Постинг
06.04.2011 10:16 -
Все повече мъже ще стават гейове, защото все повече жени се превръщат в мъже
Около мен е пълно със силно еманципирани дами, забравили, че им липсва мъжки атрибут между краката. Но те и него заместват успешно, даже и в часта възпроизводство. Преди седмица посетих една приятелка, сама избрала пътя на самотната майка, ще ражда тези дни. Използва непознат донор. Чиста работа.
Женското у нея го забелязах едва сега с напредване на бременността. Тя по същество си е мъжко момиче и се гордее с това. Не, не не си пада по жени, даже и много женствено изглежда, но в поведението си е типичен представител на силния пол.
Не иска мъж в къщата си. Дразнели я. Можела да се оправя сама, не само да изкарва прилична доза финанси, но и да завива крушки, да си шпаклова стената, където минал кабела на интернета...такива неща. Най-близките й дружки и те така- вярват, че са съвременни амазонки и се изживяват като такива. Едни им завиждат, на мен ми е жал за тях. Дали дяда ви Господ, Природата или извънземните, но нас земните твари, са ни създали да бъдем в мъжки и женски състав. За какво е това деление? Хм. Има ли оцелял вид, спрял да контактува с другия пол?
Доста жени си позволяват да наричат съвременния мъж мухльо, тъпанар, гей... Ясно има и такива, но за последвалото поведение на повечето е отговорна поне една амазонка, всячески опитвайки се да прилича на мъж. От къде това огромно желание да приличаме, действаме и мислим като мъже? Изземайки мъжките функции, не превръщаме ли мъжете в жени?
На мен ми е ужасно трудна мъжката роля и се радвам, че съм се родила от другата страна. От мъжа се изисква буквално още от бебе- "Не плачи, какъв мъж си ти!", се обяснява на някой 2-годишен пикльо. Мъжът трябва да е силен и смел, да бъде бла-бла-бла...роля натоварена с толкова чужди проекции.
И на това му се казва интересен живот. От моя гледна точка сложен.
Не че женската роля е по-малко отговорна или по-лека, просто все още от мъжете се иска повече, а жените са щадени за много неща. Но последните сами се бутат да се правят зорлем на мъжкари. И истинските мъжари взеха да липсват.
Размиването на ролите се забелязава толкова ясно в унифицирането на дрехите.
Изпращах у дома гости- семейство, и за дълъг моменти изпаднах в дълбокомислена чуденка кое палто е неговото? И две бяха като дамски.
Добре дошли в ерата на метросексуалните мъже! Ползвайте си ги с кеф. Обаче истински мъжките момчета, мъжкарите, който те карат да се чувстваш 100% жена нещо залипсваха на хоризонта вече. Сега е модерно да си говорим за стайлинг с пича и да коментираме дали Жужа или Муши са по-добри маникюристки от Маца и Гаца. Е, а от маникюра, унисекс якенцето и почти женските обувки до гейщината крачката едва ли е голяма.
Добре че се омъжих за един от последните истински мъже.
П.П.
Нищо не мога да правя от мъжките задължения. Н-И-Щ-О!
Мога да раждам, кърмя, гледам и възпитавам деца, да готвя и чистя в рамките на разумното без местене на гардероби, тупане на килими и пр. неща. Мога и изглеждам добре, умничка съм, и начетена, с добра професия, и реализирала се в живота, но от мъжки неща не разбирам нищо, не искам и да разбират, че разбирам.
Аз съм жена. Точка. Не гюлехвъргачка или триатлонистка.
Онзи ден сама си смених спуканата гума на колата. Предпочетох да го направя вместо да чакам да дойде Пътна помощ или някой познат. На съпруга си обясних, че са ми помогнали. Аз съм жена, не автомонтьор!
Миналата седмица си разглобих машината за печене на хляб.....
Ама това си го знам само аз. ;-)
Женското у нея го забелязах едва сега с напредване на бременността. Тя по същество си е мъжко момиче и се гордее с това. Не, не не си пада по жени, даже и много женствено изглежда, но в поведението си е типичен представител на силния пол.
Не иска мъж в къщата си. Дразнели я. Можела да се оправя сама, не само да изкарва прилична доза финанси, но и да завива крушки, да си шпаклова стената, където минал кабела на интернета...такива неща. Най-близките й дружки и те така- вярват, че са съвременни амазонки и се изживяват като такива. Едни им завиждат, на мен ми е жал за тях. Дали дяда ви Господ, Природата или извънземните, но нас земните твари, са ни създали да бъдем в мъжки и женски състав. За какво е това деление? Хм. Има ли оцелял вид, спрял да контактува с другия пол?
Доста жени си позволяват да наричат съвременния мъж мухльо, тъпанар, гей... Ясно има и такива, но за последвалото поведение на повечето е отговорна поне една амазонка, всячески опитвайки се да прилича на мъж. От къде това огромно желание да приличаме, действаме и мислим като мъже? Изземайки мъжките функции, не превръщаме ли мъжете в жени?
На мен ми е ужасно трудна мъжката роля и се радвам, че съм се родила от другата страна. От мъжа се изисква буквално още от бебе- "Не плачи, какъв мъж си ти!", се обяснява на някой 2-годишен пикльо. Мъжът трябва да е силен и смел, да бъде бла-бла-бла...роля натоварена с толкова чужди проекции.
И на това му се казва интересен живот. От моя гледна точка сложен.
Не че женската роля е по-малко отговорна или по-лека, просто все още от мъжете се иска повече, а жените са щадени за много неща. Но последните сами се бутат да се правят зорлем на мъжкари. И истинските мъжари взеха да липсват.
Размиването на ролите се забелязава толкова ясно в унифицирането на дрехите.
Изпращах у дома гости- семейство, и за дълъг моменти изпаднах в дълбокомислена чуденка кое палто е неговото? И две бяха като дамски.
Добре дошли в ерата на метросексуалните мъже! Ползвайте си ги с кеф. Обаче истински мъжките момчета, мъжкарите, който те карат да се чувстваш 100% жена нещо залипсваха на хоризонта вече. Сега е модерно да си говорим за стайлинг с пича и да коментираме дали Жужа или Муши са по-добри маникюристки от Маца и Гаца. Е, а от маникюра, унисекс якенцето и почти женските обувки до гейщината крачката едва ли е голяма.
