Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2011 10:00 - Изповедта на една виртуална кучка- ІІ част
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4547 Коментари: 23 Гласове:
32

Последна промяна: 18.03.2011 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Нали ви бях заразправяла каква съм кучка, та да продължа. Всъщност не съм се родила кучка или поне такива спомени имам. Бях добричка, наивничка и много откровена. Точно казах най-обикновената и тривиална реплика, присъща на младите "Добър ден, живот!" и веднага се намери някой да спре и да ми обясни, всъщност какво нищо съм аз. А след него и други. Отначало го приемах лично, после разбрах, че не само аз минавам през тази душевна дефлорация. Тук-таме по някой да се усмихне, но искрено ли? Та за това вариантите си оставаха два- да взема да се превърна точно в това, което другите искаха от мен и да живуркам като голямото нищо, както го правят всъщност мнозина, или да взема урок от вещите в занаята и да премина от другата страна. Избрах второто. Атаката е най-добрата защита. По-лесно е. Е, отначало е криво да слушаш, четеш, чуваш какво ли не за собствената ти особа, но се привиква, даже в един момент ти става все едно. Пък нали и ти не оставаш длъжен? Усещането е малко блудкаво като цяло. Чувстваш се като герой в евтин, но много гледан сериал. Абе, като онези- турските. Уж, никой не ги следи, пък всеки знае кои са Серхан и Еда...Важното е да имаш роля. Сега, дали ще играеш за себе си или заради другите, е все едно- публика да има. 
Понякога правя опити да покажа истинската си същност на добрата и милата, но не се получава. Хората са мнителни и по-скоро приемат нападението, отколкото милата дума.
А и от тези мои опити ми остава неприятно усещане. За това и избягвам да ги правя.

Та, замислям се аз, надяналата маската на кучката, онези миличките и добричките, с усмивчиците тук и в реала, те какви актьори са и какви ли черни душички носят?

Ще завърша с два цитата:

"Целият свят е театър, в него жените и мъжете – всички са актьори."
                                                                                     
Уилям Шекспир



"Совите не са товакоето са"

Бъдете здрави и сполай ви! До скоро!"

Из "Изповедта на една виртуална кучка"

Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна. Авторката не е лицето от текста, макар че, и тя може да бъде открита някъде там.






Гласувай:
52



1. karambol5 - Да си призная не знам кой са Серхан и ...
18.03.2011 10:12
Да си призная не знам кой са Серхан и Еда . Знма само ,че с маската не можах дълго да живея и теглих майната на целия спектакъл .
Не успявам да вървя успешно срешу себе си и предпочитам истинската си физиономия
За черните душички ..............много са ! Но когтао видиш истински черна такава ,трябва да знаеш ,че тя сама ще се унищожи рано или късно !
цитирай
2. mafani - :-)
18.03.2011 10:32
karambol5, и аз не съм сигурна дали избщо се изписват така.

2. анонимен - повярвай- вярвам, но и ти повярвай, че аз не пиша само за себе си.
Успехи!
цитирай
3. blogena - mafani,
18.03.2011 10:46
Пиши си и когато ти се вярва им вярвай на анонимните, когато не не ;)

Аз тук доста неща научих за себе си дето хич не са и вярни и душевно спокойствие така и няма да намеря, защото явно съм такава порода...
Интересно пишеш!
Поздрвав :)
цитирай
4. mafani - Благодаря, blogena,
18.03.2011 10:54
много разумен съвет!

Усмихнат и ползотворен ден!
цитирай
5. phoenix2000 - Кучето от крайния квартал
18.03.2011 11:10
Нищо лошо няма да си кучка
цитирай
6. mafani - phoenix2000, аз също не намирам нищо лошо.
18.03.2011 11:30
:-)
цитирай
7. mafani - Кое ме кара ли?
18.03.2011 13:07
lennny написа:
Пишеш с много страст по тази тема - вероятно доста си изпатила от такива ... кучки.
Странно, защо им посвещаваш толкова много време, че и енергия.
Чисто любопитство - кое те кара да ги анализираш, иронизираш и коментираш?


