Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2011 00:14 - Това ли е да имаш блог? Ми то е лесно, бе!
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6498 Коментари: 36 Гласове:
-43

Последна промяна: 13.03.2011 09:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Много мисли напоследък ме налегнаха и от мислене ме заболя топката върху раменете, но пък измислих разни неща!
Пенчо, Генчо, Атанас и аз + останалите ни 9876543210 профила тук сме яка дружина, яко цакаме плюсове и минуси, комуто е нужно и комуто не, правим си коментари в стил "аууу, скъпа приятелко, усмихна ми деня!" под разни публикациики от снимка на цвете и папагал+ песньовка от you tube.
Ясно, това било да имаш блог! Елементарна работа!
Вярвате ли си, че това, което го пишете тук /приемете глаголът "пишете" като комплимент,  защото някои само извършвате действието copy-paste/, някой го интересува наистина?
Пука ли ви за плюсчетата, минусчетата и чуждите коментари?
Могат ли и анонимни да коментират в блога ви? Ако сте ги махнали от можещите, от страх ли сте го направили?




Гласувай:
18



1. net4e - Започна да влизаш в час. А искаше да ми слагаш минуси!
13.03.2011 00:29
Много бързо лъсва реалността.
цитирай
2. mafani - Ааа, не! Не съм искала! Ти искаше,
13.03.2011 00:31
а аз питах за да се ориентирам, ти сериозно или не! :-)

Защото честно казано на мен тук нищо не ми е ясно...все още.
цитирай
3. net4e - Тези неща от колко време ги наблюдавам.
13.03.2011 00:35
Но ми писна да гледам идиоти. Стават само за гавра. Честито! Вече си в списъка на прогледналите.
цитирай
4. mafani - Благодаря,
13.03.2011 00:39
аз това го гледам от деня на регистрацията си, но нали съм вече на три месеца и добивам смелост да извися трели за....трети път.
Но си знам без особен ефект.
цитирай
5. анонимен - kaji si molitvata i se prekrasti ...
13.03.2011 00:48
kaji si molitvata i se prekrasti balgariq e malka strana
цитирай
6. анонимен - v momenta kanibala dav4e cigansko ...
13.03.2011 00:49
v momenta kanibala dav4e cigansko mesce
цитирай
7. анонимен - kakvo ot tova 4e si ciganka
13.03.2011 00:50
kakvo ot tova 4e si ciganka
цитирай
8. tit - Теб, изглежда те интересува!:):):))
13.03.2011 01:15
Седемдесет и повече процента от публикуваните на деня постинги отиват в небитието на нета, главно поради неумението или нежеланието на съдържателите на блога да общуват!
Нищожна част са посещавани, но малко коментирани, поради високото ниво на пишещите и трудната смилаемост на темата!
Да попаднеш на Първа не е трудно, трудно е да направиш блог, който с една дума да излиза на Първа!:)
цитирай
9. анонимен - Няма да те чета, докато не научиш ...
13.03.2011 06:32
Няма да те чета, докато не научиш граматиката.
цитирай
10. анонимен - tit
13.03.2011 06:34
Много ясно, че не искаме да общуваме. На кой са му притрябвали някакви самовлюбени самотници, които мечтаят за първа страница и лъжат, че не им пукало за нея? На всичкото отгоре си позволяват да съдят останалите, все едно те са по-стока. Едни и същи сте всички. Ае нема нужда! Затъвайте в собствената си посредственост!
цитирай
11. mt46 - Добро утро!
13.03.2011 07:57
Не те познавам, но "ми усмихна деня"... :))))) Благодаря ти, че ми припомни една стара бардовска песен, в която се пее "Генчо, Пенчо, Атанас и аз" -
Марин Тачков
цитирай
12. vesvas4 - БРАВО!
13.03.2011 08:34
Кратко, ясно и точно, особено за копиращите. БРАВО!
цитирай
13. анонимен - ПРодължавай
13.03.2011 09:13
Предизвикваш симпатия.А блогове недопускащи коментари не ги чета.
цитирай
14. nicodima - mafani, здравей!
13.03.2011 09:29
Виж какво сега : ) - и аз съм махнала анонимните коментари. Защото българският манталитет трудно допуска мнение, различно от собственото. И ако напиша нещо, което се различава от това, което е в главите на Пенчо, Генчо и Атанас, последните под формата на анонимни влизат и вилнеят с епитети, най-изисканият от които е "куха лейка"... Да, ама аз не съм политик, респ. гьонсурат : )... погледни из постингите ми назад, написах нещо за ученическата стачка - набиват се коментарите на 1-2-ма човека с каруцарски език. Единият е полицай- обяснимо ; ), но другият претендира, че е университетски преподавател by the way :(...
http://nicodima.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/01/04/uchenicheskata-stachka-drugiiat-pogled-ili-koi-ne-predvijda-.661833
А аз открито го защитих след време, като му изтриха блога.
На всичкото отгоре аз нямам претенции това - моето, да е блог. Блог има Иван Бедров, д-р Тони Филипов, Манол Глишев - все хора, които има какво да кажат. Не че нямам, но като нямам време поне провокирам хората да мислят и да си казват мнението - една болест, която разяжда нацията отвътре: да мълчи или да мърмори под сурдинка. Хората трябва първо да знаят откъде идват бедите и втората, по-важната стъпка - как да излязат от тях, да мислят за начина на разрешение на проблемите - нещо, което и в училище не ги учат / след 20 години "демократично образование"/...
Е, толкова, денят е хубав и излизам, само ти казвам, че позицията ти много ми харесва!
цитирай
15. mafani - nicodima, благодаря! Прекрасен ден и на теб!
13.03.2011 09:57
Анонимците са ми симпатични, особено онези-агресивните.
Влиза някъде и излива цялата си злоба, негативизъм и кофти отношение към света, живота и респективно към себе си. И след това се чувства удовлетворен и с една идея по-добре.
То е все едно имаш ...ъъъъ душевен запек и да те мъчи, мъчи, да те мъчи...и накрая да намериш слабително.