Добре че се омъжих за един от последните истински мъже.
П.П.
Нищо не мога да правя от мъжките задължения. Н-И-Щ-О!
Мога да раждам, кърмя, гледам и възпитавам деца, да готвя и чистя в рамките на разумното без местене на гардероби, тупане на килими и пр. неща. Мога и изглеждам добре, умничка съм, и начетена, с добра професия, и реализирала се в живота, но от мъжки неща не разбирам нищо, не искам и да разбират, че разбирам.
Аз съм жена. Точка. Не гюлехвъргачка или триатлонистка.
Онзи ден сама си смених спуканата гума на колата. Предпочетох да го направя вместо да чакам да дойде Пътна помощ или някой познат. На съпруга си обясних, че са ми помогнали. Аз съм жена, не автомонтьор!
Миналата седмица си разглобих машината за печене на хляб.....
Ама това си го знам само аз. ;-)
Следващ постинг
Предишен постинг
Мафииии !! Вдигна ми настроението Мафи.
Виж сега ! Жените искат да 'мъжкареят' защото смятат, че така ще се измъкнат от подчинената 'каста' която те самите смятат че са т.е. така ще командват мъжете. С две думи - искат власт. Това е толкова грешно колкото и това че 'мога да родя когато и от когото искам' .
Не знам как мислят тези дами. Жена ми никак не е 'мъжко момиче' но не мога да се сетя за нещо което ме е помолила а аз като 'властващ мъж' да съм и отказал. (почес) (почес) Хватката е в подхода т.е. една жена с женствеността си може да 'властва' над един мъж доста по-успешно отколкото ако се прави на по-сулна от него.
А между другото на мен специално ми харесва да ме 'молят' за това или онова по чисто женски начин ;) Чувствам се доста жизнен на сутринта след накоя по-настоятелна молба. Направо да ти е кеф да си подчинен ;) Ама иди го разправяй на "амазонките" и 'мъжкараните' че секса е хубав като не го практикуват подобаващо ;) ;) ;)
цитирайВиж сега ! Жените искат да 'мъжкареят' защото смятат, че така ще се измъкнат от подчинената 'каста' която те самите смятат че са т.е. така ще командват мъжете. С две думи - искат власт. Това е толкова грешно колкото и това че 'мога да родя когато и от когото искам' .
Не знам как мислят тези дами. Жена ми никак не е 'мъжко момиче' но не мога да се сетя за нещо което ме е помолила а аз като 'властващ мъж' да съм и отказал. (почес) (почес) Хватката е в подхода т.е. една жена с женствеността си може да 'властва' над един мъж доста по-успешно отколкото ако се прави на по-сулна от него.
А между другото на мен специално ми харесва да ме 'молят' за това или онова по чисто женски начин ;) Чувствам се доста жизнен на сутринта след накоя по-настоятелна молба. Направо да ти е кеф да си подчинен ;) Ама иди го разправяй на "амазонките" и 'мъжкараните' че секса е хубав като не го практикуват подобаващо ;) ;) ;)
2.
hristo27 -
Писа, че имаш брак от 8 години, две ...
06.04.2011 15:35
06.04.2011 15:35
goodbye написа:
Писа, че имаш брак от 8 години, две деца и чакаш трето.
Може ли да попитам, понеже прочетох и предния ти пост: на колко години точно се омъжи и от колко време преди това познаваше мъжа си?
Може ли да попитам, понеже прочетох и предния ти пост: на колко години точно се омъжи и от колко време преди това познаваше мъжа си?
Ако годините в профила са истински, би трябвало да се е омъжила на 21 години.
Отговорът на втората част на въпроса само тя си го знае.
А иначе си личи, че е мъжко момиче. Поне по "пребиваването" си в Блог-а!
Омъжих се на почти 23 години. Родих 10 месеца по-късно първото си дете, т.е. не съм сключила брак заради бременност. Второто си дете, родих 5 години по-късно.
Съпругът си познавах години преди да имам изобщо някаква връзка с него. Родителите ни са семейни познати. Реалното ми запознанство датира два месеца и двайсет дни преди сватбата. Писала съм и тук под един постинг- омъжих се за месец и половина. В началото на септември станахме гаджета, средата на октомври обявихме, че ще се женим, на 22 ноември 2003 се омъжих. Друго?
Доста сме говорили по въпроса, че при нас тайната на щастливото съжителство се крие в бързото решение за брак.
цитирайСъпругът си познавах години преди да имам изобщо някаква връзка с него. Родителите ни са семейни познати. Реалното ми запознанство датира два месеца и двайсет дни преди сватбата. Писала съм и тук под един постинг- омъжих се за месец и половина. В началото на септември станахме гаджета, средата на октомври обявихме, че ще се женим, на 22 ноември 2003 се омъжих. Друго?
Доста сме говорили по въпроса, че при нас тайната на щастливото съжителство се крие в бързото решение за брак.
сексуалните - ще си ги ползваме заедно :))) Амазонките са продукт на тестостерона - пряко следствие от марулите с обеднен уран и плутоний от 86 - та :) Не може без истински мъже и жени :) Хубаво написано :))
цитирайВсеки брак си има тайна, нашата наистина или за заблуждение е тази.
За 8 години сме постигнали доста повече от други, които се влачат заедно по едно десетилетие и отгоре. За мен са важни резултатите. При нас са на лице. :-)
цитирайЗа 8 години сме постигнали доста повече от други, които се влачат заедно по едно десетилетие и отгоре. За мен са важни резултатите. При нас са на лице. :-)
;-)
цитирайне не на всеки му стой добре да го носи. ;-)
цитирайСпокойно, ти си от тези, на които рогцата им са все едно като по рождение.
С добри чувства, не подскачай.
цитирайС добри чувства, не подскачай.
Жените отдавна загубиха пухкавото в себе си. Сега са мъжкарани, отракани, нахални, карат огромни джипове, псуват и свиркат, ужас. Усмивки от мен!