Това че, всъщност продължавам да не ги разбирам, защо го правят.
Какво удоволствие им носи да обясняват на другите какви са, а когато другите логично започнат да се защитават, те да ги апострофират с реплики от сорта на "Ма ти си параноик, бе! Няма такова нещо. Думите ти доказват, че си еди какво си". Това е.
Всъщност има и друго- в един момент наистина контакта с такива хора, те прави подобен на тях- един такъв дребнаво гадничък, чакащ всеки удобен случай, а често и без никакъв повод, да "удариш", да обясниш нищожността на отстрещния. Имах възможност в писмен вид да видя последните три години от живота си и да преценя до къде е деградирал аз-ът ми :-) в ежедневната комуникация с такива индивиди.
цитирай
8. gkowachew - Имате моята съпричастност!
18.03.2011 14:42
Знам, че тя няма да Ви помогне...Затова Ви съветвам- пишете това, което Ви е на душата...Без другото, явно, не може...
цитирай
9. mafani - Благодаря, gkowachew,
18.03.2011 14:46
всичко добро ви желая!
цитирай
10. анонимен - когато има талант, изглежда различно.
18.03.2011 15:49
http://sowhat.blog.bg/poezia/2011/03/06/kategorii.700153
цитирай
11. mafani - :), нали, а виж това, което си дал, колко не струва.
18.03.2011 16:02
:)
цитирай
12. mafani - 15. анонимен, удобно е, когато си роден такъв.
18.03.2011 17:34
14. анонимен - Die Hard 2- добре.
цитирай
13. mafani - Боже, Боже,
18.03.2011 18:29
а как така си заминават коментари?
цитирай
14. анонимен - Нали триеш неудобните?
18.03.2011 18:41
Така си заминават, защото си кучка и то голяма!
цитирай
15. lilu2011 - Маски.
18.03.2011 18:56
Аз харесвам маските.
Скромният ми опит показва, че усмивката е по-добра защита от атаката. Защо ли?
Ами, тя е учтивият начин да покажеш зъбите си. Не е задължително да е лицемерна. Може да е снизходителна, заплашителна, иронична, наивна, глуповата, инфантилна итн итн. По-добра маска от усмивката няма. А с маска можеш да заблудиш врага. И да спечелиш без битка.

Или както казват азиатците: Силата на меча е никога да не ти се налага да го използваш.
цитирай
16. mafani - Не трия никого! Могат ли сами анонимните да се трият? Ако да правят го сами, ако ли не,
18.03.2011 19:06
То съм жертва на световната конспирация.
Каква ми е изгодата да трия? Даже единият изтрит анонимен съм го цитирала- нищо лошо не е писал.

анонимен написа:
Така си заминават, защото си кучка и то голяма!

цитирай
17. анонимен - Я да видя сега
18.03.2011 19:08
?!
цитирай
18. mafani - Аз съм последният анонимен и виждам, че не мога като такава да трия.
18.03.2011 19:10
Е, как тогава става така че, ми липсват анонимните коментари?

Не може да триете тези на регистрираните, защото аз ще ги питам, нали? Ха.
Какъв е проблемът?
Като се махат коментари и се слагат минуси с кофи, изпадам от класациите за сметка на други ли?
цитирай
19. анонимен - АКТУАЛНО, НЕ ВИРТУАЛНО.
18.03.2011 19:30
Има КУЧКА и КУЧКА. Първата върти опашка и скимти за кокълче, втората пази от зли хора.
цитирай
20. анонимен - Хубаво пишиш. Леко се чете.
18.03.2011 21:45
Хубаво пишиш. Леко се чете.
цитирай
21. анонимен - ей, кучко! Харесвам те.
19.03.2011 01:27
Кучките пишат добре, забелязала съм го ;)

Р.С.
цитирай
22. анонимен - в блог бг си имат хакери на заплата, ...
19.03.2011 03:53
в блог бг си имат хакери на заплата, затова ти изчезват коментари, "хубаво" местенце е тук
цитирай
23. mafani - Това ли било? /ако изобщо е, де/- е, нищо ново под слънцето. :-)
19.03.2011 09:28
анонимен написа:
в блог бг си имат хакери на заплата, затова ти изчезват коментари, "хубаво" местенце е тук


Не само статистиката е важна.

_______________

анонимен 22, :-), нали?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566448
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3166
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930