Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 22:36 - Малко лична история от мен
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2017 00:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това което ще напиша е нещо което ме мъчи и ми е така как да го кажа леко болезнена тема но не знам защо ми хрумна гениялната идея да го споделя тук хах не знам може би просто за да ми олекне и да това става на въпрос запознах се с човек в които се влюбих или то ако не е любов е толкова силно привързване че сега като вече този човек не го виждам се чувствам адски подтиснат за краткото си време Общувайки с този човек аз видях нещо уникално чисто, искренно и не знам хора доста ми е трудно но този човек буквално аз исках да го задържа в живота си и да останем приятели но съдбата явно си каза своята дума и нещата не станаха така при което аз доста се сринах и ми беше и ми е все още така трудничко но е казано нали на сила хубост не става човек щом е решил че с вас не желае да общува ако щете и да се съдерете все същата работа и човек освен да приеме фактите нищо друго не му остава но болката си е вътре въпреки всичко та за даденя човек нали нека се върнем на тази тема е в моите очи прекрасен като отношение истински без високо его и самочувствие не знам просто може би да всеки си има косури не знам защо и каква е причината аз не виждам а защо и аз не знам но е тежко и много боли когато държите и искате да задържите някои човек до себе си да ви бъде приятел/ка да си тръгне от живота ви тогава това е много гадно и мъчително защото вие искате да го видите този човек да си говорите да питате как е а не можете защото едва ли не всичко е просто един край и в този край вие се чувствате безнадежни и слаби понякога от факта че просто ви боли и че човека отсреща просто не се е опитал/а да ви опознае малко повечко преди да си прави изводи и заключения за вас и да постъпки с вас така че да ви нарани и да ви заболи от всичкото това нещо . . в темата приятелство аз там бях споделил че съм адски прям и това е факт и не знам защо но за много къс период от време аз този човек го допуснах много близко до сърцето си и се доверих просто се доверих нещо което аз правя много рядко не защото не искам а защото не мога тъй като съм си патил от приятели и са ме наранявали като отношение но тук какво стана аз просто се доверих истински просто ей така и ми е доста гадно сякаш търся вина в себе си за всичко а на практика към този човек аз нямам вина или ако имам то тогава аз съм от хората които когато грешат винаги знаят и умеят как да се извинят и не само също и да го покажат че го чувстват но реално в ситуациите които са ставали тогава в минало аз не съм имал вина даденя човек да спре да излиза с мен . . всеки прави своя избор аз искренно в тази тема желая да подчертая да споделя да кажа че рядко в моя живот съм казвал и ще кажа че някои е уникален но този човек беше и поне за сега в този момент е уникален за в бъдеще не знам всичко се случва но за сега в моето съзнание този човек е прям и много много истински и както се казва толкова рядко се срещат такива хора че е просто очайващо ако всеки един бъде малко като него ако всеки бъде малко дори смело бих казал като мен тъй като хах . . пак ще го повторя аз съм с две ръце за истинските чувства без злоба всичко би било по красиво понякога има хора които когато мълчат ти кават много повече неща та евентуално дори и да не те понасят то поне не те нараняват но има такива които говорят и седят срещу теб и казват колко държат на теб а ти забиват ножа в гърба тъй че този човек е от типа гледай действята ми вярвай ми на дали ще те предам това е моето лично мнение < 3 . . ; ) just saying ако намерите такъв човек които просто да го чувствате така сякаш го познавате цял живот и се съомеете дори да почувствате бързо близост и да споделяте и човека срещу вас да ви приеме нали хах съответно също като приятел всичко ще е прекрасно защото ВСЕ ПАК семейството си е семейство но все трябва да имаш един двама истински приятеля в живота си на които да можеш да се оповеш и да разчиташ за всичко . . Успех на всички ! Желая да вметна . . причината да не се виждам с този човек е доста относителна и колкото и да ви споделям това не мисля че е нужно да го казвам ;Dd намерете си златното приятелче хора и не го пускайте ; )



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52896
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031