цитирайПоздравляния за този пост!!! Шапка ти свалям и ще кажа пред теб нещо, което само нормална жена като теб ще разбере. Слабите мъже са най-подходящата почва, в който типът "мъжко момиче" може да вирее и да паразитира. Нали не мислиш, че някой изявен мъжкар и качества и държание на лидер (тук не визирам типажа БГ мачо) ще допусне жена, колкото и еманципирана е, да дърпа конците и да определя наклона на онази му работа? Еманципантките, "мъжките" момичета бягат като от огън от такива мъже. Щото там номерата не минават....
цитирайВажното е да се обичат хората.
цитирайОбаче, да, goodbye, права си, тези мъже са на изчезване. :-(
Еленицо, а дано, де. :-))))
goodbye, ти и сега рипаш, тресе ми се петкамерната дограмица, а ако беше некоя обикновена щеше хемтем да се срути барабар с кооперацииката.
makont, хич не ми харесва да съм права.... Усмивки от мен!
sherif, мир вам, ама мир не примирие. ;-)
цитирайЕленицо, а дано, де. :-))))
goodbye, ти и сега рипаш, тресе ми се петкамерната дограмица, а ако беше некоя обикновена щеше хемтем да се срути барабар с кооперацииката.
makont, хич не ми харесва да съм права.... Усмивки от мен!
sherif, мир вам, ама мир не примирие. ;-)
13.
sevdabg -
За истински мъжките момчета, мъжкарите, който те карат да се чувстваш 100% жена нещо залипсваха
06.04.2011 18:50
06.04.2011 18:50
Щото ти сподели
Да ти споделя и аз нещо от Живия Живот .
Една моя дружка, много приличаща на описаната от теб твоя приятелка, си осинови дете и почти сама го отгледа до към пуберитета му..
Беше някъде към 40г, когато срещна Мъжа.....
Сега са една прекрасна двойка,
която гледа не едно, а три деца и много им се отдава.
Така че мила, Живота си знае работата :))))
Поздрави !!!!!!!!!!!
Извини ме, че нямах сили да изчета и коментарите :))))
цитирайДа ти споделя и аз нещо от Живия Живот .
Една моя дружка, много приличаща на описаната от теб твоя приятелка, си осинови дете и почти сама го отгледа до към пуберитета му..
Беше някъде към 40г, когато срещна Мъжа.....
Сега са една прекрасна двойка,
която гледа не едно, а три деца и много им се отдава.
Така че мила, Живота си знае работата :))))
Поздрави !!!!!!!!!!!
Извини ме, че нямах сили да изчета и коментарите :))))
14.
mafani -
sevdabg, това което разказваш, е чудесно, дано при повечето се получи така.
06.04.2011 19:03
06.04.2011 19:03
Детето има нужда от двама родители. Разбира се не на всяка цена.
Поздрави!
goodbye, за мен пък всеки женчо е създаден от някоя жена, дали от майка му или някоя такава със силно развит майчин инстинкт, той женчото едва ли се е родил такъв, нали? ;-)
цитирайПоздрави!
goodbye, за мен пък всеки женчо е създаден от някоя жена, дали от майка му или някоя такава със силно развит майчин инстинкт, той женчото едва ли се е родил такъв, нали? ;-)
15.
voicewithin -
:)
06.04.2011 20:30
06.04.2011 20:30
goodbye написа:
"От къде това огромно желание да приличаме, действаме и мислим като мъже?"
E, как откъде? По принуда. Зад всяко мъжко момиче стоят една шепа женски момченца, на които е попаднала, дето трябва с лъжичка да ги храниш, да ги учиш да вървят, да им подсказваш репликите, да мислиш заради тях, да им даваш и отговорите. Мъжкото момиче не става ей така мъжко момиче. Става по-принуда. И ако някоя жена, скъпа мафани, ти обясни, че не й трябвал мъж ТОВА не е защото го мисли, а защото НЯМА ТАКЪВ! Няма такъв, който да е мъж на място. И затова ще има все повече гейове и все повече самотни майки изкуствено оплодени. Така, че не знам дали имаш син, но ако смяташ мъжът си за мъж, го остави той да го възпитава. Иначе рискуваш...
E, как откъде? По принуда. Зад всяко мъжко момиче стоят една шепа женски момченца, на които е попаднала, дето трябва с лъжичка да ги храниш, да ги учиш да вървят, да им подсказваш репликите, да мислиш заради тях, да им даваш и отговорите. Мъжкото момиче не става ей така мъжко момиче. Става по-принуда. И ако някоя жена, скъпа мафани, ти обясни, че не й трябвал мъж ТОВА не е защото го мисли, а защото НЯМА ТАКЪВ! Няма такъв, който да е мъж на място. И затова ще има все повече гейове и все повече самотни майки изкуствено оплодени. Така, че не знам дали имаш син, но ако смяташ мъжът си за мъж, го остави той да го възпитава. Иначе рискуваш...
Това е истината, аз съм едва на 23 години и все където и да попадна, във всичките си връзки досега ми се е налагало аз да съм Мъжът, не от кеф, не съм имала огромното желание, но така ми се е налагало...sad...
И за уточнение амазонките търсят истински мъже, не пикльовци, защото силната жена има нужда от силен мъж до себе си!
Сами по себе си те не се нуждаят от мъже, камо ли от истински.
По-скоро някои от тях правят компромис със себе си и играят на семейство с някой мухльо.
цитирайПо-скоро някои от тях правят компромис със себе си и играят на семейство с някой мухльо.
многолики сме жените, леле.....всяка една от нас иска да изпъкне с "чудните" си качества пред мъжете....да оставим истинските мъже да усетят истинските жени такива...останалите многополови---кво пък,?-...да си живеят техния живот..защо пък трябва да ни пречат?!!!!!!!поздрав
цитирайВ момента жената не е нито мъж, нито жена. Неосъзнато ролево същество, което иска да скача от роля в роля както си поиска, да жонглира с привилегиите и на двете, но да пипне само отгоре отгоре задълженията им, колкото да се запише. За да има правота да каже после, че е хем кариеристка, хем домакиня. И да извлича полза от ролята на мъченица.
цитирайчовек не се изгражда като личност само в семейството, но основополагащото се поставя там. Няма да го обръщам на фройдистка лекция, но ще вметна само, че ролята на майката в живота на момчето, е определяща за неговото отношение към жените като цяло за напред.
