Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2011 09:54 - Принцове няма- романтично-сантиментално отклонение от правата
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7114 Коментари: 31 Гласове:
12

Последна промяна: 14.03.2011 15:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Принцове няма! Никога не е имало и няма да има! Те са просто една илюзия. Родени в теб, от теб, за теб и умиращи по твоя воля. Принцовете са като мъглата. Толкова видима и осезаема, но никога не можеш да я уловиш в ръце. Ти търсиш Принца- даваш му образ, име, роля. Ти чакаш Принца да бъде това, което искаш да е, което винаги си очаквала от един принц! Ти даваш на Принца сърцето си. А после си тръгваш- празна, наранена, невярваща. И не наказваш него, а себе си. Сълзи, терзания, мъка, много въпроси и никакви отговори. И го наказваш по твоя начин - отнемаш му титлата Принц на твоето сърце. И търсиш следващия, на когото да подариш мечите си. Грешка! Не търси човекът, който да удостояваш с титли, на който да раздаваш себе си. Търси онзи, за който ти ще бъдеш ОНАЗИ ЕДИНСТВЕНА ЖЕНА, тази, която никога не е срещал и няма да срещне друг път. Търси онзи, който ще те нарече неговата Принцеса. И дори да ти се струва не много идеален, малко скучен и далеч от твоя идеал, усмихни му се и му подай ръка. Ти току що си върна онова, което всички останали преди него ти взеха.
image

 Ега ти лириката непотребна за личности без вкус!
А усетът да съм като есенция, извлечена  от сладък мус,
ме кара да съм горда от своята градивна суета,
да съм една такава скромна, мила, земна, 
а всъщност да държа в ръка света!

Онази в огледалото ме кара да се смея.
Къде изчезна вродената й доброта?
Странна ми е таз корона и ореолът й на фея,
и тъпата усмивка, и нейната съдба!

Това съм аз- хм, дали? Или така уви се получава,
когато искаш да си този, за който роля няма.
Да бъдеш него-  хем шут, хем крал,
да искаш да обичаш, а даже да не си разбрал.





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ===
14.03.2011 10:43
"И дори да ти се струва не много идеален, малко скучен и далеч от твоя идеал"

това не е задължително да е вярно.

и не е нужно да търсиш...от много напъни не се получава.
цитирай
2. анонимен - Ааах ах ах
14.03.2011 10:45
Кви сме принцеси само. Толкова сме принцеси че няма достойни принцове за нас ;)
цитирай
3. mafani - А не знам вие, какви сте принцеси, аз моят достоен съм си го открила отдавна!
14.03.2011 10:50
На останалите- успех!

goodbye, заложено е у жената да търси най-добрият според неините критерии мъж. Какво да правиш- гени!
цитирай
4. blogena - Права си та чак си права !!!
14.03.2011 10:58
Нама, нямало и няма и да има...
принцовете даже нямат и удобна рима :)
няма ги с кайма и кашкавал
даже не са предпочитани от канибал ;)

цитирай
5. анонимен - Ето го !!
14.03.2011 13:23
http://www.zonaeva.com/index.php?m=2073
Няколко типа мъже, които могат да ви заблудят, а после да разбият сърцето ви.
На пръв поглед, тези мъже изглеждат като че ли са… дар от небето, бинго, рицарят на белия кон… Те ще ви замаят с романтични вечери, рози, изненадващи жестове, невероятен секс… Дори приятелите ви ще са във възторг… В действителност обаче може да се окаже, че сте попаднала на един от онези мъже, в които ще инвестирате любовта си, душата си, може би и парите си, преди да осъзнаете, че вместо към “и те заживели щастливо до края на дните си” сте тръгнала към ада на разбитото сърце, смачканото самочувствие и завинаги ограбената вяра в любовта.
Има обаче сигнали, които може да уловите, за да избегнете болката. Предлагаме ви няколко типа на “идеалния мъж”, от които трябва да бягате – през глава!
цитирай
6. анонимен - Още един
14.03.2011 13:26
http://www.viewsofia.com/article/4647/Idealniiat-maj


И така, идеалният мъж носи скъп часовник, лъснати обувки, стилна прическа, има няколко мобилни апарата, които редовно звънят и така създават атмосфера на заетост и важност. Идеалният мъж обича сутрин пръв да прочете вестника. Самата мисъл за това, че той не е първия му действа пагубно на психиката. Идеалният мъж при общуване с жена, използва джентълменския набор от две ходения на кино, едно в зоологическата градина, кутийка бонбони и букет цветя, ако има и бутилка шампанско – връзката става сериозна.