Обаче няма и качествени хейтъри. Да влезеш и да напишеш на някого "куха лейка", говори за теб, че си или на 15, или тогава си спрял да се развиваш, или просто си правиш шеги из нета. Истинският хейтър е обоснован, рядко анонимен и има какво да каже в повече от три епитета и пет псувни.
А пишещите на т.нар. "шльокавица" даже не ги чета.

Тук пък виждам, някой ме обвинява, че не зная граматиката- виж, не е достатъчно да се зовеш писател/ка, сладурче. ;-)
Аз пък получавам болки в очния нерв от пълната липса на граматическо познание у вас. Вие си знаете, кои точно сте!
цитирай
16. mafani - 11 и 12- vesvas4 и mt46
13.03.2011 09:58
Благодаря и усмихнат ден и на вас!
цитирай
17. mafani - tit, интересувам се дотолкова, че да търся обяснение, защо е така?
13.03.2011 10:10
Т.нар. елит на форума, от който идвам е точно обратното на тукашния в голямата му част. Като моля, нека не се приема, че обобщавам. Просто споделям своите наблюдения и тенденции, които съм забелязала.
цитирай
18. анонимен - Я, здравейте на всички
13.03.2011 11:05
Трудно ми е, много ми е трудно, да правя блог на тези години. Видях това заглавие и се усмихнах, то, ръководството само плува към мен.
Излагация! Как не ви е срам да разочаровате възрастни дами и вместо подробно да им обясните на баницата лекото и на работата мекото (или май беше обратното), вие плачете. Мчи аз освен анонимни други почти не срещам.
И?
Психотерорист ви трябва на вас, не, чакайте, не беше ли психотерапевт? :))))
цитирай
19. gita969 - Всеки има различен мотив, порив
13.03.2011 11:37
както искате го наречете,за да се подвизава тук. Аз съм съвсем новобранец. И за мое изумление има пътеводители как се пише посещаван блог. Та те са в основен вид по теми : любов, поезия, нещо от рода на "Събудих се , вън грееше слънце, но бе мрачно на душата ми, защото.......",чествания, празници и т.н. Е, на който не му е до празници, не му си нищи любовта и не му се четат стихове търси и намира събеседници, които в повечето случаи не са на първа. Я само си представи нещо от рода на " Утре ще разбера дали имам рак. Дали си заслужава да доживея до сутринта". Така че не се задълбочавай толкова и кво ти пука за + и -. А, виждам,че си имаш и опозиция. Подхранвай я и и благодари.:)))))
цитирай
20. анонимен - тъпчо, ти на къф се изживяш пак?
13.03.2011 12:09
net4e написа:
Но ми писна да гледам идиоти. Стават само за гавра. Честито! Вече си в списъка на прогледналите.