Та така. Около мен повечето муньовци са доведени до това положение от много властни и еманципирани жени. Мъж, мъж, но ако е по-мек характер от мъж се превръща в путьо. Това е.
Мъжките момичета дали са станали такива по неволя или по неволя играят ролята на такива за да се предпазят от мъжки атаки си носят своята вина и за собствената си съдбата и за процента гейове сред хетеросексуалните мъже.
И жалко, че с твоите дружки сте попадали на кофти мъже.
Аз от последните съм видяла и виждам само добро.
----------------
neutral, мнението ти много ми допада.
цитирайТа така. Около мен повечето муньовци са доведени до това положение от много властни и еманципирани жени. Мъж, мъж, но ако е по-мек характер от мъж се превръща в путьо. Това е.
Мъжките момичета дали са станали такива по неволя или по неволя играят ролята на такива за да се предпазят от мъжки атаки си носят своята вина и за собствената си съдбата и за процента гейове сред хетеросексуалните мъже.
И жалко, че с твоите дружки сте попадали на кофти мъже.
Аз от последните съм видяла и виждам само добро.
----------------
neutral, мнението ти много ми допада.
20.
анонимен -
Много е важна темата -
06.04.2011 22:24
06.04.2011 22:24
бих я нарекъл преобръщане на половете. Ошще преди година писах на тая тема - "Всички жени са гадове".Имаше сериал " Всички мъже са гадове", аз го обърнах.
Изроден е вече човекът. Жените са вулгарни кучки, мислещи само за чукане, мъжете са мухльовци. Но много по-отвратително е израждането на жената. Тя по природа е нежна ии чувствителна, а днес е мръсница. Причините са много, но главната си е в самата нея. Не са виновни мъжете, Кадафи или НАТО.
цитирайИзроден е вече човекът. Жените са вулгарни кучки, мислещи само за чукане, мъжете са мухльовци. Но много по-отвратително е израждането на жената. Тя по природа е нежна ии чувствителна, а днес е мръсница. Причините са много, но главната си е в самата нея. Не са виновни мъжете, Кадафи или НАТО.
Явно съм родена с късмет, знам ли.
Желая ти успехи!
цитирайЖелая ти успехи!
Две булки си приказват: " На Пена мъжът и вече станал гей, а моят мухльо си е още главен счетоводител".
цитирай
23.
voicewithin -
:)
06.04.2011 23:27
06.04.2011 23:27
mafani написа:
Сами по себе си те не се нуждаят от мъже, камо ли от истински.
По-скоро някои от тях правят компромис със себе си и играят на семейство с някой мухльо.
По-скоро някои от тях правят компромис със себе си и играят на семейство с някой мухльо.
Да ме прощаваш, но не е така. Аз лично считам себе си за силна жена, и Бога ми, мухъл до мен не може да седи! Била съм със слабохарактерни мъже, които чакат всичко наготово от мен и никак не е приятно. Аз като силна жена искам да се чувствам, най-напред жена!Как един мухльо ще ме накара да се почувствам като такава?!Няма как!!!
voicewithin написа:
Аз като силна жена искам да се чувствам, най-напред жена!Как един мухльо ще ме накара да се почувствам като такава?!Няма как!!!
А не да се правиш на мъж, наричайки себе си еманципирана, амазонка, мъжко момиче и пр. бла-бла.
До мен също не стои мухльо, нито пък аз съм слаба и порцеланова, даже считам себе си за силна жена и искам да съжителствам с мъж, не да се правя на самоуверена самка.
Предполагам и при теб е същото.
-------------------
raders, хаха, много готин виц.
25.
voicewithin -
:)
06.04.2011 23:43
06.04.2011 23:43
Именно :)))
цитирай
26.
magicktarot -
Не съм съгласна с констатацията, че все повече мъже стават гейове, а
06.04.2011 23:45
06.04.2011 23:45
жените - мъже. Такива визии за неадекватността на половете е имало във всички времена - все някой е бил недоволен от мъжествеността на мъжете и женствеността на жените. А всъщност става дума за човешки типажи. За хормонални нагласи, за вътреутробно развитие - и накрая - за разлики между хората от един пол. Хомосексуализъм има при много животни. Има и доста животински видове, при които, когато залипсва единия пол, оцеляват посредством превръщане на някои екземпляри в противоположния пол. Има и партеногенеза. Природата си знае работата...
цитирайтук не става въпрос за хомусексуализъм и педерастия, а за оженствяване на мъжа /ужас какъв израз измислих/ и омъжествяване на жената. Т.е. размяна на роли. Сексът пак е между двуполови, но половете спират да бъдат така явно различими, а даже и често унифицирани.
Дала съм за пример модата, метросексуалните мъже, самооплождащите се самки...
цитирайДала съм за пример модата, метросексуалните мъже, самооплождащите се самки...
има нещо притеснително в тебе! :Д
цитирай
29.
magicktarot -
34. mafani , да, разбирам, но понеже в заглавието споменаваш гейове...
07.04.2011 00:01
07.04.2011 00:01
И аз лично държа да не върша мъжки работи и съм "за" разделението между половете... Мога да правя за удоволствие много мъжки дейности - като езда, бънджи-скокове и подобни, но само за кеф...Обаче все повече се налага юнговото и други мнения, че във всеки човек има и от двата пола. Може би в това унифициране е същността на нашето време? Нормално е да се противопоставяме на промяната - всяко ново нещо плаши... Но в крайна сметка това може да е част от пътя към "истинския човек", който не е нито мъж, нито жена, а просто човек...
Хиените, при които е матриархат - женските имат имитация на мъжки полов член - много интересно, наистина... А и те си правят секс с мъжки...
цитирайХиените, при които е матриархат - женските имат имитация на мъжки полов член - много интересно, наистина... А и те си правят секс с мъжки...
magicktarot, да съгласна съм с разбирането на Юнг, та даже и на китайците за ин и ян, и може би има доза истина, че бъдещият човек е безполовият. Хм, знам ли....говори се за изкуствено създаване на сперма, въпрос на време е бебетата да започнат да се износват от зачеването до раждането в изкуствена матка...
