Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 19:44 - Изповедта на една виртуална кучка- І част
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9867 Коментари: 37 Гласове:
34

Последна промяна: 17.03.2011 13:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Аз съм много добра и хич не съм злобна. Това че, някой си там си мисли, че аз говоря лоши неща и го обиждам, е проява на чиста параноя от негова страна. Аз съм обективна, моля ви се! И не се подигравам, само отбелязвам хорските недостатъци. А те, недостатъците, са много! Толкова много, че цял ден мога да си стоя и да си пиша за това, как изглеждат другите, колко не са умни, колко са комплексирани, колко са ...никакви. А аз ли? О, аз съм ... скромна. Моите достойнства се забелязват от далеч! Родена съм да бъда първа! Е, може и на село, може да е в интернет, но важно е да съм номер 1! Най-мразя да ми се обясняват някакви си там анонимци, скрити зад никче, че са щастливи, успяли и/или добре изглеждащи! Веднага надушвам комплекси! А пък като им го кажа, те започват да ми се обясняват! Уф, лоша работа, още повече затъват и ми става ясно, че лъжат. Лъжат, я, то е ясно, че лъжат. Лъжат. Лъжат. И като ми повтарят едно и също нещо се самоубеждават. Абе, кого лъжат те?
Сeга нали вече ви казах, че по-по-най от мен няма. Аз съм успяла, и в личен и в професионален план, имам много приятели и богат социален живот. Това писане тук е само така, нали разбирате да ви обяснявам на вас другите к`ви сте убитаци. Също така съм и с богата обща култура, а вие прочелили сте поне една книга? А пък и вашите проблеми от финансов и/или личен план издават само  едно- неспособни сте да вземете живота си в ръце! Само мързеливите, вечно оплакващи се от живота са такива катго вас! Какво се оплаквате? Аз умея много неща. И готвя добре даже! И съм целеустремена, и не ме мързи, и не мрънкам.
Аз съм над нещата, мен нищо не ме вълнува, нищо не може да ме засегне, това тук и вашите проблеми и драми са си ваши и, са дребнави, и издават дребните ви душици. Питате ме защо пиша ли? Е, как защо? Нали някой трябва да ви казва, че сте стадо!
И не, аз не се заяждам, аз се шегувам, а по-често ви съобщавам истините за вас, които вие не виждате! Това че, вие го приемате така, означава, че всъщност сте такива. И нямате чувство за хумор. Всъщност имате, но е плоско и селско! А аз съм извисена!

В заключение да ви кажа, че всъщност вашето мнение изобщо не ме интересува и не мога да се обидя на нито един ваш опит да накърните моята представа за същността ми. Това че ви се струва, че съм все след вас с цел да ви "гризна", е плод на вашата параноя. Обърнете се към психолог, имате проблем."

Из "Изповедта на една виртуална кучка"

Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна. Авторката не е лицето от текста, макар че, и тя може да бъде открита някъде там.



Гласувай:
92



1. анонимен - Себе си ли имаш предвид? Писано ...
16.03.2011 19:53
Себе си ли имаш предвид?
Писано насила. Постен пост, сори.
цитирай
2. panazea - Разсмя ме !
16.03.2011 19:54
Така си е ! Едните са целеустремени и сполучили , а пък другите са некви неудачници , лузери.
А пък едно момче написа : Аз май съм от тези , неспособните ! А пък аз му казах: Ич да не ти пука , всички сме така !
цитирай
3. mafani - Анонимчо, мили/а,
16.03.2011 19:54
ако беше чел/а, щеше да разбереш, кого визирам и дали и аз съм там! :-) Тъй че, и твоят коментар е постен. А пък и нали сме Пости, няма сега да блажиш, я!
цитирай
4. hristo27 - На мен просто ми хареса написано...
16.03.2011 20:30
На мен просто ми хареса написаното!
Поздрави за хубава вечер!
цитирай
5. blogena - Супер :))
16.03.2011 20:49
по-по-най...;)
цитирай
6. mafani - blogena, мерси!
16.03.2011 22:05
hristo27, и та теб!

Весела вечер!
цитирай
7. osi4kata - хехехе,
16.03.2011 22:13
и аз се припознах тук-таме :)))). Нищо човешко не ни е чуждо...

