Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2021 04:38 - Тъй сме си... (човешки припознати)
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 2560 Коментари: 2 Гласове:
20

Последна промяна: 16.05.2021 05:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй жаднни сме...,
за сподадена човешка споделеност,
отвратна на низвергнатата пошлост,
която се търгува и с душите ни!

Тъй жалки сме...
с примирена низша принизеност,
повторна чрез вменената ни гордост,
която определя и съдбите ни.

Тъй храним се...
със споделена висша вдъхновеност,
превратна чрез духовната ни сложност,
явно тъй бъдуваща и дните ни.

Тъй смели сме,
да споделим душевната си сторност,
премерна с други в обща стойност,
Богом мъддруващи и житието ни.

Тъй обичащи сме, 
да споделим и Любовта в съмирност, 
преживяна ни в епичната житейност, 
търсеща неспирно бъднините ни. 

-------
   Уффф, тъкмо толкова много оправдателни неща намислих, които да си ни обяснят защо тъй бил съм написал, че накрая ме домързя, защото трябва да е много дълго, а най-сетне ми се доспа... :-)))
   Поздрави и почитания и пролетни съслънчеви усмивки, които заместват и ваксината срещу нормалната разумност и естествено духовното Познание, и безпомощната агресивност на антиРазумът, който се опитва да ни обладава...!

   Тъй съсмислящи се, и нещо като така поетачено и смислено споделено си се изказваме и си пожелаваме и размисляме, всички съпреживелни се ефирно и взаедно, и все още с позитивна възнамереност и търсещи се съмислени с поЧетание в този блог :-)) 








Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didige - Добър ден! На мен ми остава само да се ...
14.05.2021 08:36
Добър ден! На мен ми остава само да се усмихна! И това е достатъчно!
цитирай
2. lexparsy - Добър ще е и за тебе денят, с пожелания за усмивки Дид
14.05.2021 12:53
didige написа:
Добър ден! На мен ми остава само да се усмихна! И това е достатъчно!

   Така се радвам на твоята усмихнатост, като ужким не сме се чували отдавна... Тъй както сме си :-)
   Чуваме се и се разбираме ефирно, а поезията е изкуство за изразяване за да се подсещаме... всеки със свои думи с изказвателното изкуство....
   А понякога не са и нужни, защото може да си споделим само с усмивка :-)))

   Само да се изповядам, че аз напоследък десетки пъти изказах пожелания на срещнати хора, че Усмивките заместват 'Ваксината", и 99% от хората които се спряха до мене да говорим казаха Да и се усмихнаха.
   Защо ли...? Ние си знаем и само се усмихваме" "на тази безпомощност на антиРазумът Който - (())))
    Усмихнати поздрави и на тебе и на децата Дид, и на всичко красиво което си ги научила да виждат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1364071
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375