цитирайЖените се еманципираха, защото мъжете спряха да се държат като мъже. Ако жената има мъж до себе си, който наистина си знае МЪЖКИТЕ задължения, жената няма защо да знае как да смея гума, крушки, да замазва стени и други непонятни за нея дейности. Много ясно, ако мъжа й говори за това къде си правел ноктите и разни от сорта "метро хомо и други сексуалности", че жената ще се оправя сама - като не може да разчита на него. И аз искам да се омъжа за типичният мъжкар - Бога ми! Моля се само да не ми краде гримовете и червилото! Съгласна съм да пера, готвя, чистя, да му раждам деца - само и само, да знам че вземам истински МЪЖ дето да се оправя с МЪЖКАТА работа, а не да врещи като настъпана пикла (както го правят повечето). Точно това е причината и жените да се еманципират - липсата на мъжката сила (в буквален и преносен смисъл, както искате го разбирайте).
цитирай
32.
magicktarot -
Заприличва на Прекрасния нов свят на Олдъс Хъксли и подобни антиутопии...
07.04.2011 00:24
07.04.2011 00:24
mafani написа:
magicktarot, да съгласна съм с разбирането на Юнг, та даже и на китайците за ин и ян, и може би има доза истина, че бъдещият човек е безполовият. Хм, знам ли....говори се за изкуствено създаване на сперма, въпрос на време е бебетата да започнат да се износват от зачеването до раждането в изкуствена матка...
За жалост обаче в европейския свят се наблюдава все по-голям стерилитет (не е така в азия и африка) и може тези методи да ни спасят от претопяване? Новоизмислените технологии може да са част от "оцеляването" ни? Тази изкуствена матка всъщност ще е присадена на жена - засега. Поне така съм чела. Това е шанс за жените, останали без матка, да имат свои деца...
goodbye написа:
Такива мъже са на изчезване. Ти колко такива познаваш, които са под 30 годишни? За по долна граница не ми се говори изобщо...
дето не са на мама синчетата и не разчитат на някоя да го дондурка нон стоп, щото така е по-лесно...
gothic написа:
Еманципантките, "мъжките" момичета бягат като от огън от такива мъже. Щото там номерата не минават....
Такива мъже са на изчезване. Ти колко такива познаваш, които са под 30 годишни? За по долна граница не ми се говори изобщо...
дето не са на мама синчетата и не разчитат на някоя да го дондурка нон стоп, щото така е по-лесно...
Гудбай, нямам контакти с мъже под 30, освен по работа. Виж във Фейсбук групата "Кравай Реюниън". Има я от година и малко. Там е пълно с олдскуул мъже. Обаче...всичките гравитираме около 40-45. Множко, а? ;)
ГОВОРИЛНЯ
Стоим си пред компютъра и ... чатим.
С часове краката само пак си клатим,
а колко още трябва да препатим,
мафията родна в пъкъла да пратим?
Facebook? - като лаици чешем езици,
в поза на критици, псевдо историци
пъчим гърди, но не сме мужици,
а безмълвни мумии пред политици.
Къде са възрожденските ни страсти?
Вековен бук ли сме? Или ниски храсти
превили гръб пред мафиотски власти -
изчадия адови, политици-педерасти.
Пишем мнения, харесваме позиция,
а мен започва да ме хваща срам,
че не башибозук,а родна инквизиция
гилотинира моя бащин, роден храм.
Националисти ли? Смели патриоти?
Народ ли сме? Или купчина лайна?
Дрогирани кретени? Пияни идиоти?
Ако сме такива, кажете до кога?
цитирайСтоим си пред компютъра и ... чатим.
С часове краката само пак си клатим,
а колко още трябва да препатим,
мафията родна в пъкъла да пратим?
Facebook? - като лаици чешем езици,
в поза на критици, псевдо историци
пъчим гърди, но не сме мужици,
а безмълвни мумии пред политици.
Къде са възрожденските ни страсти?
Вековен бук ли сме? Или ниски храсти
превили гръб пред мафиотски власти -
изчадия адови, политици-педерасти.
Пишем мнения, харесваме позиция,
а мен започва да ме хваща срам,
че не башибозук,а родна инквизиция
гилотинира моя бащин, роден храм.
Националисти ли? Смели патриоти?
Народ ли сме? Или купчина лайна?
Дрогирани кретени? Пияни идиоти?
Ако сме такива, кажете до кога?
Преди време и аз пуснах един пост срещу изпедерастяването. Ако не те мързи, можеш да го видиш тук:
http://anlov.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/06/26/az-ne-sym-pederast-i-nikoga-niama-da-byda.354640
Много се опитваха да ме рендосват тогава. Но все още си държа на разнополовите достойнства, които ни правят с туптящи сърца едни пред други.
цитирайhttp://anlov.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/06/26/az-ne-sym-pederast-i-nikoga-niama-da-byda.354640
Много се опитваха да ме рендосват тогава. Но все още си държа на разнополовите достойнства, които ни правят с туптящи сърца едни пред други.
Статията не е лоша, даже има добри попадения. Но се начетох на глупости тук в коментарите. Много го обичам тоя израз от жените: "Ми няма истински мъже, к'во да направя". Смеех. Напротив, пълно е точно с такива. Само че, нека ви обясня какво разбират под "истински мъж" днешните жени: да е груб с нея, да я шамаросва, да и заповядва, да командари, да не и дава право на мнение, да я издържа, да и дава дрога, но да и показва, че не държи на нея, да не споделя много за себе си и да се прави на престъпник, т.е. да се държи като парцал с нея, това искат жените. И такива мъже, "бед бойс", имат най-голям успех сред жените, виждам го с очите си непрекъснато последните 20 години. Айде, моля ви се, да не си говорим "приказки от шипковия храст". В момента ако си добре възпитан, с обноски, културен, интелигентен, добронравен, нормално мислещ, хетеросексуален, искрен, уважаващ мнението на жената мъж, си възприеман като мухльо и не си интересен, няма игра с тебе, защото жените по природа са "държанки" и харесват по-примитивните мъже. Затова по-правилно е жените да казват, че няма достатъчно мутри/престъпници за тях, които да ги возят в S-класа. Свестни мъже има и то никак не са малко, навсякъде са. Само че не носят черни кожени якета, черни очила, златни часовници, ланци и пистолет, нямат охрана и не карат коли за по 100К.
