Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2017 08:45 - На/среща съм
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1305 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 12.04.2019 17:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Насреща съм. Говориш. Пием кафе. Разхождаме се. Казваш ми „чао“.


Насреща съм. Правим секс. Пием. Правим секс. Казваш ми „чао“.

Насреща съм. Пишеш ми. В два през нощта. Имаш нужда. Казваш ми „чао“.

Насреща съм. Не ти е до мен. Мълчиш с дни. Нямаш нужда. Не ми говориш. Дори „здравей“ няма.

Насреща съм. Пак ти е до мен. Държиш се добре. Казваш ми „чао“.

........................................................................................................................

................................................................................................................................................................................................................................................


Насреща съм. Сутрин. И в полунощ. На вечеря. И когато не мога. И когато не трябва. И когато не ми е до теб. И когато ме боли. И когато съм щастлива. И когато имам нужда. И когато се смея. И когато спя. И когато те искам. И когато съм уморена. И когато плача.  И когато съм сама. Насреща съм.  Не на среща с теб. А срещу теб. До теб. Около теб. Винаги с теб. Ти винаги в мен. Дори, когато те няма. Държа те за ръка. Дори, когато те няма. Държа те, за да не паднеш. Дори, когато те няма. Държа на теб. Дори, когато те няма. Насреща съм. Винаги. Винаги насреща. Науморно насреща. 


Писна ми. Не ме търси насреща. На среща съм. Говорим си. Пием кафе. Разхождаме се.... А ти? Насреща ли си?






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566561
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3171
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930