоф е много забавен с тези си изказвания.
11.03.2011 17:24
Типичен пример за пишман родолюбец. Те си мислят, че най-добре знаят кой как живее и колко взима.
цитирай
26. анонимен - Чети, Говедарче
11.03.2011 17:40
е стихотворение от Вазов, но ти откъде да го знаеш-чукча писател, не читател. Учи се из първите класове. http://slovo.bg/old/vazov/skitnik/chetigov.htm. но явно тогава си била заета с друго, от което сега ти е останал само ника-следи от детството...
Сега, като не искаш да четеш, ще ти пратя разказ по темата в картинки. http://vbox7.com/play:01fd8b4e
цитирай
27. mafani - 26. анонимен- радвам се, че такъв простак като теб не населява вече България
11.03.2011 17:43
Остани където си! И продължавай да цитираш линкчета. :)
Прилича ти, родолюбецо.
цитирай
28. анонимен - не, ти си написала този постинг
11.03.2011 17:58
срещу всички, които уж плюели маика България, още малко ще ни наречеш родотстъпници и предатели. Не рабираш ли, г-жо Ма-фани, че ние сме избягали от такива като теб-полуграмотни патриоти, превърнали държавата в кочина. Сакън, стой си тук, не идвай при нас!
Г-жо Мафани, страхотно бъркаш, ти, бтв , си объркано същество- патриотизмът не е територия-България е там, където има и само един българин, независимо дали е в Испания или Северния полюс. Тоест-е в главата, не в краката.
цитирай
29. mafani - 28. анонимен, Господи, колко агресия? :-0
11.03.2011 18:10
Ужасно е това чувство на стаен гняв, което те подтиска и те кара да се чувстваш угнетен. :-( Разбирам те, съчувствам ти, но не мога да ти помогна с нищо, освен с поле за изява, виртуално да ме ползваш за своя помийна яма. Или в най-добрият случай да те посъветнам приятелски да посетиш психолог и да споделиш гнева си.
Аз съм широко скроен човек, не ме засягат отдавна анонимни обиди и квалификации. Дерзай и се учи да приемаш истината в очите. Ако си такъв невъзпитан, груб и ужасно арогантен, едва ли ще успееш и на Северния полюс.

Виждаш се в моите думи ли? :)))) Аз ли обобщавам или ти? Ех, българино, българино, не четеш, само каканижеш- "Аз съм там, аз съм №1, вие сте бацили, свине, кочина, племе...."....Какво си ти? Н-И-Щ-О. Плювач.

Сполай ти!
цитирай
30. анонимен - само да попитам
11.03.2011 18:11
защо емигрантите да не могат да говорят срещу България, когато пресата и интернет са пълни с такива писания? Защото са навън и не споделят теглото ли?Глаголът плюя означава клеветя. Който пише лошо за Бг я клевети-така ли? А ако е истина? Значи, да не говорим истината, за да НЕ СЕ ИЗЛАГАМЕ ПРЕД ЧУЖДЕНЦИТЕ. Егати малоумно-селяндурския довод
А инак, парите на емигрантите, които спасяват милиони българи тук са добри.
цитирай
31. mafani - Продължаваш да обиждаш, защо?
11.03.2011 18:17
Каква е тази агресия?
Въпросът е не какво говориш за България, а как го говориш?
Да обобщаваш и наричаш сънародниците си, останали в България бацили, простаци и малоумници, според теб признак на какво е?
Всички емигранти едвакви ли са? Успели, честни, работяги, интелигентни или заминали заради личните си и професионални качества, коит у нас не могат да развиват? Няма ли сред емиграцията пълни отрепки- проститутки, сводници, крадци, лентяи и негодници? Същите такива населяват и България. Какво толкова трудно за разбиране? Боклуци има навсякъде, защо е нужно да се обобщава?