Жени, огледайте се и отворете широко натежалите си от грим клепачи и свалете тъмните очила. Аз пък казвам, че у нас няма достатъчно свестни жени до 45г. и накъдето се обърнеш - по улици, заведения, магазини само малки и не толко малки курвентии и стари чанти, които чакат да спре чичкото с черния джип и да ги покани да влезнат вътре, за да ги закара в къщата си в Драгалевци/Бояна, където да се надрусат и после заедно с аверите му да и протъркат това, дето не се къса. Жените-боклуци са на всеки метър. Вие в коя България живеете точно? Добре дошли в Мутроландия и Чалгария, където нормални хора вече почти не виреят.
цитирайЖени, огледайте се и отворете широко натежалите си от грим клепачи и свалете тъмните очила. Аз пък казвам, че у нас няма достатъчно свестни жени до 45г. и накъдето се обърнеш - по улици, заведения, магазини само малки и не толко малки курвентии и стари чанти, които чакат да спре чичкото с черния джип и да ги покани да влезнат вътре, за да ги закара в къщата си в Драгалевци/Бояна, където да се надрусат и после заедно с аверите му да и протъркат това, дето не се къса. Жените-боклуци са на всеки метър. Вие в коя България живеете точно? Добре дошли в Мутроландия и Чалгария, където нормални хора вече почти не виреят.
Казах, че е майсторът и "чарджнах" скъпото 100 кинта ;) Хич ме няма по мъжката работа, пречи ми на маникюра :)).
Поздрави :))
цитирайПоздрави :))
роля натоварена с толкова чужди проекции
Сега ми се изясниха причините за "гъвкавостта им", политическите кариери и т.н.
А, също и успеха на дебилните. Много добра основа за размисъл!
цитирайСега ми се изясниха причините за "гъвкавостта им", политическите кариери и т.н.
А, също и успеха на дебилните. Много добра основа за размисъл!
Нямам нищо напротив жена ми да е "мъжко момиче" ,стига да не ми прави "яйцата" на омлет !!!
За да израстнат децата нормално е нужно семейство . За това трябва да има и мъж ,и жена ! Кой коя роля ще поеме си е тяхна работа ,но за прекпочитане е да се придържат към "утвърденият модел"! В края на краищата е резултат на многовековен опит !
Матриархатът е съществевал ,но не е просъществувал !!!
Кофти е да те гали жена бетонджия !!!
цитирайЗа да израстнат децата нормално е нужно семейство . За това трябва да има и мъж ,и жена ! Кой коя роля ще поеме си е тяхна работа ,но за прекпочитане е да се придържат към "утвърденият модел"! В края на краищата е резултат на многовековен опит !
Матриархатът е съществевал ,но не е просъществувал !!!
Кофти е да те гали жена бетонджия !!!
Явно всички жени страдат от едни и същи заблуди. Откъде идват ??? От Марта Вачкова, Гала или "сексът и градът' не знам но последствията са ужасяващи !!!
цитирайpentecost написа:
Статията не е лоша, даже има добри попадения. Но се начетох на глупости тук в коментарите. Много го обичам тоя израз от жените: "Ми няма истински мъже, к'во да направя". Смеех. Напротив, пълно е точно с такива. Само че, нека ви обясня какво разбират под "истински мъж" днешните жени: да е груб с нея, да я шамаросва, да и заповядва, да командари, да не и дава право на мнение, да я издържа, да и дава дрога, но да и показва, че не държи на нея, да не споделя много за себе си и да се прави на престъпник, т.е. да се държи като парцал с нея, това искат жените. И такива мъже, "бед бойс", имат най-голям успех сред жените, виждам го с очите си непрекъснато последните 20 години. Айде, моля ви се, да не си говорим "приказки от шипковия храст". В момента ако си добре възпитан, с обноски, културен, интелигентен, добронравен, нормално мислещ, хетеросексуален, искрен, уважаващ мнението на жената мъж, си възприеман като мухльо и не си интересен, няма игра с тебе, защото жените по природа са "държанки" и харесват по-примитивните мъже. Затова по-правилно е жените да казват, че няма достатъчно мутри/престъпници за тях, които да ги возят в S-класа. Свестни мъже има и то никак не са малко, навсякъде са. Само че не носят черни кожени якета, черни очила, златни часовници, ланци и пистолет, нямат охрана и не карат коли за по 100К.
Жени, огледайте се и отворете широко натежалите си от грим клепачи и свалете тъмните очила. Аз пък казвам, че у нас няма достатъчно свестни жени до 45г. и накъдето се обърнеш - по улици, заведения, магазини само малки и не толко малки курвентии и стари чанти, които чакат да спре чичкото с черния джип и да ги покани да влезнат вътре, за да ги закара в къщата си в Драгалевци/Бояна, където да се надрусат и после заедно с аверите му да и протъркат това, дето не се къса. Жените-боклуци са на всеки метър. Вие в коя България живеете точно? Добре дошли в Мутроландия и Чалгария, където нормални хора вече почти не виреят.
Жени, огледайте се и отворете широко натежалите си от грим клепачи и свалете тъмните очила. Аз пък казвам, че у нас няма достатъчно свестни жени до 45г. и накъдето се обърнеш - по улици, заведения, магазини само малки и не толко малки курвентии и стари чанти, които чакат да спре чичкото с черния джип и да ги покани да влезнат вътре, за да ги закара в къщата си в Драгалевци/Бояна, където да се надрусат и после заедно с аверите му да и протъркат това, дето не се къса. Жените-боклуци са на всеки метър. Вие в коя България живеете точно? Добре дошли в Мутроландия и Чалгария, където нормални хора вече почти не виреят.
Шапка долу, човече
hosekura написа:
Явно всички жени страдат от едни и същи заблуди. Откъде идват ??? От Марта Вачкова, Гала или "сексът и градът' не знам но последствията са ужасяващи !!!