После „идеалният мъж” става твой ...партньор, съпруг. Сутрин се събужда без стилна прическа, небръснат, бос, не в модни обувки и отива в банята. Замъглява огледалото, забравя пастата за зъби отворена, оставя горещата чаша с кафе на любимата ти полирана масичка и бърза за работа с фразата :„Довечера ще закъснея”. И от твоя идеален мъж остава само приятния аромат от тоалетната вода в коридора.
===========================================
Айде сега беж към гражданското ;)
цитирай
7. mafani - анонимен- 5 и 6- ми така де, за какво ви е/ни е да търсим "идеалният мъж"?
14.03.2011 13:56
Не е ли по-важно да намерим някого, за когото сме идеалните жени.
Прости, ако си мъж. :)
цитирай
8. анонимен - mafani
14.03.2011 15:14
Приемам днешния ти блог като личен протест срещу случващото се в сайта. По друг начин не мога да си обясня сарказма, обвит в минорна тоналност.
Момиче, не наказвай себе си, ти можеш отлично да се защитиш.)
цитирай
9. mafani - Еленицо, ти момиче младо по душа и тяло-
14.03.2011 15:18
как усети, че моята ароматизирана свещица
се мъчи да свети като миризлива вощеница?
цитирай
10. анонимен - Превърнах се в стимул за стихоплетство :)
14.03.2011 15:25
Мъдростта на опита, дете мое.
Успявам да проникна отвъд думите. Те са само преден план на закодирани послания.
цитирай
11. mafani - Еленицо, ти не си ми никаква муза!
14.03.2011 15:27
Ти, ти, ти....ти искаш да се сбабичосам преждевременно!
Иди после ти обяснявай, че бръчките ми са от смях!

:-)))))
цитирай
12. анонимен - Хах, ми сама ли да се кипря с бръчки?
14.03.2011 15:31
Освен това, от смях бръчки няма. Има само блясък в очите и добро настроение.)
цитирай
13. mafani - Еленицо, понеже си мъдра като сова,
14.03.2011 15:32
ще ти се вържа и бръчката си под дясното око, която се появи преди малко, ще я забравя! :)
цитирай
14. анонимен - Гусподжа,
14.03.2011 15:58
Шъ съ уттеглям на завет:)
Глей да уцелиш устето на детето.)
цитирай
15. анонимен - Знаете ли,
14.03.2011 17:00
с какво би трябвало да се асоциират българките?
С понятието "самодиви". Те винаги живеят в един напълно имагинерен свят, изолиран от всяка реалност, където цари див матриархат, а те са всичките дъщери на царицата-майка и изискванията им клонят до безкрайност, но БЕЗ почти никакво покритие. Защо??? Когато трябва да дадат и вложат от себе си, се оказва, че ВЪТРЕ НЯМА НИКОЙ и започва едно ХУЛЕНЕЕЕЕЕЕЕ........
Празнотата им прозира също и от наличието на анти-ценностна система при синовете им. Как тогава очакват да се отнасят тези синове с дъщерите им???
Душевната им дивота не може да бъде изместена дори и от обичайните средства за "пълнене" на душевност у жените, намиращи се В джобовете на мъжете И между тях, което обикновено върши работа при богатите на култура и ценности народи. За препоръчване е, при усмиряване и укротяване на една самодива, тя да се омъжи най-малко за 2-ма мъже, единият поне от които да бъде ужасяващо полово надарен. Безмислено е да се очовечава самодива само от един мъж. Така подтиснатите и вечно незадоволени полови нагони на самодивите ни, най- накрая ще бъдат узаконени. Освен това, прословутата така мечтана и сънувана от вас "шведска тройка", ще бъде присвоена и национализирана като "българска".
И стига сте си кривили душите. Всички българи си ви познаваме по-добре от самите вас. Нямате си напредстава колко смешно ни става, когато чуваме от вас "... и да не си мислиш, че съм от лесните и леките." Лично аз едвам се сдържам да не избухна в неистов смях.
цитирай
16. анонимен - Аноним, аноним, мъчно ми е за теб
14.03.2011 17:11
Аноним, аноним, мъчно ми е за теб. На какви жени си попадал, каква майка тебе те е гледала ми се изясни. Айде спри да обобщаваш. Не си срещнал истиннска жена и хулиш всички. Вътре няма никой е точно за теб. Празен си, вакуумизиран си. Нямаш нищо позитивно. Поне си трай. Истинските жени не кацат на мухъл като теб.
цитирай
17. анонимен - Това беше
14.03.2011 17:40
отчаян и много слаб опит за прехвърляне на топката. "Мухъл"....
Ха-Ха-Ха-Ха..."Вакумиран"... Приятно ми е - аз съм вашето ОГЛЕДАЛО.
А себе си съм опознал най-добре и то много преди да започна да опознавам вас, уважаеми самодиви, от чийто усти се раждат най-скверните и празни думи. Даже сте олицетворение на собствената си бливоч, каквито са подобните на самата ЛЕЙДИ БИ, която успя да съсипе мозъците на цялото подрастващо поколение и с която България се прочу по цял свят.... грешка, в цялата Вселена. Сега си трошете това поколение в главите.
цитирай
18. анонимен - Кой ти каза че съм жена бе?
14.03.2011 18:41
Заври си огледалото в тъпия гъз. Да се огледаш и да видиш колко си надарен. Не се прави на загрижен за което и да било поколение. Плюеш по жените защото не ги разбираш. Не си напъвай двете гънки. Аз моята жена съм я срещнал и няма да я напусна за нищо на света. Ти имаш проблем с жените.
цитирай
19. mafani - Момчета, дайте пример на женките и не се плюйте като незадоволени стари моми! :-)
14.03.2011 19:31
18. анонимен- адмирации!
цитирай
20. анонимен - На останалите- успех! good...
14.03.2011 22:39
mafani написа:
На останалите- успех!