П.П. Чети, че аз съм тук /в Бг/ само временно след прибиране отвън и пак пътувам.
цитирай
32. анонимен - Чао!
11.03.2011 18:19
И запомни от мен-ти искаш да си широко скроен човек, но си точно обратното на това, което си се описала и там е голямата ти драма. От себе си не може да избягаш, защото всичко е в главата. Да, за теб е все едно дали ще си живееш в кочината, или ще се мъчиш да успееш навън в уредена държава, затова, спести си емигрантските мъки и разходите и си налягай парцалите. Пускай тук малоумни постинги да ти вирят палци себеподобните и се кефи. Успех!
цитирай
33. mafani - Посети психолог, защото рискуваме, да те четем, убил дечица или някоя невинна немска баба
11.03.2011 18:20
:)
цитирай
34. анонимен - никога не съм наричал
11.03.2011 18:25
хората, останали тук бацили, простаци и пр-тук са моите близки. Посочи ми къде и как съм казвал ттова.
МНОГО лошо настъпи пак мотиката-въпросът, мила ми Мафани не е КАК, А КАКВО говори някой-това е типичен пример за фундаменталното ти объркване. Наистина спирам да общувам с теб, заблудено дете на демокрацията....
цитирай
35. mafani - Не каза ли "чао" или се бъркам?
11.03.2011 18:27
Но не си отивай! Така ми е хубаво с теб!
А и предполагам и на теб след тази помия, която лееш ли, лееш, ще ти е едно такова спокойно и не толкова нервно, нали?
цитирай
36. indiajane - Най-много обичам
11.03.2011 19:46
анонимки, плюещи българското. ЦелуФки, анонимко, България може и да е там, където има и само един Българин, но за да си българин не се гледа само генетиката :) Мислех да пиша още, но защо ли да обяснявам история и психология и политика и т.н. , който може и иска, ще чете защо, заради кого и как е станала такава тази държава, пък после може и иска да помогне с нещо, пък макар и от чужбина :)
цитирай
37. анонимен - mafani, такова въодушевление ме ...
12.03.2011 14:50
mafani, такова въодушевление ме обхвана от прочетеното, че искам да ти направя 3-4 дребни дечиня...
цитирай
38. mafani - 37. анонимен- правенето лесно,
12.03.2011 15:06
а после?
цитирай
39. vesvas4 - vesvas4 - Възможно е да греша?
12.03.2011 18:37
Да, всяко стадо си има своята мърша. В България или зад граница от мършата не можеш да очакваш друго освен да вони и да разлага. И все пак, достойни за уважение българи, мисля,че има както в България, така и всред емигрантите.
цитирай
40. irina1988 - Който е излязъл навън пет пари не ...
12.03.2011 23:07
Който е излязъл навън пет пари не дава за България - всичко е врели-некипели. Ако ти пука толкоз за страната стой си тук - като ти е уреден живота навън най-лесно се плюе и ругае. Ако аз изляза навън - хич, ама хич няма да ми дреме какво става тук. Достигнали сме дъното, но явно има още на къде да падаме.
цитирай
41. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
13.03.2011 04:29
Ех, явно е много лесно да ги ръсиш след като никога не си опитал.
цитирай
42. анонимен - Смях до тавана
13.03.2011 05:34
Дарси неуспялата даскалица и тук раздава акъл. Тя предпочита да мизерства в Германия. Но къде е разликата?
цитирай
43. анонимен - Турчин, вазирал от бащино си огнище и от такива като теб.
13.03.2011 13:26
Недорасляк си, момиченце.! Да раздаваш етикети, като дружинна ръководителка от време оно. Защо засягаш хора, помагали на държавата ни скапана? От висотата на каква махленска вишка? Като ти види гъза път, ще се осефериш! Чети източна литература да се научиш на уважение към себеподобните си! Аз не съм ти такъв, защото съм построил детска градина и спонсорирам обиталище на ментално увредени деца в България. На всичкото отгоре съм етнически турчин, овчарчице Калитке. А ти, с подобни мастурбации най-много да замътиш очички, щото и пет лева не си дала на просяк. Аман от недовършени блогърстващи интелектуалки! Заман!
цитирай
44. mafani - 43. анонимен- are you o.k?
13.03.2011 15:06
Вай, вай...
цитирай
45. irina1988 - mafani
13.03.2011 15:19
Истината е, че когато някой българи излязат навън се самозабравят. В това е проблема, както и другият проблем за псевдо-патриотизма. Можеш да седиш тука да мизеруваш с 200 лв. за цял месец и да го караш на хляб и сол, ама да се биеш в гърдите: "Булгар, булгар..." и да плюеш всеки, който не иска да живее в мизерията, която живееш ти (примерно). Такива хора, няма как да знаят какво е навън след като никога не са били. Естествено злобата и оскотяването си казва думата и започват да плюят змии и гущери. Е, аз не искам да се чудя как да живея с 200 лв. на месец и да милея за държава, която пет пари не дава за мен. За тези, които не знаят какво е навън - да не дрънкат толкоз. Нека излязат и тогава ще си говорим...
цитирай
46. анонимен - Не споменавам че съм българин за...
15.03.2011 16:39
анонимен написа:
Не споменавам че съм българин защото за местните 'българин' значи черен и некъпан крадец.