Има и едно друго нещо. Не малко българки искат да са независими и еманципирани като шведки, но в същото време да са издържани като ориенталски държанки. Такова нещо, вярвай ми, го няма никъде другаде. pentecost малко по-горе е написал една болезнена истина, които споменатите от теб светила на журналистиката (бих добавил и някои други, но да не мърсим постинга на любезната ни домакиня), няма да признаят никога. Доста жени - също....
но мога да отделя време за един пост по темата за заблудите ;)
А за действителността мисля че всички са наясно. Ако не са да се поразходят из Салса-та и ще им светне за какво иде реч ;)
цитирайА за действителността мисля че всички са наясно. Ако не са да се поразходят из Салса-та и ще им светне за какво иде реч ;)
Няма да е зле, Хосе! А за умишлените заблуди един постинг няма да стигне, тритомник си е нужен. Впрочем, далеч не е само Салсата. Дори и Интернет каго цяло. Не знам дали си забелязал едно много странно явление. В последните десетина години не малко майки не възпитават дъщерите си, а те се учат от тях. 35-40 годишна жена със щерка тийнейджърка и що-годе нормален мъж, с който са си писнали от години. Малката с малко помощ от няколко снимчици по прашки и без горнище в някои сайтове, си е намерила ценител на свежа плът, който е склонен да инвестира известни суми в нея. Мама вижда промяната в стандарта на своето пиленце, обаче вместо да й набие чивиите (на половинката отдавна му е взета думата), си казва "Бре как добре се оправя моето слънчице!" и "А аз не мога ли?", Съблича се пред огледалото и установява че я бива, и то доста. Инвестира в бельо като на щерка си, нагласява камерката на самоснимачка и.....гоново, вече е конкуренция на дъщеричката. И това не е художествена измислица. Случва се в съседната кооперация. И не само там...
цитирайХаресва ми статията ти.Характерът на една жена се формира от обществото, в което живее, а усвояването на уроците, които получава зависи от заложеното в нея.
Аз бях едно нежно, кротко и слабичко създание в първите класове. До мен слагаха лошите момчета, които ми изхвърляха кутиите с молива през прозорците, дърпаха ми панделките и ми криеха учебниците. Наложи ми се да се оправям сама с тях, това нали се сещате, че не може да се изтърпи лесно. Така постепенно пълнех кошничката си с разни практики, ако една не действаше, пробвах с друга. Като поотраснах записах и джудо за да се предпазвам от тях. Мъжко момиче ставах само когато ми се налагаше. Важното е, че когато намерих силния мъж, успях да го оценя и да си го задържа, вече близо 35 г. Виж тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/04/01/umeem-li-da-se-sheguvame.720386
цитирайАз бях едно нежно, кротко и слабичко създание в първите класове. До мен слагаха лошите момчета, които ми изхвърляха кутиите с молива през прозорците, дърпаха ми панделките и ми криеха учебниците. Наложи ми се да се оправям сама с тях, това нали се сещате, че не може да се изтърпи лесно. Така постепенно пълнех кошничката си с разни практики, ако една не действаше, пробвах с друга. Като поотраснах записах и джудо за да се предпазвам от тях. Мъжко момиче ставах само когато ми се налагаше. Важното е, че когато намерих силния мъж, успях да го оценя и да си го задържа, вече близо 35 г. Виж тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/04/01/umeem-li-da-se-sheguvame.720386
gothic написа:
Няма да е зле, Хосе! А за умишлените заблуди един постинг няма да стигне, тритомник си е нужен.
Е ще направим каквото можем ;) Но в каквито и заблуди да живеят, колкото и да ги повтарят, в края на краищата щат не щат се оказват пред жестоката действителност. И нищо не могат да направят защото всички срокове за обжалване са изтекли ;)
А и акъл дават ;)
http://ivankalilova.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/04/06/kak-da-bydesh-samouveren-a-ne-aroganten.723868
Доколкото за мамите тръгнали да се продават - лично аз не познавам жена която да се е 'продала' изгодно ;) Обикновено минават на промоция и после на свободна консумация ;) Щерките - също ;)
обичам ви, обичайте се и вие!
цитирайвзаимно е! Не те познавам, но усещам истинската жена в теб. А това го ценя високо!!!
цитирай!
цитирайmafani написа:
обичам ви, обичайте се и вие!
Забелязах че като ти свършат аргументите казваш 'Обичам Ви" и прекратяваш дискусията ;)
Идеалния ти съпруг какво мисли за тази твоя тактика ;)
Да много са ми интересни такива "еманциПатки" дето нали са много независими и със собствено мнение, но като отидат някъде с мъж на заведение се гледа само в портфейла му. Нали са независими?! Нали са голямата работа?! Или ще са зависими само когато им изнася...
Тоест или ще си еманциПатка или ще се държиш като жена на място отстояваща мнението си.
цитирайТоест или ще си еманциПатка или ще се държиш като жена на място отстояваща мнението си.
irina1988, тази е добър играч, не еманципатка.
цитирайЕй тук една статия за П. Мафани ;)
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=361333
Знам че си я чела ;)
цитирайhttp://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=361333
Знам че си я чела ;)
mafani написа:
irina1988, тази е добър играч, не еманципатка.
За мен това е шизофрения! И играчите доста често биват изигравани - така, че предпочитам да не играя роля. Никога не съм разбирала тези жени, които го правят.
goodbye написа:
абе ще ми обясни ли някой какво значи това "някъде с мъж на заведение се гледа само в портфейла му"... в смисъл те мъжете портфейлите ли някъде си показват не мога да разбера или викате Аааа, то ли личи, а? личи си..хм... И какво пък значи това да си държиш на мнението и да си независима? Да държиш да си платиш пиенето, че да не станеш зависима от някой ли?
irina1988 написа:
Да много са ми интересни такива "еманциПатки" дето нали са много независими и със собствено мнение, но като отидат някъде с мъж на заведение се гледа само в портфейла му. Нали са независими?! Нали са голямата работа?! Или ще са зависими само когато им изнася...
Тоест или ще си еманциПатка или ще се държиш като жена на място отстояваща мнението си.
Тоест или ще си еманциПатка или ще се държиш като жена на място отстояваща мнението си.