goodbye, заложено е у жената да търси най-добрият според неините критерии мъж. Какво да правиш- гени!

и аз съм си намерила своя най-добър и нежен човек.Намерила съм си го и му се радвам от сърце, обичам го и .....щастлива съм .За мен той си е най-добрият мъж и това си е .Само че още ще трябва да бъда търпелива и да почакам.Той си знае
цитирай
21. анонимен - Браво!
15.03.2011 10:54
mafani написа:
заложено е у жената да търси най-добрият според неините критерии мъж. Какво да правиш- гени!


Айде похвалихте се че сте се похарчили – завидяхме ви ;) Честно и без майтап ;)

И сега сериозно по темата ;)

Има един лаф:

Знаете ли кога една жена започва да вижда 'принца' в един мъж ? Когато разбере че никой друг не би я погледнал ;)

Като оставим настрана майтапа и се вгледаме в действителността обикновено ‘принцовете’ които ‘генно модифицираните’ женки търсят или по-точно намират са ‘принцове’ толкова колкото и женките са ‘пепеляшки’. Още по странното е че в приказките след намирането на ‘принца’ обикновено следва “и заживели щастливо до края на живота си” докато в живота не рядко принцовете се превръщат в “Карлсон който живее на покрива” защото пепеляНката (опс) пепеляШката му взима къщата и се превръща от ‘непознатата красавица” в “злата грозна царица”. Мъжете знаем и усещаме подобни неща. Не сме толкова прости за колкото ни смятат ‘принцотърсачките” нито пък те са толкова умни за колкото се мислят. Да не мислите че ако старите моми бяха стока щяха да са стари ??? За това като търсите ‘принца’ не го търсете дълго защото "пепеляшките" и "спящите красавици" са на по 17-18 години ;) А като го намерите – свийте си капризите в една бохча и ги заровете под някой камък щото рече ли да си тръгне принца – само коняри ще ви поискат.

Хосе Кура ;)
цитирай
22. анонимен - Айде бе !
15.03.2011 11:52
анонимен написа:
На какви жени си попадал, каква майка тебе те е гледала ми се изясни. Айде спри да обобщаваш. Не си срещнал истиннска жена и хулиш всички.


Искаш да кажеш че срещайки една свястна това ще рехабилитира всички останали боклуци и ще почнем да ги уважаваме ??? Я стига ...
цитирай
23. mafani - Истината е в това да намерите по един рапон/тиква да ви ходят по гайдата.
15.03.2011 14:04
Това е.
Я кажете, кой от вас, мъж или жена няма знечение, иска да го играе обичащият, вечно жертващият се за връзката или по принцип?

Винаги единият обича, а другият е обичаният.
Разни приказки за равноправие и еднаквост на чувствата, ги разправяйте на баба си.

Женките са толкова меркантилни, колко го позволяват мъжете.
А мъжете пък искат да чукат манекенка, да им се мотка из кухнята майстор-готвач, прекрасен педагог да възпитава децата им и дипломат да си комуникира с майка им. А те какво предлагат? О, отначало много- от пари до звезди, зависи с какво разполагат, но веднъж стане ли работата /сватба, бременност или и двете на куп/ се обажда робовладелецът-харемаджия, на който вече нищо не му е угодно. А тя? О, тя, ако е жена на място, му скъсва нервите. Той? Той, ако е мъж на място или я разкарва, или си я държи вкъщи за боксова круша. А тя? Тя му слага такива рога, че даже и четиригодишен благороден елен би му завидял.... Така харесва ли ви?

И преди да ме заклеймите като мъжемразка, аз да си кажа, обичам мъжете, но не обичам да ме карат да се чувствам зависима и уязвима. А около мен все такива се навъртат- искат да са ми като бащи...Добре че е моето милУ та ме пази.