дори прогледнал идиот не си, а сляпа къртица си остана ;(
цитирай
21. tit - Ма аз нямам претенции да съм различна!:):):))
13.03.2011 13:33
анонимен написа:
Много ясно, че не искаме да общуваме. На кой са му притрябвали някакви самовлюбени самотници, които мечтаят за първа страница и лъжат, че не им пукало за нея? На всичкото отгоре си позволяват да съдят останалите, все едно те са по-стока. Едни и същи сте всички. Ае нема нужда! Затъвайте в собствената си посредственост!


И Първа отдавна не ми е мечта, да ти кажа!:)):Р
Пиша за онова, което ме вълнува и което, предполагам, вълнува и други! Защото Блог.бг е трибуна, все пак.
Не знам дали съм самовлюбена самотница /аз определено не се хавесвам, но това не е важно, в случея/ или съм войнстващ егоист, но теб те е страх да си кажеш мнението поне от ника си!
Не си длъжен да четеш блогове, с чието съдържание си наясно, освен ако не целиш да се заяждаш, което показва, че ти пука!:):)

Мафани, блогбегето не е форум, макар че се доближава до идеята. Освен това няма елит, има хора, които пишат редовно и такива, които се явяват епизодично.
Така наречените правила са гавра с амбициозните писачи, не помня кой ги постна тук, Щракалка ги има в блогорола си, което е показателно!:))))
За последно ще повторя, мотивите да пишат хората са различни, има суетни хора, има чувсвителни. Зависи от мотивите! Но дали искаш да блеснеш, или искаш да се сдобиеш с кръг съмишленици, с които да побъбриш при възможност - твоето място все е тук!:))
Просто стратегиите са различни!:)
цитирай
22. gore6a - ЕМИ МИЛЕЧКА ЩОМ СЕ ЧУДИШ ЗАЩО СИ ТУК И ...
13.03.2011 14:56
ЕМИ МИЛЕЧКА ЩОМ СЕ ЧУДИШ ЗАЩО СИ ТУК И КАКВО ПРАВИШ ХВАНИ И СЕ МАХНИ
цитирай
23. mafani - tit, това че, тук няма потребители, които се стремят към елитарност, е абсолютно невярно!
13.03.2011 15:05
Просто човешката природа е така устроена. Не че нущо тук, или нещо в някой си форум...навсякъде е така.
_______________

gita969, ясно е, че всеки е тук или някъде другаде, воден от различни мотиви и потребности. Моите мисли са насочени към друго нещо.
____________