абе ще ми обясни ли някой какво значи това "някъде с мъж на заведение се гледа само в портфейла му"... в смисъл те мъжете портфейлите ли някъде си показват не мога да разбера или викате Аааа, то ли личи, а? личи си..хм... И какво пък значи това да си държиш на мнението и да си независима? Да държиш да си платиш пиенето, че да не станеш зависима от някой ли?
Има жени-пиявици, които гледат само финансовата изгода - дали ще им плати питието и т.н. Другият тип тия "еманциПатки" (ама когато им изнася) ако мъжа остави парите и за тяхната част от сметката става невероятен скандал - "Тоя кво си мисли?! Че с 2 лв. за един сок ще ме купи?" Само, че когато й изнася ще се дърпа - ако започне по-силно да я "подкупва" изведнъж... бам! Вече е "негова". А той реално си я е купил... ама нали... "ухажване" му се казва.
Не съм против романтиката - вечерите на свещи, цветя и т.н. но аз не съм от типа еманциПатки, дето искат да мачкат мъжете без значение дали са ми виновни за нещо или не. Не искам да го играя мъжа в семейството - дядо Боже за това е създал и мъжа и жената, за да може всеки да си знае ролята, а не да се сменят.
Надарено с разум МОМИЧЕ,
В историята на човечеството ролите на мъжете и жените са се променяли.Имало е време,когато жените са били по-важни.Така е сега в Ивраел,в Германия.Причината обаче да се недолюбват момчетата и момичетата според мен е в нарушения им хормонален баланс.Животът причинява стрес,а стресът на бременната майка води до дефектен плод.Давам за пример сина на Баба Цола,Чавдар Драгойчев,сина на циганката от Сливенския затвор,родила там Азис.Педерасите са доста умни и успяха да се наложат в много области,напр.в рекламата.От там те присто сипят зараза към подрастващите.Същото важи и за жените.Давам за пример една министърка на правосъдието,Миглена Тачева.Тя само привидно е жена.От тея може да се изтегли тестостерон за хапчетата на всичките ни спортисти,подготвящи се за следващата олимпиада.Естроген,какво е това,би попитала тя.Колко жени има с големи глави,ниски гласове,обувки от №42 тагоре,наподобяващи кон,които толерират за хубавици,манекенки и т.н.Това са дефектни екземпляри.Жената трябва да е женствена,да живее по законите на естественото Божие употреблени,мъжът трябва да бъде мъж,да я обича,да й помага,да я пази.Толкова е просто.Но това е възможтно само при нормален хормонален баланс и познание на хората за мисията им като такива.Във време на всеобщата простотия,насаждана съзнателно,това е една нейна метастаза.Тези хормонално дебалансирани типове и типеси не могат да изживеят най-прекрасното нещо на света,любовта.
Опитал се да допълни писанието Ти,
Коста
цитирайВ историята на човечеството ролите на мъжете и жените са се променяли.Имало е време,когато жените са били по-важни.Така е сега в Ивраел,в Германия.Причината обаче да се недолюбват момчетата и момичетата според мен е в нарушения им хормонален баланс.Животът причинява стрес,а стресът на бременната майка води до дефектен плод.Давам за пример сина на Баба Цола,Чавдар Драгойчев,сина на циганката от Сливенския затвор,родила там Азис.Педерасите са доста умни и успяха да се наложат в много области,напр.в рекламата.От там те присто сипят зараза към подрастващите.Същото важи и за жените.Давам за пример една министърка на правосъдието,Миглена Тачева.Тя само привидно е жена.От тея може да се изтегли тестостерон за хапчетата на всичките ни спортисти,подготвящи се за следващата олимпиада.Естроген,какво е това,би попитала тя.Колко жени има с големи глави,ниски гласове,обувки от №42 тагоре,наподобяващи кон,които толерират за хубавици,манекенки и т.н.Това са дефектни екземпляри.Жената трябва да е женствена,да живее по законите на естественото Божие употреблени,мъжът трябва да бъде мъж,да я обича,да й помага,да я пази.Толкова е просто.Но това е възможтно само при нормален хормонален баланс и познание на хората за мисията им като такива.Във време на всеобщата простотия,насаждана съзнателно,това е една нейна метастаза.Тези хормонално дебалансирани типове и типеси не могат да изживеят най-прекрасното нещо на света,любовта.
Опитал се да допълни писанието Ти,
Коста
goodbye написа:
Чувала съм за тази група, гледах някакъв репортаж преди време като се събираха на сбирка :) Множко са ми, да :( :)
а относно майчето и щерката - абе да се пуснат в някой порнофилм двечките...ама съпругът да внимава, ако понадзърта им такива материали...да не се изненада
gothic написа:
Гудбай, нямам контакти с мъже под 30, освен по работа. Виж във Фейсбук групата "Кравай Реюниън". Има я от година и малко. Там е пълно с олдскуул мъже. Обаче...всичките гравитираме около 40-45. Множко, а? ;)
goodbye написа:
Такива мъже са на изчезване. Ти колко такива познаваш, които са под 30 годишни? За по долна граница не ми се говори изобщо...
дето не са на мама синчетата и не разчитат на някоя да го дондурка нон стоп, щото така е по-лесно...
gothic написа:
Еманципантките, "мъжките" момичета бягат като от огън от такива мъже. Щото там номерата не минават....
Такива мъже са на изчезване. Ти колко такива познаваш, които са под 30 годишни? За по долна граница не ми се говори изобщо...
дето не са на мама синчетата и не разчитат на някоя да го дондурка нон стоп, щото така е по-лесно...
Гудбай, нямам контакти с мъже под 30, освен по работа. Виж във Фейсбук групата "Кравай Реюниън". Има я от година и малко. Там е пълно с олдскуул мъже. Обаче...всичките гравитираме около 40-45. Множко, а? ;)
Чувала съм за тази група, гледах някакъв репортаж преди време като се събираха на сбирка :) Множко са ми, да :( :)
а относно майчето и щерката - абе да се пуснат в някой порнофилм двечките...ама съпругът да внимава, ако понадзърта им такива материали...да не се изненада
Ела да хвърлиш едно око на 16-ти. Годинките ги зарежи, духът и виталитетът са на 20-тина годишни. А майката и щерката - да действат. Не ги мисля.....:)