Така е! Мангустите само тук се тръшкат че са 'роми'. Излязнат ли зад граница като ги питат какви са казват "българин" !! Деа мангалите мръсни !
цитирай
47. анонимен - Много мразя обобщения
16.03.2011 17:04
Не харесвам обобщения.
Не съм нито родолюбка, нито мразя България.
Никога не съм имала понятието "българка" като качество на характера ми примерно.

Аз самата не се отъждествявам с държавата. Това е страната, в която съм родена, но говоря сама за себе си. Т.е. никога не би ме било срам да кажа, че съм българка, защото това е факт, който не зависи от мен. Но и никога не бих помислила, че някой се държи зле с мен, "защото съм българка". А второто го чувам често като обяснение за провала в личен план. Чувам го и в България, и зад граница. Просто някои хора предават прекалено голямо значение на произхода си.

Също се учудвам, когато някой говори за срам или гордост, когато се споменава родния край. Срам и гордост от кое? Аз самата не съм създала нито великата и не толкова велика история, нито пък съм причина за прекрасните природни дадености, да не говорим пък за умопомрачителната политика или многочислените "селски тарикати".

Просто не гледам на нищо и никого само положително или само отрицателно. Бих се нарекла една обикновена реалистка.
цитирай
48. lilu2011 - 47. анонимен съм аз
16.03.2011 17:05
Не съм била в профила си явно. :-)
цитирай
49. анонимен - Защо пък трябва да се гордея, че съм българин?Гордей си се ти като нямаш с какво друго
22.03.2011 23:34
Не виждам основания за това.Та извън Европа никой и не подозира за съществуването на клетата ни държавица.Ако трябва да съм честен, щастлив съм, че успях да се измъкна от кочината.Преди да бъда упрекнат за думите ми, искам да кажа, че всеки човек има различен изисквания и праг на търпимост към отрицателните неща, по простата причина, че живота е твърде кратък.Аз имам достатъчно основания да се гордея със себе си: имам висок IQ, доста добро образование, възпитан и културен човек съм, кавалер и др. такива личностни характеристики, които по всяка вероятност се харесват на местните, съдейки по доброто им отношение.За мен живота ми навън ми харесва много повече, отколкото в кочината, защото не се усещам като прасе, а като нормален човек сред себеподобни.Тук нищо не ми липсва и , за твое недоумение, не изпитвам носталгия по кочината...Но не очаквам разбиране от прасе, за мен са от значение себеподобните, които също информирам за опасностите, които ги грозят при мисълта за посещение в бг кочина.Също така ми е правило впечатление, че оядените дечица на другарите комуняги и/или ДС са най-псевдопатриотично настроените.Само в кочината са на трона, в чужбина са никои и трябват други качества, а и там пари не могат да се крадат, само задето си горд, че си Бай Ганьо.И ако обичаш, спри да поучаваш с този досаден комунистически менторски тон, много негативизъм излъчваш.Усмихни се, нали се гордееш, че си бг, не бери грижа за другите, не ти ли минава през тиквата, че някои може да се чувстват космополити и кочината да им пречи на мисленето.Малко по-горе се кълнеше, че си широко скроена, е сега е момента да ни го докажеш.Макар, такива като тебе псевдопатриоти все да надничат с дребнавите си душички, дали Гена и Пена не са по-малко патриотки, че да не земеш да се минеш нещо.Дръж си проблемите за себе си и си ги решавай, ако трябва и със специалист, не ни занимавай със шизофреничните си брътвежи.Дори нямаш добър правопис, за стил и дума да не става.Айде, поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566524
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3170
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930