поздрави!
цитирай
8. yanev - Най-хубавото е, че готвиш добре. ...
16.03.2011 22:43
Най-хубавото е, че готвиш добре. Като е пълен стомахът, човек забравя всичките си проблеми.
цитирай
9. анонимен - О, все едно за Гудбай
16.03.2011 22:46
чета.
цитирай
10. mafani - А не знам, дали тая готви добре!
16.03.2011 22:46
Може и да лъже!
цитирай
11. mafani - 9. анонимен,
16.03.2011 22:47
ако щеш вярвай и за нея се сетих, докато пишех, но тя е бледо копие. :)
___________


7. osi4kata, и аз като теб! Поздрави и от мен!
цитирай
12. анонимен - хаха, чудя се от кои съм. . . Май се ...
16.03.2011 23:02
хаха, чудя се от кои съм... Май се разпознавам и в параноиците, и в родените да бъдат първи :-)
цитирай
13. lilu2011 - Градивна критика
16.03.2011 23:46
Така, де. Няма злоба, всичко е градивна критика по форумите... :-))
Очаквам втора част с нетърпение.
цитирай
14. mafani - 12. анонимен, шизофреничното и на мен не е чуждо! :-) Люшкам се и аз като теб!
16.03.2011 23:54
lilu2011, гравидна критика? Хм, не, не това са просто факти! ;-)
Скоро ще е!
цитирай
15. анонимен - kakва виртуална кучка си
17.03.2011 04:16
горкано. Посредствено момиче от милиционерско семейство е завършило буркаси фрии университет или Благоевград, омъжило се за милиционер и работи в милицията. Вероятно си юристка -Да пази Бог България. Вземаш шапка пари от държавата да пишеш в работно време глупости, омръзнало ти е от тъпанарите около теб, щото се мислиш че си за нещо над тях. Играете влюбено семейство, но вътрешно не се понасяте. Ти си просто един човек, който винагги лъже и се самозалъгва, но си тъжен нещастен клоун, като резултат
. Не по-високо от обущата, обущарко- и ще намериш себе си си и мира.
цитирай
16. mafani - 16. анонимен, ужасно е това, което споделяш за себе си!
17.03.2011 08:12
Каква е тази неудовлетвореност? Много ми стана мъчно за теб! Нямаха ли вашите пари, ангета, а ти сексуална потенция да завършиш едно прилично висше? Пък после все някой от село, ще работи в някое министрество или институция и ще ти осигури лелеяната държавна работица. Можеше и на ваш`те да помагаш...Нищо, ти не се предавай! Никога не е късно да се реализираш в живота! Сега чета, че домоуправителите ставали професионални, можеш да се цаниш за такъв във фирма и да сменяш крушки на някоя луксозна кооперация. Хем в елита ще се отъркаш, хем нещо ще постигнеш.
Ако си жена /че не става ясно, то вие анонимците сте еднополови по-често, а в моите представи чак хермафродитни/, то има и професионални фирми за почистването на входовете.

Неприятното усещане от съжителството с половинката си, можеш да ощастливиш, като първо направиш една пълна промяна на себе си- едва ли ще стане, но опитай. Така ще видиш, че освен онова у дома има и други сексуални партньори на белия свят.

Обущар ли си, юрист ли си?
Що побърза млад челеби, та заспа,
та не виде какво чудо помина.....

-------------------------------------

neponosimost2 , важното е да продължиш да търсиш себе си. Спреш ли, край. :-) Весел ден!
цитирай
17. ninaantonova - Направо и в лицето го казваш!
17.03.2011 08:48
Вярвам ти, защото аз пък с няколко думи ще го кажа: Аз нямам проблеми, другите ми ги създават! Слънчев ден ти желая! :)
цитирай
18. mafani - 18. ninaantonova, истината не трябва да се премълчава,
17.03.2011 09:01
колкото и неприятна да е тя. :-)

Слънчев ден и на теб, макар че, поне при мен вали дъжд, но важното е, да е слънчево в сърцата ни!
цитирай
19. magicktarot - Яко!:)) Кажи все пак кого/кои визираш, след като не изцяло себе си,
17.03.2011 09:56
нито пък е сборен образ - щом "всяка прилика и т.н."? Поздрави!

П.П. Ако има реален образ, а не е изцяло литературна измислица, струва ми се,
че ако не му се каже пряко кой е, той няма да се разпознае...
цитирай
20. mafani - magicktarot, това е събирателен образ
17.03.2011 10:03
всички и никой, не точно конкретен човек, а по-скоро линия на поведение.

Поздрави!
цитирай
21. magicktarot - 21. mafani, еее, очаквах да кажеш!...:)))) Твоя воля...
17.03.2011 10:43
Никога не съм виждала на живо самостоятелна линия на поведение - все е свързана с определени хора, животни и пр. Сега ме вкара в размисъл и медитации - как изглежда една линия на поведение реално, сама по себе си? :РРР )))) извадена от конкретния, ако щеш и събирателния, човек....
цитирай
22. mafani - И това не е самостоятелна линия на поведение.
17.03.2011 11:00
Зависима е от образите, с които комуникираме във виртуала и от онези, към които се стремим.
цитирай
23. анонимен - Тва е за
17.03.2011 11:10
изповед.ком ;)
цитирай
24. magicktarot - 23. mafani, не ме разбра - имах предвид, аз изглеждам по един начин, и, като ходя по улицата, всеки може да ме види...
17.03.2011 11:22
и линията би трябвало да изглежда по някакъв начин, но аз никога не съм виждала например по улицата да ходи самостоятелна линия на поведение - и съответно се зачудих, ако видя, дали ще разбера, че това е линия на поведение... Майтапех се:)