gore6a, към мен ли се обръщаш?
цитирай
24. tit - Елит и сремеж към елитарност са различни неща!
13.03.2011 15:21
Желая ти успех, впрочем!
Сгреши, когато коментира Алексалекс.:))
Дано с новия си ник имаш повече популярност и приятели!:)
цитирай
25. mafani - ???
13.03.2011 15:37
Мислиш, че аз съм тя/той?
Има си тук компетентни, обърни се към тях и поискай сравнение на IP адресите....
То не бях блогена, то не бях не знам си коя....А всъщност можеш лесно да разбереш коя съм.
Никът ми като такъв, и образът ми във виртуалното пространство са не от вчера и си имат история в Бг-мама.
При желание мога да ти дам линк да четеш и се убедиш.
Много ми е ...неприятно, че ме бъркате с разни тукашни потребители, за които и идея си нямам кои са.
цитирай
26. mafani - Мен ме обърква това постоянно нарочване, че съм някой друг!
13.03.2011 16:31
А пък аз искам да съм толкова индивидуална...Баси драмата значи!
цитирай
27. sladyr4eto87 - Тук пък виждам, някой ме обвинява, че не зная граматиката- виж, не е достатъчно да се зовеш писател/ка, сладурче. ;-) Аз пък получавам болки в очния нерв от пъл
13.03.2011 16:42
oolllllllllllll no parvo 6te ti kaja 4e nikoga ne bix napisala komentar ot anonimen za6toto men xorskato mnenie ne me intresyva za kakvato iskat neka me mislqt a ti si gledai tvoqta gramatika i stiga si se zaqjdala tyk v tozi blog vse ne6to my pre4i na nekoi ili za6to ti si na parva a ne az ili pak vse nqkoi 6te e tran v o4ite na dryg. vseki e svoboden da misli kakvoto si iska i da si pi6e kakvoto si iska skapa taka 4e stiga s taq omraza zavist i t.n. ako pak iska6 da se zaqjda6 nameri si nqkoi dryg za6toto takiva kato teb zlobari nad pat i pod pat gi ima a az ne gi obi4am.bay bay ot men i priqten ti den i ymoritelna sedmica! a to4no tova az ne sam go pisala ako iska6 vqrvai
цитирай
28. mafani - sladyr4eto87, извинявай, не те прочетох, направих опит, но просто не успях!
13.03.2011 16:48
Нито шльокавица чета, нито писания без грам препинателен знак.
Смяташ, че се обръщам към теб ли?
цитирай
29. dye - Боже, опази България, от такива ...
13.03.2011 16:51
Боже, опази България, от такива като вас!
Каква е тази мъка, която се е свила в душата ви, гос,-жа mafani?
Кой е наранил така дълбоко сърцето ви?
Гледам, чета, отново влизам в различни блогове,
но не видях нито един блогър да е против вас?
Не допускайте личните си проблеми да въздействат на хора от блога?
Има хиляди начини да се излекувате?
Помежду другото в един от коментарите прочетох, че не сте българка, това ли е вашия проблем?
цитирай
30. mafani - dye, за току що регистриран тук, сте доста в час, а?
13.03.2011 16:58
Да не съм българка, марсианка съм.
А клозетните ви драми си ги разисквайте във вашия блог.
цитирай
31. sladyr4eto87 - 29. mafani - sladyr4eto87, извинявай, не те прочетох, направих опит, но просто не успях! 16:48
13.03.2011 17:44
za men e ydovolstvie da ne me 4ete6 ama qvno si pro4ela kakvo sam napisala sled kato mi otgovara6 no se pravi6 na 6 bez deset gospoglo
цитирай
32. анонимен - sladyr4eto87,
13.03.2011 17:55
не се ядосвай на тъпачката мафани! нема кой да я фани и затова е все кисела.
да не говорим, че е мангалка и това допълнтелно я стресира.
цитирай
33. mafani - 33. анонимен, познавате ли ме, че да знаете, коя съм?
13.03.2011 18:33
sladyr4eto87 , наистина не съм прочела писанието ти, но щом си драснала ред-два тук, значи усещаш, че се обръщам към теб вероятно.

Агитката ви е повече от чудесна- както блогове създадени преди 4-5 месеца са били посетени по 60 000 пъти, така имате механизми и за поставяне на безброй знаци + и -.
Дерзайте си, на мен сте ми през малката мафани!
цитирай
34. sladyr4eto87 - sladyr4eto87 , наистина не съм прочела писанието ти, но щом си драснала ред-два тук, значи усещаш, че се обръщам към теб вероятно.
13.03.2011 18:43
q ama teb daq ne te xvana qd aaaaaaaaaaaaaaaa znae6 li skapa mnogo si mi sme6na bldgodarq ti 4e mi raznoobrazqva6 denq i mi pravi6 sme6ki
цитирай
35. mafani - Скапа, аку снаеш, зъ тъкивъ къту теп колку ми е
13.03.2011 18:50
?
цитирай
36. анонимен - Авторке,
13.03.2011 23:23
започваш да ми харесваш. Много хубаво им го каза на самотниците. Тук са само аутсайдерите. Ако не бяха такива, отдавна да са по други форуми, където са качествените материали. Огледай се. Интересните творби се броят на пръсти. Останалото са цунки и гушки. Повечето потребители в блогбегето дори не знаят какво е блог. Хванали са се за английското значение на думата, а то е малко видоизменено. Тези загубеняци са тотално провалили се хора. Аз и много други напуснахме преди години и сега само за повдигане на самочувствието надничаме. Един поглед към тукашните "творци" ме кара да се чувствам като господ. Не се мъчи да обясняваш. Няма да те разберат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 568860
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3176
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930