И все пак Наполеон го е казал: Всички жени са курви с изключение на майка ми и сестра ми, но да не забравяме, че и те са жени!
Да, ако не им беше заложено това уф, колко грубо ще го кажа...но хайде курвенското на жените, до сега скъпи мъже, да сте и ние с вас, изчезнали като вид на земята.
цитирай
24. анонимен - Цитираш Наполеон ??!
15.03.2011 14:51
Защо не цитира някоя велика жена ??! ;) Кът ли са ?! ;)

mafani написа:
А те какво предлагат?


Интересен въпрос ?!? А вие жените какво предлагате ?! Нищо ли ?! Или една миризлива слива ??!

Напоследък често чета тук и там “не е важна възрастта на жената – медицината напредна така че и по-възрастните жени са подходящи за съпруги” и то казано от жени. Самите вие се оприличавате на разплодни животни ! Ражда ли ? Ражда ! Значи става. За ваше сведение обаче жените не ни трябват само за да си осигурим поколение. Нали трябва нещо да те радва като се върнеш в къщи. Нали трябва да ти става от нея – дете може да направиш на пияна глава ама вечно ли секса трябва да се предхожда от възбуждащо фиркане ?!? Нали не трябва да те излага пред хората със скандали и да не ти къса нервите с мрънкане. Или смятате че наличието на матка е заместител на всичко останало. Да ама не.
Ако стане дума за мъж обаче – оплождащите му способности са далеч назад в списъка да не кажа направо че не са и задължителни защото винаги има кой да го отмени ;)

И стига с тези изцепки че видите ли вие сте обичали а ние сме обичаните. Тези които са изпитвали отношението на разлюбила ги жена знаят за какво говоря.

Доколкото за меркантилността – не ви виня. Бъдете меркантилни ! Защо мисля така ли ?! Ами защото ‘наказанието’ за меркантилност е грухтящо прасе в леглото ;) По-голямо наказание – здраве му кажи.
цитирай
25. mafani - Алоууу, дълбокопроблемният 24. анонимен,
15.03.2011 15:24
кой ти говори, че жените обичали, а мъжете били обичаните? Аз ти пея точно обратното, скъпи!
Ти май очакваш тук некаква жертвица, която реве за/от мъжете, живота и още нещо. Тц, Убърка рейса, пич. Аз обичам живота, мъжете и още нещо. И те мен ме обичат. И хич не ми дреме на междукрачието за киселите хейтъри!
Аз съм си и доклатена и щастлива и обачана/обичаща!
И добри парички си докарваме с милото ми грухтящо 100 кг мускули грухче!
Ако знаеш само как сладичко ми грухти....Мммм.
Но това за можещите. Останалите- по една злобарка и се научете да четете, че сега си като четящ Евангелието Дявол.

Ти грам нЕкво чувство да хумор нямаш ли? Бати киселите хора!

Видимо си разочарован от жените и живота- стани гей тогава или пък монах. При второто може да съвместяваш живот далеч от "миризливите сливи" и близко до истинската мъжка любов!

Цунки и гушки!
цитирай
26. анонимен - Ясноооо
15.03.2011 15:32
Във всеки твой коментар използуваш възможността да се похвалиш колко си умна, колко си успяла, колко си красива, колко е силен и красив и умен и верен мъжът ти колко си (попълнете по желние някое положително качество). Ебаси комплексарщината ебаси чудото !!!!
цитирай
27. mafani - Богата...
15.03.2011 15:37
Аз с комплекси, ти с психични проблеми. Всеки си носи кръста! :-)
Сполай ти, пич!
цитирай
28. анонимен - "Хубавите ябълки - прасетета ги ядат" - народна мъдрост
16.03.2011 09:09
mafani написа:
Аз съм си и доклатена и щастлива и обачана/обичаща!
И добри парички си докарваме с милото ми грухтящо 100 кг мускули грухче!
Ако знаеш само как сладичко ми грухти....Мммм.
Но това за можещите.


Мъжът ти сигурно е добър човек .... ама как се е прекарал с тебе направо не е истина :(
цитирай
29. mafani - Яко!
16.03.2011 09:16
:-)
цитирай
30. анонимен - Аз съм оня от 16. и 18. анонимен
16.03.2011 12:18
Хъм, мислех другият анонимен си е наседнал израстъка и кротува. Язък за напъването. Кво ти дреме за mafani клатена ли е, не е ли. Важното е, че тя се чувства щастлива и ни го показа. Ебати, тебе жена може ли да те издържи, вечно мрънкаш, търсиш под вола теле и мразиш. Яко мразиш де що се движи и стои. Бегай при психиатър да не смърдиш наоколо.
цитирай
31. анонимен - Не знам за принцовете,..
16.03.2011 16:38
.. но герои много.
Особено, когато са скрити зад прозаичното "анонимен".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566457
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3166
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930