Видях, че в един от горните си коментари си споменала, че истината не бива да се премълчава. Ти я премълчаваш като не казваш кой точно визираш. А ако пък всички, събирателно, ти се струват такива - не мога да взема отношение... Мога само да добавя, че хората имат много страни и лица, не са само едно или друго - ако това ще те "успокои" :)
цитирай
25. ve6titsa - Много се впрягат някои:)))
17.03.2011 11:37
Много на сериозно се вземат.Жената трябва да е Кучка, Майка и Жена за пред хората.
цитирай
26. анонимен - Аз съм по-голяма кучка от тебе!
17.03.2011 12:24
Първо,защото съм по-голяма на години и второ,ако си прегледаш написаното по-горе,ще видиш,че има правописни грешки.Ние кучките никога не грешим.Нали?
цитирай
27. анонимен - TETOVA
17.03.2011 12:36
Пишете.Може някой и да ви обърне внимание.Мокрото коте ,което галихте тая сутрин е толкова самотно и не понася паяджината по него.Пишейки,поне се надявайте ,че някой ви чува ,че сте потребни ,че не сте вечно сами ,вечно неразбрани ,че другите са така тъпи ,че не могат нищо и не знаят нищо.А вие в самотата си така неистово искате всичко да промените ,но няма с кого .И тук,тук е истината-пишеш си нещо,след теб някой друг и чудото става -за някой си важен ,някой чете написаното и ти олеква .А навън си е същата проза.
цитирай
28. анонимен - Сентенция за есенция ;)
17.03.2011 12:46
Ако една жена се отдава изцало на работата (писането) значи няма на кой друг да се отдаде. - Корпоративна мъдрост ;)
цитирай
29. mafani - 27. анонимен, липсите на интервал, мила, напомнят за неподражаемия ти стил!
17.03.2011 13:40
Ако си ти, значи наистина си по-голяма кучка и от тази в текста горе. :-)

28. анонимен, пишем!

29. анонимен - Сентенция за есенция ;)- зад всяка красива жена стои по един мъж, на който му е писнало да прави секс с нея. :)

25. magicktarot, ако това пък теб ще задоволи, визирам група мои витруални "другарки". Така добре ли е? :-)

ve6titsa, да, жената трябва да има много лица и чувство за хумор. :)
цитирай
30. анонимен - егати, какъв позитивизъм струи от ...
17.03.2011 14:09
егати, какъв позитивизъм струи от тоя блог. "Авторката" или се кара на цялата нация, или на целия виртуал, или бълва вогонска поезия.
цитирай
31. mafani - 31. анонимен, нали! Прекрасно нещо!
17.03.2011 14:13
Място- човекоотдушник за позитивисти като теб! :)
цитирай
32. анонимен - Здравейте!
17.03.2011 16:21
Бях взел отношение по една ваша статия и днес повече от любопитство пак посетих блога Ви.

Имам един въпрос към Вас:

Получавате ли някакви дивиденти от присъствието си тук било то морални или материални ?

Отговорете само ако сметнете за необходимо. Липсата на отговор няма да сметна за неучтивост защото съзнавам, че това засяга личното Ви пространство.

С уважение!
Н.С.
цитирай
33. mafani - Уважаеми, Н.С.,
17.03.2011 16:37
какво разбирате под морални дивиденти? Удовлетвореност от желанието да мога да се забавлявам? Ако да- получавам ги.
Материални или други- не.

Ще се радвам да отговорите, защо ме питате.

Поздрави!
цитирай
34. mafani - Уважаеми, Н.С.,
18.03.2011 10:07
ако искам, мога да забраня анонимните коментари, да сложа модерация на останалите и да пускам тук само угодните ми. Обаче не искам. И ще ви обясня защо- държа да "видя и чуя", какви са в действителност хората. Защото това, което пишат тук, е тяхното лице и в реалния ми живот. А там, за съжаление, се крием угодно зад разни пози като възпитание и благоприличие и рядко казваме, това, което мислим.
Нужно ли е да живеем в заблуждение?
цитирай
35. lilu2011 - И да, и не
18.03.2011 18:48
Мафани, не се заблуждавай!
Това може да е лицето на хората, а може и да е лицето само на един, който пуска коментарите анонимно, но по няколко пъти. Каквато и да е истината, поздравявам те за търпението и дори бих казала смелостта, да четеш всичко и от всеки.
цитирай
36. mafani - Хм, подписващият се с Н.С. е изтрил последният си коментар. Странно!
18.03.2011 19:08
Защо не е изтрил предишния си?
Явно който го прави, трие безугледно и на парче.

Защо?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 568732
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3175
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930